מכובדיי,
אני צריך לבחור ליסינג חדש. היה לי יונדאי איי 30. מאוד אהבתי אותו.
מה לא אהבתי - את הרעש, וקצת את האחיזת כביש. אבל בסה"כ אחלה אוטו.
החדש אמור להיות טוב יותר, אבל מצד שני בא לי לנסות את הפורד. מה גם שמבחינת נוחות ישיבה ואבזור היא אמורה להיות טובה יותר. מצד שני, ממה שאני מבין, הפורד (שתי הגרסאות הנ"ל) פיסית כבדות יותר מהיונדאי ועדין יש שם מנוע 1.6.
מנסיונכם, האם זה מורגש, או שהמנוע של פורד שונה משל יונדאי והרכב נוסע סבבה?
מי שיש לו רכבים אלו, או נסע עליהם - מה היתרונות והחסרונות?