Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוויה שעברתי לאחרונה בעבודה, סוכן מכירות תיאם איתי פגישה, הוא משווק מלכודות פרעושים אקולוגיות.

 

המצאה ישראלית של בחור ישראלי, הוא פיתח את המוצר, מייצר אותו בסין ומשווק לכל העולם.

 

 

עלות עבורי - כ 180 ש"ח.

מחיר מומלץ לצרכן - 240-270 ש"ח.

 

עד פה, לאוזניים ישראליות הכל נשמע סביר, לא?

 

240 ש"ח ואתם נפטרים מהפרעושים בבית ללא חומרי הדברה מסוכנים (עזבו כרגע את השאלה אם המוצר יעיל).

 

 

ואז עבדכם הנאמן עושה את מה שבד"כ הוא עושה במפגשים כאלה, פותח את אדון גוגל, מתחיל לבדוק קצת מה אומרים על המוצר, ביקורות, מחירים ומה אני מגלה?

 

אותו מוצר בדיוק, האורגינלי של אותה חברה, נמכר באמזון ב 52$.

 

אה, רגע, שכחתי לציין, זה המחיר ל 3 מלכודות ול 3 פדים דביקים להחלפה!!! :shock:

 

 

כ"כ התעצבנתי, שאמרתי לסוכן שזה נראה לי מוצר מגניב, אני אזמין באמזון! :evil:

 

71bFYR3G5uL._SL1500_.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באגירה לא עדיף לשים Advantix פעם בחודש במקום הדבר הזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אדוונטיקס ודומיו מטפלים בחיה, לא בבית.

 

לא הייתה לך אף פעם התפרצות של קרציות/פרעושים בבית?

 

חוויה מאוד לא נעימה ומלחמה שגם באמצעים היעילים ביותר אורכת כחודש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא ידעתי שיכולה להיות התפרצות כזאת :shock:

 

מצד שני את הרצפות בחוץ אני שוטף עם "ריצפז" דוחה תיקנים ומשתדל לרסס מדי פעם K300 ליד הדלתות.

 

איך זה קורה ההתפרצויות האלה? והאם זה סמוי או גלוי לעיני הדיירים בבית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הקרציה/פרעושה צריכה להטיל ביצים.

 

באופן טבעי היא מתחפרת באדמה ומטילה את הביצים באדמה.

 

לעיתים היא מטילה בבית בתוך השטיח, מתחפרת בספה, מאחורי איזה רהיט ופתאום בוקעים לך, בלי הגזמה, כמה עשרות אלפי קרציונים/פרעושונים.

 

יאללה, חטפנו לבחור את השרשור, נא לחזל"ש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא רלוונטי לרובנו

אבל חיפשתי נעלי רוגבי בארץ - כלום

דיברתי עם ספורט ווראיימר שמביאים נעלי מיצו

הציע לקנייה של 10 ומעלה (לכל הקבוצה) במחיר של 650 שקל

מחיר בחנות בריטית - 31 פאונד + 12 פאונד משלוח

סה"כ : 250 שקל

חסכון של 400 שקל

:wink:
פורסם
נעליים

www.6pm.com

משלוח של BUY 2

shoes_iaec1337558.jpg

 

מחיר בארץ 999 שקלים חדשים(כן כן בחנות פיוז'ן)

 

מחיר בבלאק פריידי 62 דולר +20 דולרים משלוח

 

280 שקלים בלבד

 

חיסכון של 720 שקלים.

 

אתה משווה מחירים של בלאק פריידי ליום יום? כמה הנעליים האלה עולות שם היום במחיר רגיל?

באגירה, בתור בעל עסק לבעל עסק הייתי מצפה ממך לקצת יותר הבנה. נכון, מצאת בחו"ל ביותר זול אבל אל תשכח ששם יש שוק ענק ומוכרים שם בכמויות. זה ממש לא סוד שלפעמים יותר זול לקנות בקבוקי קולה בסופר מאשר לקנות אותם דרך קוקה קולה ישירות. יש לי חברים עם פיצריות ואני יוכל לומר לך שיותר זול לקנות את השתייה בסופר מאשר להזמין דרך הסוכן של קוקה קולה או פפסי. נוצר הרושם שכל בעלי העסקים בישראל הם גנבים וחמדנים. מעטים מאוד (בדרך כלל רק בעלי עסקים אחרים) מבינים אותם כי הם מודעים לכל ההוצאות שמסביב.

הנה דוגמה קלאסית. אתר החרמון. הישראלים אוהבים להתבכיין עד כמה משונררים אותם בדמי כניסה לאתר החרמון. "גנבים בני גנבים" שם בחרמון. אבל במציאות, כמה זמן בשנה אתר החרמון פתוח? חודש? חודשיים? חצי שנה? ובמשך כל התקופה הזאת הם צריכים להרוויח כסף בכדי לשלם משכורות לכל השנה, לתחזק את המקום, לשלם עבור ביטוחים, ציוד, בדיקות בטיחות כאלה ואחרות ועוד ועוד. אז אם ככה, מדוע אנשים חושבים שדמי הכניסה הם גניבה לאור היום?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אתה משווה מחירים של בלאק פריידי ליום יום? כמה הנעליים האלה עולות שם היום במחיר רגיל?

באגירה, בתור בעל עסק לבעל עסק הייתי מצפה ממך לקצת יותר הבנה. נכון, מצאת בחו"ל ביותר זול אבל אל תשכח ששם יש שוק ענק ומוכרים שם בכמויות. זה ממש לא סוד שלפעמים יותר זול לקנות בקבוקי קולה בסופר מאשר לקנות אותם דרך קוקה קולה ישירות. יש לי חברים עם פיצריות ואני יוכל לומר לך שיותר זול לקנות את השתייה בסופר מאשר להזמין דרך הסוכן של קוקה קולה או פפסי. נוצר הרושם שכל בעלי העסקים בישראל הם גנבים וחמדנים. מעטים מאוד (בדרך כלל רק בעלי עסקים אחרים) מבינים אותם כי הם מודעים לכל ההוצאות שמסביב.

הנה דוגמה קלאסית. אתר החרמון. הישראלים אוהבים להתבכיין עד כמה משונררים אותם בדמי כניסה לאתר החרמון. "גנבים בני גנבים" שם בחרמון. אבל במציאות, כמה זמן בשנה אתר החרמון פתוח? חודש? חודשיים? חצי שנה? ובמשך כל התקופה הזאת הם צריכים להרוויח כסף בכדי לשלם משכורות לכל השנה, לתחזק את המקום, לשלם עבור ביטוחים, ציוד, בדיקות בטיחות כאלה ואחרות ועוד ועוד. אז אם ככה, מדוע אנשים חושבים שדמי הכניסה הם גניבה לאור היום?

 

למה שהחנויות בארץ לא יעשו יום אחד של מבצעים אבל על אמת?

 

כל פה מבצע פה בארץ זה רמיה אחת גדולה.

סתם לדוגמא תמיד המשביר עושים מבצעים על בשמים פתאום אתה מגלה שבושם מעפן השווי שלו הוא 850 שקלים אבל רק היום אבל רק היום הוא 250(עזוב שלפני יומיים בלי מבצע הוא היה 260).

 

ואם הנעליים שקניתי עלו לי 300 אז אותה חברה אמריקאית למרות המחיר הנמוך כנראה קנו אותם בפחות ואם הם יצאו ברווח אז למה אותו יבואן ישראל שבטח עלו לו +- אותו מחיר עושה קופה של 800 שקלים על כל ישראלי.

פורסם

כדי שחנות תעשה מבצע "על אמת" ועדיין לא תפסיד כסף, היא צריכה לקנות את הסחורה מהיבואן/משווק במבצע "על אמת".

וכדי שזה יוכל למכור ועדיין לא להפסיד, הוא צריך לקנות מהיצרן בהנחה באותו סדר גודל.

מבין איך הגלגל מסתובב?

מתחדשת*

פורסם

בגדול, אני מזמין מחו"ל רק סכינים וציוד לסיגריה אלקטרונית, אני לא חושב שזה יעניין במיוחד את חברי הפורום.

אבל אשמח לתת דוגמא.

 

סכין של בנצ'מייד, פירמה אמריקאית נחשבת, אחת הטובות בעולם בסכינים בייצור סדרתי (לפחות בעיניי).

דגם דה ז'ה וו de ja voo (מודל 740).

אחת הסכינים האהובות עליי ובשימוש נרחב מזה כשנתיים-שלושה.

באתר הבית (לינק צורף למעלה), מחיר 160 $.

נרכש בשעתו עבור כ-125$ (לא זוכר בדיוק).

מחיר מבוקש בארץ לא ידוע- אבל מהיכרותי עם השוק, היא תימכר עבור לא פחות מ-1200 ש"ח ובהחלט ייתכן שהמחיר יהיה באיזור 1600-1800 ש"ח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הפריט: תפרים באצבע שנחתכה מקילוף אבוקדו

 

המחיר בארץ: 52 שקלים, ב''טרם''.

http://www.terem.com/

 

המחיר בארה''ב: 3355 דולר.

 

http://www.themarker.com/wallstreet/1.2182729

 

לכל מי שמרייר על אמריקה, כאן ובשרשורים שכנים. שמרו על האצבעות, זה עלול להיות יקר.


×
×
  • תוכן חדש...