Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לפני כשלושה חודשים רכשתי רכב מדגם טויוטה קורולה 2004 . מיד פרטית ק"מ 151.000

 

תקופה קצרה לאחר הרכישה התחלתי להרגיש בעיות סחיבה שהולכות וחוזרות לעיתים קרובות מאוד!.

 

כמובן שלפני הרכישה בדקתי את הרכב והבדיקה יצאה נקייה חוץ! מבעית הבוצה שאותה כבר טיפלתי במוסך.

 

לאחר מכן נדלקה מנורה כתומה (מנורת מנוע ) הרכב נשלח למוסך טויטה אחים קצב בחולון ושם קבעו שממיר קטליתי אינו תקין!

 

חשבתי שאם אני יחליף את הממיר אז הבעיות סחיבה יעברו להם . אבל זה רק היה נדמה !

 

(למעשה חשבתי שאולי אני טועה , אז נתתי לכמה חברים ואנשי מקצוע לבדוק את הרכב . והם טענו שהרכב תקין !

 

אבל רק הנהג שנוהג ברכב מדיי יום מרגיש בזאת .)

 

הממיר הוחלף במכון אגזוזים מורשה . כמובן ששמתי ממיר חלופי לרכב ולא מקורי עקב מחיר יקר שהיבואן ביקש עליו .

 

לפני החלפת הממיר גם החלפתי 2 מייסבים קדמים . לאחר החלפת המייסבים הרכב נסע חלק! בערך שבועעים , ולאחר מכן חזר למה

 

שהיהלפני כן .

 

 

ברצוני לדעת מה הגורמים שעוד יכולים להשפיע על בעיית הסחיבה שיש ברכב?

 

תודה לעוזרים!!!

×
×
  • תוכן חדש...