Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WIN7. מה ההבדל בין הוורסיות השונות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

יש את ה-PREMIUM, יש את ה-PRO ויש את ה-ULTIMATE (את כולן יש ב-OEM או FULL).

 

מניסיון עבר עם XP-PRO מקורי, הוא הותקן על שני המחשבים הביתיים - בלי שום בעיות שהן.

 

הבנתי שב-WIN7 זה קצת שונה, ז"א המערכת מאפשרת התקנה רק על מחשב אחד ו"צורבת" עצמה על הביוס.

 

ברצוני לדעת האם אחת מהוורסיות הללו מאפשרת התקנה על מחשב נוסף (בטוטאל - 2 מחשבים)...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אתה מדבר על 2 דברים שונים:

 

ההבדלים בין הגרסאות ותנאי הרישיון.

 

אף מערכת לא צורבת את עצמה על הביוס (יש פיצ'ר דומה ב-8, אבל לא משתמשים בזה).

 

הכל תלוי בתנאי הרישיון שרכשת (אם רכשת, כי אם לא, אין בעייה).

פורסם

אז אני שואל,

 

מי מהתוכנות מאפשרת התקנה על 2 מחשבים? בניגוד ל-XP, לא מצאתי דבר כזה ב-7.

 

חבר בדק (בנוסף למה שהספקתי להציץ מדיונים בנט) וחיזק את דבריי - אף אחת מהן (גם לא ULTIMATE FULL) מאפשרת התקנה על שני מחשבים נפרדים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שוב, זה תלוי בתנאי הרישיון שלך.

 

את כל הגרסאות של 7 אתה יכול לרכוש עבור מחשב אחד או עבור שלושה מחשבים, תלוי ברישיון שרכשת ממיקרוסופט (מן הסתם רישיון לשלושה מחשבים יהיה יקר יותר).

 

 

או שלא הבנתי את השאלה...

פורסם

אתה שואל בעצם על ההבדל ברשיון ולא על ההבדל בגרסאות.

 

אם אתה לא מתכוון להתחבר עם המחשב לדומיין אז אין לך צורך בגירסת PRO.

 

לגבי הרישוי, זה תלוי מה קנית.

פורסם

גרסאת OEM מותקנת על מחשב אחד ולאחר שהותקנה אי אפשר להסירה ולהעביר את הרישיון למחשב אחר, בניגוד לגרסאת Retail שאותה ניתן להסיר ולהתקין על מחשב אחר.

לגבי התקנה על מספר מחשבים שונים בו זמנית, זה תלוי ברישיון שנרכש.

פורסם
אז אני שואל,

 

מי מהתוכנות מאפשרת התקנה על 2 מחשבים? בניגוד ל-XP, לא מצאתי דבר כזה ב-7.

 

 

אף אחת מהם

 

שוב, זה תלוי בתנאי הרישיון שלך.

 

את כל הגרסאות של 7 אתה יכול לרכוש עבור מחשב אחד או עבור שלושה מחשבים, תלוי ברישיון שרכשת ממיקרוסופט (מן הסתם רישיון לשלושה מחשבים יהיה יקר יותר).

 

 

או שלא הבנתי את השאלה...

 

לא הבנת ואתה גם מטעה, אין רשיון לשלושה מחשבים, יש רשיון למחשב אחד או רשיונות עסקיים (סוגי volume license למינהם) אשר מיועדים למספר רב של עמדות, בכל אופן לא מדובר על בודדים.

 

למידע נוסף ניתן לקרוא באתר הרישוי של מיקרוסופט בכתובת:

http://www.microsoft.com/israel/licensing/default.htm

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אף מערכת לא צורבת את עצמה על הביוס (יש פיצ'ר דומה ב-8, אבל לא משתמשים בזה).

 

מישהו יכול להסביר מה העניין של הצריבה על הביוס ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

החל עם Win8 מיקרוסופט התחילו להשתמש בצריבת מספר רישיון על הביוס בניידים ונייחי מותג,

מחד זה מקל על כל תהליך ההתקנה, בין אם ע"י לקוח או ע"י אימג' מהמפעל.

מנגד זה עוד שלב שמקשה על התקנות פירטיות.

 

הפונקציה הייתה קיימת עוד בימי XP, אבל נכנסה למיינסטרים רק עכשיו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תודה על ההסבר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

×
×
  • תוכן חדש...