Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הגעתי אתמול בבוקר בהתרגשות וצפיות לג'וניור והתחלנו במלאכה.ביקשתי שגם נתקין מצלמת רוורס על הדרך (אם כבר אז כבר) :) . אומנם יש לי חוסר ידע אבל לא קשה לזהות עבודה טובה והשקעה. רואים שהבן אדם אוהב את מה שהוא עושה ועובד מכל הלב. בגלל שהגשם לא ריחם עלינו וגם כמה תקלות לא צפויות שעיקבו לנו את ההתקנה , תודה לציוד ה"נהדר" שנשאר לי מהיונדאי וסאב גדול מדי שכנראה מלל ברירה יוחלף לסאב קטן יותר. אומנם ההתקנה לא נגמרה אבל מחוסר סבלנות החלטתי לעלות כבר קצת תמונות פחות או יותר ממה שילך בפיקנטו שלי. למרות כל המכשולים אני בטוחה שבסיום התהליך אני אהיה סופר מרוצה( לפחות עד השדרוג הבא) אז לבינתיים כמה תמונות :)zenuguja.jpg5uge3u5a.jpg6ydeje4e.jpgru7ahu6y.jpgbyjybyga.jpg3ydejuvu.jpg

* הרכב לא הכי נקי, לא תכננתי לנקוט עד סוף ההתקנה סילחו לי ;)

פורסם

עוד לא סיימנו לצערי. הגשם לא פסק אתמול ויש לי בעיה ביציאה אחת מהמגבר ה"נהדר" שלי(הקראנץ) קומפוננט קדימה עוד לא הרכבנו ולפתור את בעיית הסאב..כשנסיים אני אעלהה הכל בתקווה שגם אבריק את הרכב מבפנים ;)

פורסם

ג'וניור תותח- ללא ספק, מהתקנה פשוטה ועד למורכבת ביותר- כלום לא מרתיע אותו ואת הכל הוא עושה בחיוך.

תתחדשי ותהני (איפה אלכס? :))

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ג'ניה אמרתי לך כבר אם האית שמה את הסאב על המושב זה הייה פותר לך את כל הבעיות:-D.העיקר יצא לך לשמוע סאב אמיתי בפעולה

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

קודם כל תתחדשי!

דבר שני אחלה של רכב! (יש לי את אותו הרכב באותו הצבע :))

דבר שלישי, אצל מי עשית התקנה? אני תושב שדרות וכמו שאני זוכר את מאשקלון.

כמה עלתה ההתקנה נטו?

האם בדקת עלויות של להשאיר את המערכת המקורית במקום המערכת מסך מגע שהתקנת? ז"א לחבר את המנחת הזה?

כמה עלה הציוד?

תודה :)

פורסם
גלב הסאב שלך הרעיד לי כל שערה חחח

זה המומחיות של הסאב, הוא גם עושה מסג' וגם הרפיה

סאב 10 יכנס לך בול לבגז חבל שה12 לא נכנס

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם
ja2egu5y.jpg הטוויטר מאחורה. זה המיקום שרציתי ולא רציתי "חורים" בפלסטיקה. או שעדיף לשנות את המיקום? זה אומנם פחות נראה אסתטי אבל לפחות אין פגיעה בפלסטיקה המקורית...או דלדנות לאיזור של המגש?
פורסם
זה המומחיות של הסאב, הוא גם עושה מסג' וגם הרפיה

סאב 10 יכנס לך בול לבגז חבל שה12 לא נכנס

 

כן..נו מה נעשה..עוד הוצאה לא מתוכננת..נקח כנראה את ההרץ

פורסם
קודם כל תתחדשי!

דבר שני אחלה של רכב! (יש לי את אותו הרכב באותו הצבע :))

דבר שלישי, אצל מי עשית התקנה? אני תושב שדרות וכמו שאני זוכר את מאשקלון.

כמה עלתה ההתקנה נטו?

האם בדקת עלויות של להשאיר את המערכת המקורית במקום המערכת מסך מגע שהתקנת? ז"א לחבר את המנחת הזה?

כמה עלה הציוד?

תודה :)

 

להשאיר את המקור לא הייתי מעוניינת האיכות באמת על הפנים של המקור ואני מאוד אוהבת את מה שיש עכשיו! בקשר למתקין אסור על פי כללי הפורום להמליץ על מתקינים. :)

פורסם
ג'וניור תותח- ללא ספק, מהתקנה פשוטה ועד למורכבת ביותר- כלום לא מרתיע אותו ואת הכל הוא עושה בחיוך.

תתחדשי ותהני (איפה אלכס? :))

 

בלבלתם או חשבתי בהתחלה זה גלב רשם :-D

פורסם

באמת בחרת מתקין סופר מקצועי.

כבר מהתמונות הראשונות רואים שזה תהיה אחת ההתקנות! :wink:

לגבי הקומפוננט מאחורה, אהבתי את מיקום הטויטר. זה נותן לי קו מחשבה למשהו כזה אצלי ברכב, אני חייב לשמוע איך זה יצא אצלך בסוף.

לגבי הסאב שלחתי לך לפרטי.

מחכה לראות את המשך ההתקנה.8)

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...