Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק אניח את זה פה:

http://www.youtube.com/watch?v=pKuXyeAGzEU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה פשוט מדהים לפי דעתי ואפשר ליישם את זה לכלכך הרבה דברים! מי נכנס איתי שותף ומביא את זה לארץ?!!?!?

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

בתוכנית wheeler dealers עשו את התהליך לחלקי פנים של range rover. נראה כמו קסם והתוצאה מדהימה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת מעניין, אבל מה זה המוציקה (מוזיקה מציקה) הזאת?!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצטרף לשאלה. השתעשעתי עם הרעיון לצרף את זה לקו המוצרים בעסק שלי ולא מצאתי מי מייבא את את זה ומי מייצר את זה. אם יש לך כיוון תעדכן אותי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אחד הדברים המיוחדים שראיתי לאחרונה.

 

נכנסתי גם לקישור ש-rupni נתן לפייסבוק, נראה מצוין.

השאלה היא, אם מישהו יודע, מהו טווח המחירים?

פורסם

יש מישהו מהפורום שעשה.

אני חושב שזה היה מסגרת להילוכים, ולמסך, אם אני זוכר נכון זה היה בועות אדומות או משהו בסגנון.

 

עריכה: אני כמעט בטוח שמדובר בזה

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

עכשיו שוחחתי עם הבחור שעושה את זה , 1800 שקל ל4 גאנטים, כולל ניקוי צביעה והדפס..

 

לפי דעתי , יקר . אם ב1000 שקל אתה מקבל גם ניקוי חול וגם צביעת אבקה איכותית .. לא רואה סיבה להוסיף 800 שקל להדפס . התמחור היה צריך להיות 1200 1400 מקסימום על פי דעתי האישית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לדעת אם המחיר מוצדק כי לא ידועות העלויות של החומרים.

לדעתי ג'אנטים עדיף באמת לצבוע בצורה "קונבנציונלית" עם ניקוי חול, פריימר וצבעים מתאימים. הציפוי הזה מתאים לחלקי פלסטיק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עכשיו שוחחתי עם הבחור שעושה את זה , 1800 שקל ל4 גאנטים, כולל ניקוי צביעה והדפס..

 

לפי דעתי , יקר . אם ב1000 שקל אתה מקבל גם ניקוי חול וגם צביעת אבקה איכותית .. לא רואה סיבה להוסיף 800 שקל להדפס . התמחור היה צריך להיות 1200 1400 מקסימום על פי דעתי האישית.

 

1000 ש"ח לצביעת ארבעה גלגלים כולל ניקוי חול?

איפה עושים את זה? (???)

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...