Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני רוצה לקנות מתנה לאבא ,הוא ביקש מערכת בה יהיה ניתן להכניס דיסק און קי ולשמוע שירים שעות על גבי שעות .

מדובר במערכת בסיסית ביותר, מעניין אילו פיצ'רים יכולים להיות בHU ברמת המחיר שציינתי ?

 

אני מתכנן לרכוש את המוצר באיביי בלבד מטעמי עלות\תועלת .

בנוסף חשוב שתהיה איכות קליטת רדיו ,בנוסף לשירים ,אבי שומע חדשות ומקשיב לשלל התוכניות ברדיו .

אם ניתן בתוספת לא משמעותית (עד 100 ש"ח) למצוא מכשיר שיכלול גם דיבורית בלותוס סבירה ,זה יהיה פלוס משמעותי כי אז ניתן

יהיה לסנכרן בין המערכת לנידד ולא להסתכן בלענות לטלפון בזמן הנהיגה.

אבא משתדל להמנע מלענות לטלפון בזמן הנהיגה אך לעיתים רחוקות ,בכל זאת עונה ומסתכן.

הדיבורית לדעתי תהווה פיצ'ר מאוד יעיל.

 

מה לבדוק לפני שארכוש?

 

אשמח לקבל המלצה לחברות או דגמים ספציפיים

 

תודה רבה

פורסם

במחירים כאלו לא תמצא כלום חוץ מזבל סיני, לכן אין המלצות בתקציב.

לא תמצא משהו של חברה מוכרת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

200 שח זה לא מחיר ריאלי

בנוסף אם אתה קונה מארה"ב את המכשיר תדרי הרדיו יהיו שונים מהתדרים בישראל.

ולכן אני ממליץ לך לרכוש מכשיר בארץ ,עם דגש על מכשירי פיוניר הבסיסיים.

פורסם
מהם דגמי פיוניר הבסיסיים ?

כאשר אדע מה אני מחפש ,אנסה להגדיל את התקציב.

 

הדגם החדיש ביותר הוא Pioneer DEHX2650UI

זה דגם חדש ומשופר מסידרה 2 של פיוניר.

פורסם
הדגם החדיש ביותר הוא Pioneer DEHX2650UI

זה דגם חדש ומשופר מסידרה 2 של פיוניר.

 

הדגם הנ"ל והדגם שהציע VIP , ברמת מחירים דומה

יש הבדל\ים בהשוואת קריטריונים שאינם עלות המכשיר ? (בהשוואה מהרה לא מצאתי אבל אני לא מבין גדול בתחום )

 

תודה רבה לכל המגיבים

פורסם

אני לא יודע אל מול איזה דגם עשיתה את ההשוואה

ה-2650 הוא הדגם המתקדם ביותר של פיוניר שעולה באזור ה-400 שח.

וכן יש בו שיפורים אל מול סידרה 1 או אל מול סידרה 2 ישנים יותר.

פורסם
אני לא יודע אל מול איזה דגם עשיתה את ההשוואה

 

אופס, שחכתי לציין שהשוואתי מול MVH1450UB (כי הוא מגיע עם USB ).

 

להפתעתי ,לקנות HU בארץ יוצא יותר זול מאשר באיביי כי עלויות המשלוח גבוהות.

 

האם ישנן חנויות בהן אוכל למצוא את ה -2650 במחירים נמוכים יחסית ? אני מראשל"צ.

פורסם

לאחר חיפוש בזאפ , מצאתי רדיו דיסק די מעניין מבחינת הפיצ'רים במחיר שעומד בתקציב ההתחלתי עם חריגה קטנה .

מדובר ב-Premier RU436BT.

האם מדובר במכשיר בעייתי ? אשמח לחוות דעת של חברי הפורום שהתנסו עם המכשיר הנ"ל .

 

קרוב לוודאי שהפיוניר יציע איכות שמע גבוהה יותר אך מדובר בהכפלת התקציב המקורי.

 

אני בדילמה מאוד קשה, מצד אחד רוצה ר"ד עם USB לפחות ואם אפשר גם בלותוס מצד שני התקציב בעייתי ואני חושש לקנות מכשיר מדבקה שיחזיק שנה ואז יהיה צורך בהשקעה כספית נוספת.

פורסם

אתה מסתכל על מחיר כמדד יחיד לקניה של HU.

יש עוד דברים שכדאי לבדוק,במיוחד שקונים מHU לאדם מבוגר אחד מהדגשים החשובים,זה שהמכשיר יהיה קל לתפעול.

הפריימיר לא כזה,ממשק ותצוגה מבולגנת,מהבחינה הזו של קלות תפעול אין על פיוניר.

אם אביך לא צריך דיסק הייתי הולך על :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=813275

אני לא רואה טעם בלקנות מכשיר מחברת מדבקה כשאפשר לקנות מוצר מבית טוב ומוכר בתוספת זניחה של 67 ש"ח.

התקציב שלך לא ראילי,הפיוניר הנ"ל זה המינימום שבמינימום,לא מציע לך לקנות משהו פחות מזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

63 זה לא מבוגר :wink:

באשר לקלות בתפעול ,אתה בהחלט צודק .

התקציב אולי לא ריאלי אבל זה מה שיש

ארכוש לו את הפיוניר שיהנה ממכשיר טוב לכמה שנים והעיקר שיהיה בריא .

 

בזאת הסתיים הדיון , תודה רבה לכל מי שהגיב

פורסם

עצה שלי - אל תתקרב לפרימייר, איכות שמיעה על הפנים.

תוסיף עוד קצת כסף ותקנה את הפיונר.

 

×
×
  • תוכן חדש...