Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכובדיי,

אני צריך לבחור ליסינג חדש. היה לי יונדאי איי 30. מאוד אהבתי אותו.

מה לא אהבתי - את הרעש, וקצת את האחיזת כביש. אבל בסה"כ אחלה אוטו.

 

החדש אמור להיות טוב יותר, אבל מצד שני בא לי לנסות את הפורד. מה גם שמבחינת נוחות ישיבה ואבזור היא אמורה להיות טובה יותר. מצד שני, ממה שאני מבין, הפורד (שתי הגרסאות הנ"ל) פיסית כבדות יותר מהיונדאי ועדין יש שם מנוע 1.6.

מנסיונכם, האם זה מורגש, או שהמנוע של פורד שונה משל יונדאי והרכב נוסע סבבה?

 

מי שיש לו רכבים אלו, או נסע עליהם - מה היתרונות והחסרונות?

פורסם

היה לי I30 דור קודם ומאד נהנתי מהרכב, אבל קיטרתי קצת על רמת הרעש בתא הנוסעים והחלתתי לעבור לפוקוס. הפוקוס שקטה ונעימה יותר לנהיגה, אבל הגיר קטסטרופה. אני סובל מרעידות במעבר בין הילוך 1-2 ובין 2-3 וכל מה שהוחלף לא עוזר, עד כדי כך שאני מתגעגע ליונדאי.

אני, אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור, הייתי לוקח I30 חדשה.

פורסם

אם לא שינו כלום,בפוקוס החדשה יש גיר רובוטי שאינו להיט במיוחד.

עשה חיפוש ותבין שיש עליו לא מעט תלונות ובעיני,זו סיבה מספיק טובה לפסול את הרכב.

לגבי I30 -מעניין אם יש כאלו צורה חדשה- הן יותר קצרות מהגרסה הארוכה שהיתה עד מחצית 2012 והרכב הגיע אחרי מתיחת הפנים המשמעותית שלו עם גיר 6 הילוכים.

אפשרות אחרת-בדוק את ה I25 (אקסנט משופרת) או I35 (אילנטרה משופרת).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מכובדיי,

אני צריך לבחור ליסינג חדש. היה לי יונדאי איי 30. מאוד אהבתי אותו.

מה לא אהבתי - את הרעש, וקצת את האחיזת כביש. אבל בסה"כ אחלה אוטו.

 

החדש אמור להיות טוב יותר, אבל מצד שני בא לי לנסות את הפורד. מה גם שמבחינת נוחות ישיבה ואבזור היא אמורה להיות טובה יותר. מצד שני, ממה שאני מבין, הפורד (שתי הגרסאות הנ"ל) פיסית כבדות יותר מהיונדאי ועדין יש שם מנוע 1.6.

מנסיונכם, האם זה מורגש, או שהמנוע של פורד שונה משל יונדאי והרכב נוסע סבבה?

 

מי שיש לו רכבים אלו, או נסע עליהם - מה היתרונות והחסרונות?

 

הפוקוס צפופה מאוד, במיוחד במושב האחורי אבל לא רק. גם מקדימה יש דש-בורד בצורת משולש שבולט ישירות לגובה הברכיים. בקיצור, אם זה רכב לזוג בגובה נמוך מהממוצע אז זה יכול להתאים. כרכב משפחתי - תשכח מזה. גם הגיר הרובוטי של הפוקוס נוטה להיות בעייתי אחרי 15-20-25 אלף קילומטרים - לא כיף.

 

ה-i30 לא רעה אבל הדגם החדש לדעתי קצת איבד את הקסם שהיה לקודם. משהו שם קצת התפספס לדעתי, אם בנוחות הנסיעה ואם בשילוב בין המנוע לגיר.

 

אין לך אופציות נוספות? מה לגבי אופל אסטרה? קיה סיד?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...