Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועל סמך מה אתה אומר את זה?

שטויות בקיצור.

אתה מתכוון אליי?

ואם כן אז על סמך זה שהחלפתי כבר פעמיים לכמה אנשים HU של פרימייר (גם הדגם הזול יותר) וגם מה שהומלץ כאן, עם HU של פיונר, והאיכות בפרימייר הייתה בלתי נסבלת, ממש ככה. השינוי היה משמעותי מאוד!

ועזוב את זה שאתה מחזיק את הרדיו דיסק בידיים שלך הוא מרגיש כמו בדיחה.

 

פורסם

לא דיברתי אליך, הייתה תגובה של מישהו שאמר שפיוניר לא אמינים ומחקו את התגובה שלו.

אני מסכים איתך במאת האחוזים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

על פי זאפ, באלכסנדר אוכל למצוא את הפיוניר במחיר הטוב ביותר.

אני יודע שאסור לפרסם מתקינים בפורום ולכן לא אבקש המלצה למתקין. אני מניח שכל מתקין יסתדר עם התקנה של HU ללא תוספות.

 

מהו סדר גודל העלויות של התקנה סטנדרטית של רדיו דיסק ?

לא יודע אם סוג הרכב משנה כ"כ , מדובר בניסאן אלמרה 2006 .

 

מצאתי הדרכה לפירוק הדשבורד והסרת הרדיו דיסק באלמרה, אם הפיוניר נמכר עם הדרכה של חיבור הכבלים , אני מאמין שאוכל לעשות את ההתקנה בכוחות עצמי .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

האם יש הבדל כלשהו בין הפיוניר המומלץ כאן לkenwood kdc-u356b ?

התקציב גדל ל-500 (כולל התקנה ) .

 

מבחינת שימושיות ונוחות, הפיוניר באדום והקנווד בכחול, נראה לי עדיף אדום כי ביום נראה יותר ברור או שאני טועה ?

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הדגם החדיש ביותר הוא Pioneer DEHX2650UI

זה דגם חדש ומשופר מסידרה 2 של פיוניר.

 

רציתי להודות על ההמלצה עבור המכשיר הנ"ל

אבא נהנה מכל רגע !!!

ממליץ עליו לכל מי שמחפש מכשיר איכותי מבית טוב

×
×
  • תוכן חדש...