Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט יוצאת מאירופה


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרוז אמריקאית = אופל אסטרה סדאן מבחינת המכלולים השונים.

אם שלמה סיקסט יכולה להציע אותה במחיר תחרותי בקבוצת המשפחתיות - אז גם UMI יכולה למכור את הקרוז האמריקאית במחיר תחרותי. לדעתי הדגם האמריקאי היה יקר באופן מוגזם ומופרז וזאת בגלל שהיה לליסינג את הדגם הקוריאני. (שים לב כי בשקט מכרו אותם אח"כ ב-113,000 ש"ח).

 

ספארק אוטומטית יכולה להוסיף ליבואן ולהמכר בסביבות 80,000 ש"ח כמתחרה לפיקנטו וספייס סטאר.

 

סוניק טורבו ב-110,000 ש"ח יכולה להתחרות ברנו קליאו / בנות VAG המטורבתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איזה קרב יתחמם על זכיון אופל?

 

הזכיון בידי שמלצר ואם לא יציע אותו למכירה, שם ישאר.

 

אנשי UMI יכולים רק לדפוק את הראש בקיר על מעשה ידייהם.

 

ווקסול כבר עשרות רבות של שנים אינו יצרן עצמאי אלא רק מותג מדבקה של אופל לשיווק אופל בבריטניה.

 

מאז שהוא כזה, אין שום שוק שידוע לי עליו שבו אופל וווקסול משווקים בכפיפה אחת (למעט אופל מנטה ששווקה באנגליה אך ורק תחת מותג אופל).

הדרדות אופל היא לא רק באשמת UMI, למרות שהיה להם חלק מכובד בכך.

בתחילת שנות ה 2000 אופל מכרו כאן לא רע, בעיקר את האסטרה MK2 והקורסה, שהוצעו במפרט נכון ובמחיר נוח.

ברגע שהאסטרה עברה לתיבה רובוטית ושער היורו, שהיה אז מטבע חדש, טיפס במהירות, מכוניות אופל איבדו את האטרקטיביות שלהן, וכשחזרה האסטרה עם תיבה "נורמאלית" זה כבר היה מאוחר מידי.

הקורסה היתה ועודנה מכונית בינונית למדי, שלא התבלטה בקבוצתה, ואילו הווקטרה סבלה מתמחור מופרז וחיוורון קל.

ווקסהול אינו יצרן עצמאי החל משנת 80', בה אוחדו דגמי אופל ווקסהול.

לפני כן נהנה היצרן הבריטי מעצמאות תכנונית, למרות שתמיד מכוניות ווקסהול נשענו בדרך זו אחרת על מכללי או תכנוני אופל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דגמי שברולט שמגיעים לישראל מקוריאה מיוצרים גם בארה"ב או בקוריאה עבור השוק האמריקאי (לגבי השברולט אורלאנדו המצוין אני לא סגור על זה), הסוניק מיוצרת עם מנועי 1.8 ו-1.4 טורבו (RS), הספארק אפילו בגרסה חשמלית, הקרוז והמאליבו גם כן. אולי אם שברולט תהפוך ל-"כל אמריקאית" בארץ, אולי נזכה לראות גם את הקורבט וה-SS :lol:

לדעתי זה יעשה רק טוב לשברולט בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...