Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנכ"ל חדש לצ'מפיון מוטורס - דן אורנשטיין


GhostBuster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

דן אורנשטיין, שעד כה כיהן כסגן נשיא קבוצת כלמוביל, ימונה לתפקיד מנכ"ל צ'מפיון מוטורס.

 

אולי מזה סופסוף תבוא הישועה, והשירות ישתפר?

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2711770

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מאחל לו בהצלחה בתפקיד.

מקווה שהוא יעשה מהפך בשירות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לפתוח שרשור חדש בהשתתפותו כדי שיוכל ללמוד קצת על הלקוחות וכדי לשפוך קצת מהאג'נדה שלו. גם ירוויח קצת תובנות וגם יוכל לשפר קצת את דעת הקהל.

 

אם זה בכלל אפשרי ותהיה היענות מצידו ז'תומרת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן אדם תותח,הוא העלה את יונדאי על המפה בארץ.

 

לא מכיר אותו אישית אבל יש לו הרבה מזל...

יונדאי השתפרה בשנים האחרונות והשיקה דגמים לכל קטגוריה לעומת יצרנים אחרים שלא.

לעומת שברולט או קרייזלר לדוגמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר אותו אישית אבל יש לו הרבה מזל...

יונדאי השתפרה בשנים האחרונות והשיקה דגמים לכל קטגוריה לעומת יצרנים אחרים שלא.

לעומת שברולט או קרייזלר לדוגמה

 

אני מכיר אותו מקרוב[לא אישית],ליונדאי מאז ועד היום דגמים בינוניים במקרה הטוב לעומת המתחרים,ככה שזה לא הסיפור,הבחור תותח שיווק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד התותחים בתחום הרכב!!

אין קשר למזל, למרות שאי אפשר בלי קצת.

 

התחיל מנכלות באלבר אחכ מיצובישי בתחילת שנות ה2000 הייתה עלייה משמעותית בכמויות הנמכרות- מיצובישי היו ממש בקרשים, מה גם שהתחילו להביא איבו בזכותו.. מי שאוהב ספורטביות יהנה עוד יותר בקונצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד האנשים המוערכים ביותר בתחום הרכב, תותח אמיתי שעשה הרבה טוב בכלמוביל.

 

צ'מפיון זכו במנהל רציני ביותר!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה באמת שיעשה שינוי שם. היבואן הזה זקוק למהפך דחוף.

 

היבואן השני בגודלו, עם גידול מתמיד של שנים, שהסתיים השנה עם כפול מכירות מאשר לפני 6 שנים, עם נתח שוק של 15% (ללא מכירות ליסינג כמעט), נראה שהם צריכים להמשיך במה שהם עושים...:roll:

 

כבר כתבתי זאת בעבר, שאני מודע לסנטימנט (ולעובדות!) שיש נגד צ'מפיון בפורום, אבל הקהל מצביע עם הארנק, וזה אומר שכנראה הרב דווקא כן מרוצה, מהמוצרים, מהמחיר ואולי גם מהשירות.

אולי מוזר.

בטוח שמעניין.

 

למישהו יש הסבר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש הסבר.

היה כאן שרשור לפני חודשיים בערך של מישהו שנתקל ביחס רע מצידם, וכתב כאן "אני עדיין קונה מהם כי הם היחידים שמוכרים את מה שאני רוצה".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואן רכב הוא לא חברת לממכר קפה. המוצר שאותו הם מוכרים בלעדי להם ועל כן אם אתה רוצה ואג אתה הולך לצ'מפיון. מהיצרן אנשים נוטים להיות שבעי רצון.

 

בתחום השירות נכתב פה הרבה אך עדיין בטיפולים השוטפים אני מניח שהשירות סביר לחלוטין ועל כן זה הזכרון החזק ביותר שנצרב אצל אנשים. כמו"כ אל תשכחו ש"צ'מפיון" מורכב מאנשים ומרכזי שירות. מי שלא מרוצה מאחד מנסה אחר. לרוב זה עוזר ואז שוב. החוויות הסבירות (לא טובות ולא רעות) עולות על הרעות ויחד עם איכות הרכב של מי שזה קורץ לו מתקבלת חבילה יחסית משתלמת ואנשים ממשיכים לשלם.

 

את השירות צ'מפיון יצטרכו לשנות כדי למשוך יותר לקוחות מבעבר וכדי לזכות בגדילה בקצב מהיר יותר. אם הם לא ישפרו אותו הם עדיין יהיו יבואן רווחי.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...