Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני באופן קבוע מזמין מאיביי מוצרים במחירים שנופלים בעשרות אחוזים מהמחיר הנדרש בארץ, ומטרת השרשור היא לשתף את הדברים אותם אני רוכש כך שאולי אחסוך למישהו כסף אם יבחר לקנות גם הוא, השתתפות בשרשור בדוגמאות שלכם תהיה מבורכת, הנה הפורמט להודעה:

 

שם הפריט:

הסבר קצר על הפריט:

לינק לקניה מחו"ל (איביי, אליאקספרס, DX, אמזון או כל אתר אחר):

(אפשרי) לינק לקניה בארץ: ע"מ לראות ההפרשים

מחיר בארץ:

מחיר בחו"ל:

(אפשרי) זמן הגעה: מספר הימים אשר לקח למוצר להגיע אליכם הביתה.

(אפשרי) מידע נוסף:

(אפשרי) תמונה:

 

אתחיל

 

 

שם הפריט: Asics Gel Nimbus 15

הסבר קצר על הפריט: ספינת הדגל של נעלי הספורט\ריצה של חברת אסיקס אשר נחשבת לאחת מהמובילות בתחום ההנעלה הספורטיבית, בנוסף בקניה מהמוכר הספציפי הזה מקבלים זוג גרביים מקוריות של אסיקס וכובע מקורי של אדידס.

לינק לקניה מחו"ל: לינק מאיביי כאן

לינק לקניה בארץ: כאן

מחיר בארץ: 770 ש"ח

מחיר בחו"ל: 470 ש"ח

זמן הגעה: הפריט הוזמן ב17.11 והגיע ב4.12 - 17 יום.

מידע נוסף: בהתחלה הזמנתי לאחי הקטן, ראיתי שהנעליים מצויינות אז הזמנתי זוג גם לי, וכעת גם אבא מעוניין בזוג - סה"כ חיסכון 900 ש"ח.

תמונה: של הזוג שלי

e4m6.jpg

 

 

ראיתי את כמות המזמינים בפורום (בעיקר לפי התלונות בשרשור על הדואר :lol: ) ואם כל אחד יפרסם מדיי פעם אני בטוח שנמצא דברים מעניינים.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אתן דוגמה למשהו פשוט מעולם הרכב:

 

שם פריט: ipod cable for kia.

 

הסבר: מאפשר חיבור תקין של האייפון/אייפוד למערכות מקוריות של רכבי קיה/יונדאי דרך שקע הUSB -AUX המקוריים.

 

לינק בארץ:http://pc2.co.il/items/97642-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9D-iPod-iPhone-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93-AUX-USB-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-KIA-HYUNDAI

 

לינק בחו"ל:http://www.ebay.com/itm/For-iPod-iPhone-to-2009-2011-KIA-Soul-Sportage-Audio-Cable-free-shipping-/400263974197?pt=US_MP3_Player_Cables_Adapters&hash=item5d31978d35.

 

נקודה חשובה: הכבל עולה אצל היבואנים בין 300-400 ש''ח.

 

זמן הגעה:שבועיים.

 

חסכון של 70 ש''ח לכבל פשוט.

 

ipod_cable.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

דיבורית בלוטות' לרכב של מוטורולה tk30, הזמנתי מאמזון כי זה כמה דולרים פחות מאיביי, הכמה דולרים הללו משמעותיים כי מאמזון זה יוצא בכמה סנטים פחות מ75$ כולל המשלוח לכתובת האמריקאית שזה פותר ממיסים נוספים.

עוד 20$ לbuy2usa , והגענו לפחות מ350 שקל.

הנה הלינק-

http://www.amazon.com/gp/product/B003TGEUFS/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

בארץ הכי זול בזאפ -

http://www.radio-rafi.co.il/ProdDetails.asp?prodid=865

800 ש"ח.

צריך לציין שהדיבורית מגיעה עם עברית מובנית במכשיר כבר מהיצרן.

פורסם

שם הפריט: DREMEL Versaflame

הסבר קצר על הפריט: מבער בוטאן שולחני\נייד הטוב ביותר בעולם

לינק לקניה מחו"ל (איביי, אליאקספרס, DX, אמזון או כל אתר אחר): חנות כלי עבודה גדולה באיביי בריטניה

(אפשרי) לינק לקניה בארץ (ע"מ לראות ההפרשים): חנות אספקה טכנית ישראלית ממוצעת

מחיר בארץ: 380 ש"ח

מחיר בחו"ל: 280 ש"ח כולל משלוח מהיר בדואר רשום

(אפשרי) זמן הגעה: מספר הימים אשר לקח למוצר להגיע אליכם הביתה: כשבוע

 

 

1-versa.jpg

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

שם הפריט: כלה

הסבר קצר על הפריט: ספינת הדגל של כלות אירופה, אשר נחשבת לאחת מהמובילות בתחום הרעיה הספורטיבית, בנוסף בקניה מהמוכר הספציפי הזה מקבלים זוג כפפות אפיה לתנור של אסיקס וסינר מקורי של אדידס.

לינק לקניה מחו"ל: לינק מאיביי mailorderbrides.com

לינק לקניה בארץ: כאן

מחיר בארץ: הון - כתובה, אולם, 600 מוזמנים שאתה לא מכיר, צלם, DJ, בר....

מחיר בחו"ל: 250 רובל, כולל טקס בבנין העיריה

זמן הגעה: הפריט הוזמן ב17.11 והגיע ב4.12 - 17 יום.

מידע נוסף: בהתחלה הזמנתי לאחי הקטן, ראיתי שהכלה שקטה, מנומסת ועושה יופי של עבודה מצויינות אז הזמנתי כזו גם לי (שלי מאוקראינה), וכעת גם אבא מעוניין, אבל הוא מעדיף אסייאתית, אז הזמנו לו אחת מהפיליפינים - סה"כ חיסכון 900 ש"ח.

תמונה: של הכלה שלי לעומת כלה ישראלית.

 

mail-order-bride.jpg

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
דיבורית בלוטות' לרכב של מוטורולה tk30, הזמנתי מאמזון כי זה כמה דולרים פחות מאיביי, הכמה דולרים הללו משמעותיים כי מאמזון זה יוצא בכמה סנטים פחות מ75$ כולל המשלוח לכתובת האמריקאית שזה פותר ממיסים נוספים.

עוד 20$ לbuy2usa , והגענו לפחות מ350 שקל.

הנה הלינק-

http://www.amazon.com/gp/product/B003TGEUFS/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

בארץ הכי זול בזאפ -

http://www.radio-rafi.co.il/ProdDetails.asp?prodid=865

800 ש"ח.

צריך לציין שהדיבורית מגיעה עם עברית מובנית במכשיר כבר מהיצרן.

 

איך הגעת לסכום הזה? באתר של buy2usa מוסיפים גם מכס ומשלוח ומגיעים ל-541 ₪.

פורסם

אני רוכש כל מיני מכסים לעדשות ולמצלמות.

מכסה לעדשה, לגוף, או לפלאש יכול לעלות 1-2$, הרי בסופו של דבר גם אם מדובר בתחליפי הוא יעשה את העבודה לא פחות טוב, הוא לא משפיע על הצילום או על הביצועים, בארץ על דברים כאלו יכולים לקחת עשרות שקלים ואף יותר.

גם יש כל מיני מתאמים שעולים באיביי גרושים, דולרים בודדים, ובארץ יכולים להמכר במחיר גבוה, לעבור את ה100 ש"ח אפילו!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
איך הגעת לסכום הזה? באתר של buy2usa מוסיפים גם מכס ומשלוח ומגיעים ל-541 ₪.

 

אני משער שהסיבה היא התוספת של מס מקומי על קניה מאמאזון, דבר חדש ומעצבן (אני חושב שזה תלוי מדינה אבל לאחרונה זה מופיע לי בכל קניה)

זה בדיוק מקפיץ את המחיר מ74$ שלא חייב מע"מ ל80$ שגם חייב מכס כי המכשיר נופל בקטגוריה של טלפון סלולרי משום מה. כמוכן יש גם ביטוח של 11$ שאמור להיות חינם עבור משלוח אווירי. קיצר, אלא אם מוצאים את המוצר הזה במחיר 74$ במקום אחר, הוא כבר פחות משתלם.

פורסם
שם הפריט: כלה

הסבר קצר על הפריט: ספינת הדגל של כלות אירופה, אשר נחשבת לאחת מהמובילות בתחום הרעיה הספורטיבית, בנוסף בקניה מהמוכר הספציפי הזה מקבלים זוג כפפות אפיה לתנור של אסיקס וסינר מקורי של אדידס.

תמונה: של הכלה שלי לעומת כלה ישראלית.

 

mail-order-bride.jpg

1 - כל הכלות במצב צבירה זה - מאוד נחמדות כשהן ישנות ,,

2 - קבלתה אותה עם תוכנה המתאימה לאוקראינה - מזג האויר בארץ בד"כ משבש את התוכנה -

ואז מבצעים עדכון תוכנה לישראל - והופה - היא ישראלית :lol:.

 

עכשיו יכנסו חכמים ויגידו לך , היא בטח מתצוגה , כבר יצא מודל חדש ,, הם היו רוצים אחת כזאת .

דגם יפה , כדאי להשאיר מכוסה בחניה ,, שלא ישרטו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שרשור מצוין. בתור לקוח קבוע של איביי אני מצפה בקוצר רוח לראות איזה דברים מעניינים יעלו פה ולקנות ולהרחיב אופקים מעבר לאיביי. האמזון לא מצאתי איפה ימין ואיפה שמאל עד שהתייאשתי מלנסות להזמין.

פורסם

לכל אלו שמזמינים בגדים מהאינטרנט, איך אתם מוודאים שהמידות מתאימות לכם?

במיוחד בנעליים ששם הסתבכתי עם כל המידות ובסוף קניתי בארץ :-(

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
לכל אלו שמזמינים בגדים מהאינטרנט, איך אתם מוודאים שהמידות מתאימות לכם?

במיוחד בנעליים ששם הסתבכתי עם כל המידות ובסוף קניתי בארץ :-(

 

בדיוק!

כנ"ל ברכישת נעליים: איך אתם עושים זאת וכיצד אתם מוודאים התאמה?


×
×
  • תוכן חדש...