Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LotusElise

שברולט יוצאת מאירופה

שימו לב! השרשור הזה בן 2425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1425/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%a9%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%9c%d7%98-%d7%aa%d7%a6%d7%90-%d7%9e%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%a9%d7%a0%d7%aa-2016

 

 

אחרי שהם כמעט סגרו את אופל הם עכשיו סוגרים את שברולט אירופה.

איזה טעות של UMI,נשארו עכשיו בלי מכוניות.


אייל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בהפסקת השיווק של דגמי שברולט באירופה. לא בארץ, ואין שום קשר ל- UMI בנושא הזה.


ששי כהן

 

wheel

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מדובר בהפסקת השיווק של דגמי שברולט באירופה. לא בארץ, ואין שום קשר ל- UMI בנושא הזה.

 

יש קשר והוא חזק מאוד.

לא ייצרו בקוריאה דגמים בתקינה אירופית רק עבור השוק הישראלי.

עלות התקינה לדגמים השונים יקרה מאוד, ולכן רק הדגמים המיוצרים בארה"ב/מקסיקו/קנדה לא יפגעו.

הדגמים האמריקאים רשאים להגיע לארץ בתקינה אמריקאית, ולא נזקקים לעמוד בתקינה אירופית.


​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה ש-UMI כתבה בידיעה שלהם לעיתונות, אבל בפועל יש גם יש קשר.

 

אם שברולט תפסיק לפתח דגמים בעבור השוק האירופאי המשמעות היא שלא יהיו דגמים עם תקינה אירופאית, ואז יהיה קשה הרבה יותר לייבא רכבי שברולט לישראל. לפחות רכבים שברולט-קוריאה, שהם כאמור הרוב המוחלט של רכבי שברולט שנמכרים כיום. אלא אם אתה מאמין שמישהו בג'נרל מוטורס יטרח לבצע תקינה במיוחד בעבור השוק הישראלי, שבגודל של צימוק ורק הולך ודועך.

 

בשורה התחתונה למרות האופטימיות שמנסה לשדר UMI זה בהחלט עלול להיות אקורד הסיום של המותג הזה בישראל כמותג מיינסטרים. צריך גם להסתכל על התמונה הכוללת מעבר להודעה הזאת לעיתונות:

אוגוסט 2010 - ג'נרל מוטורס לוקחת ל-UMI את הזיכיון לייבוא אופל.

ינואר 2011 - שלמה סיקסט מתחילה לייבא את רכבי אופל לישראל.

דצמבר 2012 - השקה מוצלחת של דגמי אופל בישראל, עלייה אדירה במכירות.

אוגוסט 2013 - ג'נרל מוטורס מוכרת את האחזקות שלה בחברת UMI (היו לה 10 אחוזים בחברה).

דצמבר 2013 - ג'נרל מוטורס מפסיקה למכור שברולט באירופה.

 

איך שלא תסכל על זה, בעבור UMI הצטרפות המקרים הזאת מאוד לא נעימה ואומרת דרשני על המשך הפעילות שלהם בשוק המקומי. אני לא הייתי קונה עכשיו מניות של קרדן רכב (מחזיקה ב-50 אחוז מ-UMI) כהשקעה לטווח בינוני-ארוך.


מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לפני עידן הדייהולטים, שברולט שיווקה פה רכבים התקינה אמריקאית, כמו הקאווליר.

המאליבו מגיעה לארץ עם תקינה אמריקאית (למרות שקיים גם דגם עם תקינה אירופאית) ואין בעיה לייבא את הספארק, הסוניק והקרוז מארה"ב (הקרוז טורבו יובאה משם).


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו איזה קטע! עוד מאט המחירון של הספארק שלי יתחיל לעלות!


ביום-יום - Eighty ev B12

בחניה - 2011 Alfa Romeo 159 3.2 Q4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הם פשוט ייבאו רכבים מארצות הברית כמו שהביאו את הקרוז טורבו, במקרה הזה הקרוז נראיתה יותר טוב, האבזור היה עשיר ותא הנוסעים היה איכותי יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

והמחיר היה...

 

(רמז: לא זול).


מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא האם זה המחיר שהיה גבוהה גם ליבואן או התמחור שהיה בעייתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר ציינו קודם, הפסקת השיווק באירופה ככל הנראה מובילה להפסקת ייצור דגמי שברולט בתקינה אירופית המצריכה התאמה יקרה לתקני יורו השונים (יורו 6 בסוף 2015 כמדומני), וכו'. ישראל, בניגוד למדינות אירופה, מאפשרת יבוא גם בתקינה אמריקאית ולא רק אירופית אם כי לא אחד לאחד (אסור קסנון סימטרי בלי מערכת ייצוב אוטומטית, ספידומטר בק"מ ולא במיילים, חייב ESP).

מבחינת GM הם צודקים - למה להתפזר בשוק שממילא מעדיף את אופל על-פני שברולט. בישראל שברולט תחזור להיות מה שהיתה לפני כעשור: מותג אמריקאי !!! עם כל המשתמע. היום השוק האמריקאי התגמש גם הוא, יש שם קרוז 1.4 טורבו (1.4 באמריקה ?!?!) ושומו שמיים אפילו קרוז דיזל (WTF ?) למען האמת כמעט ואין בנמצא מכוניות נוסעים עם V8 כמו פעם (רק הקורבט והקמארו הספורטיביות והשברולט SS החדשה באדיבות הולדן). ברור שהמהלך של GM ישפיע על UMI אלא שאני לא בטוח שישפיע לרעה כמו שמנבאים פה אלא להיפך. עד עכשיו ראה היצרן בישראל חלק מאירופה מבחינת המכוניות שהוא מייעד אליה ופה ושם זרק איזו עצם אמריקאית דשנה (טראוורס, מאליבו ועכשיו האימפלה), עכשיו סביר יותר שנראה בארץ את הקמארו והקורבט כחלק משיפור התדמית של שברולט כמותג שהוא ALL AMERICAN, דבר שקצת סטה מן הדרך מאז ש- GM KOREA הפכה דומיננטית.

מי יודע, אולי בזכות זה ביואיק תישאר, GMC אולי תחזור ויגיעו לכאן מכוניות שיתכן ולא היו מגיעות אם היתה להן מקבילה קוריאנית בתקינה אירופית (המאליבו היא אכן חריגה בהקשר הזה). לגבי המחירים אני לא חושב שזה אמור להשפיע, בכל מקרה מדובר בשער הדולר (הדי נוח בשנים האחרונות) ופחות מס כשהרכב מגיע מארה"ב ולא מקוריאה.

 

ימים יגידו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יביאו מאמריקה ומעלך זה לדעתי לטובה.

chevrolet.com/cruze-compact-car.html

2.0l turbocharged clean diesel 151 hp

:twisted:


Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למי אכפת!. אנחנו רק נרוויח מזה, עדיף איכות אמריקאית אמיתית מאשר איכות מקוראיה .

לא יהיה זכר לדהייו יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אולי זה ינער אותם בכל הקשור להיצע הדגמים שלהם ויצא לנו משהו טוב. כיום, גם כשהם מביאים רכב מסויים הם לא מוכנים להביא את כל הגרסאות שלו. הCTS החדשה, שתגיע לכאן בתחילת 2014 תגיע רק בגרסת הבסיס של 2 ליטר - וזה עוד כשמדובר במותג היוקרה שלהם. מה הם יעשו עם ״הלחם וחמאה״ עכשיו כשלוקחים להם את החמאה? יעמידו את כל שברולט בארץ על דגם אחד?


רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה יקרה בעצם? רוב הדגמים הקיימים פשוט יחליפו תג ושם משברולט לאופל, כמה מהם יעלמו מהשטח (יצירות מופת מוטוריות כמו ספארק או סוניק, אוי לא...) או שיחזרו בתור דייהו, ו-UMI תעבור להתמקד בדגמי יוקרה אמריקאיים ותאבד נתח שוק משמעותי בדגמי הביניים.

 

נראה לי שזה עדיין לא עונש הולם על קבורת החמור שהם ביצעו במותג אופל ועל כך שהציבור הישראלי הפסיד דגמים כמו המריבה והזפירה בתקופה הכי מוצלחת שלהם. אישית, לא הייתי מזיל דמעה גם אילו הייתי שומע שהם פשטו רגל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה עונש הולם אבל זו בהחלט נקמה מתוקה :twisted:


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...