Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדיוק!

כנ"ל ברכישת נעליים: איך אתם עושים זאת וכיצד אתם מוודאים התאמה?

 

זה בכלל לא בעיה,לדוגמא: אם אתה רוצה להזמין נעל ספורט ואתה רואה שהמידות שהחנות מציעה לך הם US7,8,9.10 וכו'

קח נעל ספורט ותראה לדוגמא אם אתה מידה 40 אז זה US 7 ו UK6.

אני מזמין ככה שנים(נעלי ספורט),אבל נעליי עבודה\ואלגנט זה שונה כי זה גזרה שונה,למשל בטימברלנד או רד בק אצלי לפחות זה תמיד מידה אחת פחות.

ד'א לא חייב להיות מקובע על איביי שיש בו המון זיופים,יש המון אתרים טובים כמו jdsport,kitbag,asos ועוד.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי נעליים, אם קיימת האפשרות, גש ותמדוד את הנעל שאתה רוצה לקנות. והזמן לפי המידה.

פורסם
איך הגעת לסכום הזה? באתר של buy2usa מוסיפים גם מכס ומשלוח ומגיעים ל-541 ₪.

 

אין מס מקומי לכתובת שילוח של buy2usa, או שהוא ממש נמוך אני לא זוכר, אבל המחיר כולל המשלוח לכתובת האמריקאית ומס מקומי (אם קיים) יוצא 74.87$.

באמת באתר שלהם משום מה זה מציג כאילו זה נכנס תחת קטגורית טלפונים סלולארים, הם הסבירו לי בטלפון שזה רק יוצא ככה וכשזה מגיע אליהם הם מעדכנים את הקטגוריה הנכונה.

השילוח לארץ במשלוח אוירי יצא 27$ , הכנסתי את הקוד קופון bf13 וזה התעדכן ל20$.

אני מצרף תמונה עם הפרטים המלאים.

Untitled.png

פורסם
זה בכלל לא בעיה,לדוגמא: אם אתה רוצה להזמין נעל ספורט ואתה רואה שהמידות שהחנות מציעה לך הם US7,8,9.10 וכו'

קח נעל ספורט ותראה לדוגמא אם אתה מידה 40 אז זה US 7 ו UK6.

אני מזמין ככה שנים(נעלי ספורט),אבל נעליי עבודה\ואלגנט זה שונה כי זה גזרה שונה,למשל בטימברלנד או רד בק אצלי לפחות זה תמיד מידה אחת פחות.לא אשאל איך גילית את זה :lol:

 

לגבי נעליים, אם קיימת האפשרות, גש ותמדוד את הנעל שאתה רוצה לקנות. והזמן לפי המידה.

 

הבנתי אתכם; מודדים כאן בארץ באיזו חנות, רואים איזו מידה מתאימה וניגשים להזמין במחשב.

אבל יש שיטה אחרת? ללא ביקור ריגול בחנות כאן בארץ? אין טבלאות או משהו? פעם חיפשתי ולא מצאתי...

פורסם

איזו שיטה? כשאני קונה נעליים אני אומר למוכר שאני 42-44, נתחיל מ-43.

כל חברה והמידות שלה, כל דגם והמידות שלו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
הגיעו לי REDBACK מאיביי ב350 במקום 550 בארץ

 

קצת פרטים? לינק, מחיר, מיסים וכו'.

חייב להזמין גם!

פורסם

נעליים

http://www.6pm.com

משלוח של BUY 2

shoes_iaec1337558.jpg

 

מחיר בארץ 999 שקלים חדשים(כן כן בחנות פיוז'ן)

 

מחיר בבלאק פריידי 62 דולר +20 דולרים משלוח

 

280 שקלים בלבד

 

חיסכון של 720 שקלים.

פורסם

שם הפריט: דיו חלופי למדפסות ברדר - לדוגמה LC980 הנפוץ.

הסבר קצר על הפריט: מיכלי דיו חלופיים לדגמים רבים של ברדר (הדגם לדוגמה). אני קונה תמיד סט שחור + 3 צבעים.

לינק לקניה מחו"ל (איביי, אליאקספרס, DX, אמזון או כל אתר אחר):איביי

(אפשרי) לינק לקניה בארץ: ע"מ לראות ההפרשים עד שגיליתי את איביי, קניתי בארץ מאופיסר, שהיה הכי זול ואמין שמצאתי - לינק

מחיר בארץ: 80.4 ש"ח

מחיר בחו"ל:31 ש"ח

(אפשרי) זמן הגעה: מספר הימים אשר לקח למוצר להגיע אליכם הביתה. - בין שבוע לחודשיים, תלוי במזל.

(אפשרי) מידע נוסף: יש המון מוכרים, אני לא נאמן למוכר ספציפי :?

(אפשרי) תמונה בקישורים

:turn-l:
פורסם
הבנתי אתכם; מודדים כאן בארץ באיזו חנות, רואים איזו מידה מתאימה וניגשים להזמין במחשב.

אבל יש שיטה אחרת? ללא ביקור ריגול בחנות כאן בארץ? אין טבלאות או משהו? פעם חיפשתי ולא מצאתי...

 

בבקשה

lowa-size-chart.jpg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

טונר מקורי לסמסונג שלי - בארץ ובזול: כ-350 ש"ח

 

טונר חלופי בארץ - כ-160 ש"ח

 

טונר חלופי באיביי עולה כמעט אותו דבר - אין טעם.

 

מילוי לטונר - מספיק ל-3 מילויים (200 גרם מול 65 גרם בטונר)- כ-80 ש"ח באיביי. כ-100 ש"ח בארץ.

 

המילוי עצמו די פשוט, 5 דקות עבודה. די מלכלך את הסביבה (אל תספרו לאשתי שעשיתי את זה על השיש במטבח :oops: ) אבל הטונר מתנקה בקלות במיים, לא כמו דיו.

:turn-l:
פורסם
דיבורית בלוטות' לרכב של מוטורולה tk30, הזמנתי מאמזון כי זה כמה דולרים פחות מאיביי, הכמה דולרים הללו משמעותיים כי מאמזון זה יוצא בכמה סנטים פחות מ75$ כולל המשלוח לכתובת האמריקאית שזה פותר ממיסים נוספים.

עוד 20$ לbuy2usa , והגענו לפחות מ350 שקל.

הנה הלינק-

http://www.amazon.com/gp/product/B003TGEUFS/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

בארץ הכי זול בזאפ -

http://www.radio-rafi.co.il/ProdDetails.asp?prodid=865

800 ש"ח.

צריך לציין שהדיבורית מגיעה עם עברית מובנית במכשיר כבר מהיצרן.

קיבלתי והתקנתי את הדיבורית.

המכשיר מדהים, מגיע עם עברית כשפה אופציונלית במכשיר, פתר לי 2 צרכים במחיר אחד קטן.

גם הוסיף לי לרכב (סוויפט 2008 ) אופציה לשמוע שירים לא מרדיו/דיסק אלה דרך בלוטות',על הדרך זה הוסיף לי לרכב אופציה לחיבור usb וaux.

וכמובן כדיבורית זה מתפקד מעולה, האנשי קשר הסתנכרנו מיידית למכשיר, שומע מעולה דרך הרמקולים של הרכב ונשמע מעולה דרך המיקרופון שחובר מעלי.

ניתן לחבר 2 מכשירים בו זמנית, והדיבורית תנתב שיחות מכל אחד מהמכשירים אליה.

ניתן לברור במכשיר בדפדוף באנשי קשר של כל אחד מהמכשירים המחוברים.

בקיצור,מבסוט לאללה.


×
×
  • תוכן חדש...