Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היפה והחיה: טראנס-אם 2002 - כתבה שהתפרסמה ב MSN


Jehosapheth
שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצ"ב קישור לכתבה התואמת את הנושא שבכותרת מאת חבר הפורום ליאור ברוך.

 

 

http://classiccar.msn.co.il/articles/article.asp?A_ID=315

 

 

מעבר לערך האוטומובילי של הכתבה, אני מעוניין לשאול האם הבחורה שבתמונה היא הבחורה מהכתבה ?

 

 

נ.ב. - אם אסור פירסום כתבה שכזה עימכם הסליחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מפ"ת .. הרכב שייך לאביה... היא בד"כ באה למפגש ברמת גן , עושה קצת צלחות והולכת הביתה.. לא משהו מזהיר במיוחד .

 

א-ב-ל ... שהרכב הזה.. עם גג סגור... וכל האורות דולקים .... זה הדבר שהכי מפחיד שיבוא מאחוריך בכביש המהיר ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחורה נראית על הכיפאק,אבל אין לי סימפטיה לרכבי "שרירים" אמריקאיים (חוץ מהשלבי GT-500 כמובן),פשוט אני חושב שאין סיבה לשים מנועים כאלה גדולים במכוניות רגילות ועוד גיר אוטומטי ,אני חושב שאנשים חיים במחשבה שמכוניות שרירים הן מכוניות ספורט וזה פשוט אשליה.

 

נראה לי עוד מקרה של בחורה שהתלהבה מ"אוטו שחור וגדול עם גג נפתח".

 

 

ביבוא אישי היה כדאי לייבא המון מכוניות מעניינות (רמזים-אירופה,מסורת,מנוע קטן ומתוחכם).

 

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנעול את השירשור. שני התגובות שנכתבו פה עונות ומסכמות יפה מאוד את הנושא. מסכים עם שניכם :mm_yeah:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחורה נראית על הכיפאק,אבל אין לי סימפטיה לרכבי "שרירים" אמריקאיים (חוץ מהשלבי GT-500 כמובן),פשוט אני חושב שאין סיבה לשים מנועים כאלה גדולים במכוניות רגילות ועוד גיר אוטומטי ,אני חושב שאנשים חיים במחשבה שמכוניות שרירים הן מכוניות ספורט וזה פשוט אשליה.

 

נראה לי עוד מקרה של בחורה שהתלהבה מ"אוטו שחור וגדול עם גג נפתח".

 

 

ביבוא אישי היה כדאי לייבא המון מכוניות מעניינות (רמזים-אירופה,מסורת,מנוע קטן ומתוחכם).

 

 

איציק.

אני סקרן, יש לי שאלה אליך בתור אחד שמבין במכוניות ספורט (ואני לא מזלזל, אני פשוט מניח שאתה מבין במכוניות ספורט על-פי התגובה שלך) נהגת פעם על מכונית שרירים "אמיתית"? נהיגה אמיתית, קו ישר, סיבובים, הכל? על כזו שבאה מהיצרן עם מנוע אימתני, מתלים מוקשחים, תיבת הגה קצרה, מוטות ייצוב, נעילת דיפרנציאל וכו'? (גרסאות שבאו כאופציה כגון ה Z28, GT ודומותיהן).

 

ואגב, (כל החבר'ה עם המכוניות שתיכף ארשום, לא לכעוס, תחשבו על זה רגע ברצינות..) אתה באמת חושב ש106, 205, קליאו, מגאן קופה ודומותיה נחשבות למכוניות ספורט גרידא?

 

אשמח לשמוע את תגובתך הרצינית והמלומדת....

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחורה נראית על הכיפאק,אבל אין לי סימפטיה לרכבי "שרירים" אמריקאיים

1.(חוץ מהשלבי GT-500 כמובן),פשוט אני חושב שאין סיבה לשים מנועים כאלה גדולים במכוניות רגילות ועוד גיר אוטומטי , 2. אני חושב שאנשים חיים במחשבה שמכוניות שרירים הן מכוניות ספורט וזה פשוט אשליה.

 

נראה לי עוד מקרה של בחורה שהתלהבה מ"אוטו שחור וגדול עם גג נפתח".

 

 

ביבוא אישי היה כדאי לייבא המון מכוניות מעניינות (רמזים-אירופה,3. מסורת,4. מנוע קטן ומתוחכם).

 

 

איציק.

1. למה השלבי כן (..כמובן) והשאר לא?

2. ויש כאלה שחושבים שלאקי סרייק היא סיגריה חזקה מדי... בשביל להגדיר רכב ספורט תגדיר מהו ספורט קודם, ואז תגלה שגם אונו 0.9 שלוש דלתות עם סאן-רוף של הונדה היא ספורט... כל אחד והספורט שלו.

3. חסר לך מסורת בג'נרל מוטורס???!!!??? האם-אמא של המסורת הם הקורבט, הקאמרו והפיירבירד...

4. מה היתרון של מנוע קטן ומתוחכם על פני מנוע גדול וטיפש? הוא סובל הרבה יותר, ולא יותר חסכוני. אני מעדיף מנוע גדול וטיפש, מכניקה פשוטה עם מחשוב בסיסי בלבד.

 

ו... הונדה סיוויק היא אכן ערסמוביל.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי מאוד רכבי שרירים הן המכוניות שבאמת צריכות לקבל את התואר "ערסמוביל",עם האגזוזים הפתוחים שלהם שמעירים שכונת מגורים והעיצוב הצעקני שלהם,זה כמו הבריון שמגיע לשכונה וצועק לתשומת לב.

אז הערסים שלנו קצת יותר מתוחכמים ומסתכלים על החיסכון בדלק וזמינות החלקים,אני בטוח שאם המקרה היה דומה במכוניות השרירים אז כל ערס מצוי בישראל היה מחזיק אחת.

 

ושלא נדבר על הגיר האוטומטי נו באמת.

יש הרבה דברים במסורת האמריקאית ורובם אדיוטים.

 

וליאור אני בטוח שיש למכוניות האלו כוח (ברור מנוע של טנק מרכבה),אבל אין שום דבר מרגש בזה.

 

אני לא מומחה גדול,אבל איך לעזאזל רכב באורך כמעט 5 מטרים ומשקל שקרוב לרכב מסחרי,יכול להיקרא "רכב ספורט".

 

בשבילי רכב ספורט זה רכב קומפקטי,זריז עם אחיזת כביש ויציבות.

 

אני מתלהב מיצירות מופת כמו הלוטוס אליז,ואפילו המיצובישי איוו,אלו מכוניות עם מקסימום ביצועים (במינימום נפח),ובשבילי מקסימום ביצועים זה הנאה ,ואלו הדברים שעושים עליי בכל אופן רושם.

 

אם בשבילכם מספיק לתת גז ולהידבק למושב זה תמצית ההנאה אז שיבושם לכם.

 

נ.ב. אמרתי שיש לי סימפטיה לשלבי בגלל שהיא נהפכה לקלאסיקה בעולם ולא בגלל הנתונים המכאניים שלה.

 

 

 

הכל ברוח טוב.

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי מאוד רכבי שרירים הן המכוניות שבאמת צריכות לקבל את התואר "ערסמוביל",עם האגזוזים הפתוחים שלהם שמעירים שכונת מגורים והעיצוב הצעקני שלהם,זה כמו הבריון שמגיע לשכונה וצועק לתשומת לב.

אז הערסים שלנו קצת יותר מתוחכמים ומסתכלים על החיסכון בדלק וזמינות החלקים,אני בטוח שאם המקרה היה דומה במכוניות השרירים אז כל ערס מצוי בישראל היה מחזיק אחת.

 

ושלא נדבר על הגיר האוטומטי נו באמת.

יש הרבה דברים במסורת האמריקאית ורובם אדיוטים.

 

וליאור אני בטוח שיש למכוניות האלו כוח (ברור מנוע של טנק מרכבה),אבל אין שום דבר מרגש בזה.

 

אני לא מומחה גדול,אבל איך לעזאזל רכב באורך כמעט 5 מטרים ומשקל שקרוב לרכב מסחרי,יכול להיקרא "רכב ספורט".

 

בשבילי רכב ספורט זה רכב קומפקטי,זריז עם אחיזת כביש ויציבות.

 

אני מתלהב מיצירות מופת כמו הלוטוס אליז,ואפילו המיצובישי איוו,אלו מכוניות עם מקסימום ביצועים (במינימום נפח),ובשבילי מקסימום ביצועים זה הנאה ,ואלו הדברים שעושים עליי בכל אופן רושם.

 

אם בשבילכם מספיק לתת גז ולהידבק למושב זה תמצית ההנאה אז שיבושם לכם.

 

נ.ב. אמרתי שיש לי סימפטיה לשלבי בגלל שהיא נהפכה לקלאסיקה בעולם ולא בגלל הנתונים המכאניים שלה.

 

 

 

הכל ברוח טוב.

איציק.

בהמשך לרוח הטובה...

 

מילא מכונית עם נפח 5.7 שעושה רעש... אבל מנוע 1.6 יפני מרעיש יותר בעזרתם של אגזוזים אלה ואחרים ושיפורים חסרי היגיון... חוצמזה, הצליל של מנוע 8 צילנדר סטנדרטי הרבה יותר מרשים מאיזה 1.6 עם אגזוז.

 

השאלה היא איך קופסת גפרורים עם צפצפה נקראת אוטו, לא איך רכב שרירים נקרא אוטו ספורט, על זה עניתי לך בהודעה מקודם...

 

גם אני מתרשם ממכוניות כמו אימפרזה, איוו ושאר מתחזות, אבל הלב נמצא אחרי 8 צילינדר בנפח אסטרונומי...

 

אני מבטיח לך שאם תיקח רכב הנעה אחורית למגרש רטוב, לא תפסיק לחייך לרגע, ראה תמונה של ברנדה בשלג...

 

הנקודה היא שאפשר להינות עם כל אוטו, בכל זמן. גם פורד אקונוליין תיתן בראש, אם תעשה את זה בהתאם למגבלות של האוטו...

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למה שאני עומד לכתוב: אתה יכול בכלל להשות את פורד למפלצות האלה?!

אני מסכים איתך שכל רכב יכול להיות מהנה- אם אתה מחפש את המגבלות שלו, שאלה מה הן המגבלות של כל רכב ואיזה רכב יותר נותן לך אדרנלין ומהירות.

אבל המפלצות האלה הן רכבים לבחורות ולאנשים שאוהבים את הרעש והפוזה שלהן ואני מאוד מצטער בפני כל אלה שחושבים שהמפלצות האלה הן רכבי ספורט (כשהם סטנדרטים) הם פשוט לא!

ולעומת זאת אולי רכבים יפניים או רכבים אירופיים אינם בעלי מנועיים עם רעש של וי 8 אך הם מספקים הרבה כוח ומהירות גבוהה והרבה ספורטיביות ועדות לכך שכמעט לא משתתפות מפלצות אמריקאיות באף ספורט מוטורי ולעומת זאת אלה שציינת משתתפות בהרבה סוגי ספורט ולכן בעיני ובעיני כל אלה שנסעו עליהן והרגישו באמת את האדרנלין שהן נותנות ולא את הרגשת החופש הטיפשית שאף אחד לא מחפש במכונית ספורט כי הרי בשביל זה אפשר לקנות כל טיטאניק אמריקאית פתוחה.

וכמובן יש לציין שהכל ברוח טובה ואני מקווה שאף אחד ובייחוד לא ליאור נעלבו מהתגובה שלי.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחחח.... פשוט כואב לראות כאלה מכוניות.......קבלו......

http://www.20inches.org/cars/pontiac/JoshTransAm.htm

21.jpgjpzinfinitispinning_small.jpg

כזאת יש לדוד שלי שחורה אכזרית אינפיניטי (האדומה)

tjtransam3.jpgtj3.jpg

רבנו רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למה שאני עומד לכתוב: אתה יכול בכלל להשות את פורד למפלצות האלה?!

אני מסכים איתך שכל רכב יכול להיות מהנה- אם אתה מחפש את המגבלות שלו, שאלה מה הן המגבלות של כל רכב ואיזה רכב יותר נותן לך אדרנלין ומהירות.

אבל המפלצות האלה הן רכבים לבחורות ולאנשים שאוהבים את הרעש והפוזה שלהן ואני מאוד מצטער בפני כל אלה שחושבים שהמפלצות האלה הן רכבי ספורט (כשהם סטנדרטים) הם פשוט לא!

ולעומת זאת אולי רכבים יפניים או רכבים אירופיים אינם בעלי מנועיים עם רעש של וי 8 אך הם מספקים הרבה כוח ומהירות גבוהה והרבה ספורטיביות ועדות לכך שכמעט לא משתתפות מפלצות אמריקאיות באף ספורט מוטורי ולעומת זאת אלה שציינת משתתפות בהרבה סוגי ספורט ולכן בעיני ובעיני כל אלה שנסעו עליהן והרגישו באמת את האדרנלין שהן נותנות ולא את הרגשת החופש הטיפשית שאף אחד לא מחפש במכונית ספורט כי הרי בשביל זה אפשר לקנות כל טיטאניק אמריקאית פתוחה.

וכמובן יש לציין שהכל ברוח טובה ואני מקווה שאף אחד ובייחוד לא ליאור נעלבו מהתגובה שלי.

מאור.

חלילה להעלב :)

 

הנקודה שלי הייתה, שאותו אחד שם למעלה רשם ביקורת על מכוניות שרירים, כשאני בטוח שהוא מעולם לא עשה נסיעה של ממש על אחת. אני יכול לומר לך הרבה על מכוניות, סליחה על הרברבנות, נסעתי על לא מעט, בלשון המעטה, מכל סוג וקטגוריה שתוכל לחשוב עליה ואני בכלל לא מדבר רק על ה"מבחר המקומי". אני מרשה לעצמי להגיד שיש אמריקאיות ספורטיביות מתוך נסיון והשוואה למכוניות אחרות, בעיקר אירופאיות קטנות מימדים ומנוע שאתה מדבר עליהן. ספורטיבי זה לא רק זמן נסיעה בגמיאקנה. ספורטיבי זאת הגדרת תמורה, אופי רכב, צליל, ביצועים ועוד הרבה מרכיבים.

 

אגב, מעולם לא נאמר שמכוניות שרירים הן ספורטיביות. הן מכוניות שרירים. כמו שקמארו/פייקבירד/מוסטאנג מעולם לא הוגדרו כמכוניות שרירים, הן מכוניות פוני. מעטות האמריקאיות שהוגדרו כמכוניות ספורט (סאלין וקורבט, לדוגמא) ולהן ולאחרות יש מסורת ומורשת הרבה מעבר לכל צעצוע יפני או אירופאי שתציין. וזו עובדה, לא הנחה או דעה.

 

בקיצור, אם לנסוע בתוך קופסא קטנה שאגזוז מרעיש נותן לה רעש ספורטיבי, שיבושם לך.עניין של טעם והעדפה, אל תשלול דעה וטעם של אחרים, תקבל אותה, זכותם. פרארי, למבורגיני, קורבטים, פורשה ועוד אקזמפלרים שיצא לי לגמוע בהן מאות ואף אלפי קילומטרים עד היום, נותנות לי את הביטחון והנסיון להשוות מהי ספורטיבית ומה לא. מקווה שיום אחד יצא לי לעשות לך סיבוב על הקמארו שלי, בתנאי שאחרי שאני אוכיח לך שאת מה שהיא עושה הרבה אירופיות ויפניות לא יכולות לעשות, לא רק מבחינת האצה וכו' אלא גם סיבובים ואחיזה, אתה תצא מהאוטו שלי במפגש ותצעק "האמריקאית הזאת שמה את הצרפתיות (אם ממש תתעקש, המסריחות) שלי בכיס הקטן" עשינו עסק? :wink:

אגב, כבר היה אחד במפגש, חבר פורום ותיק ובעלים של 106, שיצא מהאוטו שלי אחרי סיבוב הדגמה וצעק: "האמריקאית הזאת, מתנהגת!!"

 

ליאור, איש מכוניות שרירים :idea:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור - האם המכונית שלך סידרתית או משופרת?:|

 

כי מכוניות ספורט אירופאיות משופרות בצורה מקצועית יכולות להפתיע אפילו מכונית פוני (שרירית?)!!!:wink:

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור באמת נצטרך לראות במה מדובר..

אין ספק שקאמרו שלך מדהימה אבל היא רחוקה מלהיות סדרתית אז אני לא יודע אם יהיה נכון להגיד שהקמארו מתנהגת.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור באמת נצטרך לראות במה מדובר..

אין ספק שקאמרו שלך מדהימה אבל היא רחוקה מלהיות סדרתית אז אני לא יודע אם יהיה נכון להגיד שהקמארו מתנהגת.

טוב נו, אני מודה שהתייחסתי לקמארו שלי ולא לסטנדרטית. וברור שהאמריקאיות מתנהגות חרא, היגוי יתר, תת היגוי, שיוט יתר, זווית גלגול גבוהה וכו'.... תראו בעצמכם את הביקורת שלי בכתבה עצמה. לא רשמתי שם ואף לרגע שהיא "מתנהגת", רשמתי שיש לה ישבן לא צייתן (למכונית..לא לבחורה...האאמממ....) ועוד ועוד...לא שיבחתי את הספורטיביות שלה אלא את התפיסה שלה ואת הכוח המתפרץ שלה, שאני מניח שקשה להתווכח עם העובדה ש..יש לה אותו (אולי בעיקר אותו..).

 

מכונית אירופאית טובה יכולה בקלות להראות די בקלות למכונית אמריקאית סטנדרטית מאיפה משתין הדג היפני :) אין לי שום בעיה להודות בזה. אמריקאיות הן לא מכוניות ספורטיביות מטבען והן גם לא נוצרו במטרה להתחרות עם מכוניות ספורטיביות. לגבי גרסאות מיוחדות של אמריקאיות ומשופרות, הסיפור שונה. כמו שאמר ירון, גם אירופאיות אפשר לשפר :wink:

 

אני יוצא לסיבוב.....הדיון הזה נתן לי מרץ :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...