Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת האם המברשת צמיגים טובה גם לריפודים, שטיחים וכו'?

מדובר על המברשת הנ"ל,

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1037170630/Car-wash-cleaning-supplies-soft-handle-curviplanar-tyre-brush-carpet-brush-mat-anti-slip-grip.jpg

 

או שעדיף את זאת,

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/1322070010_1/Freeshipping-Blue-flooring-cleaning-brush-carpet-brush-mat-car-brush-household-cleaning-brush.jpg

 

או בכלל עדיף את של CG,

http://www.autostore.co.il/image/users/151426/detail/big/3892268-6795.jpg

 

בנוסף,

באיזה דילולים הכי משתמשים עם ה- APC של מגווירס?

1:4 לכתמים קשים

מה עוד ?

 

תודה רבה לעוזרים.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
רציתי לדעת האם המברשת צמיגים טובה גם לריפודים, שטיחים וכו'?

מדובר על המברשת הנ"ל,

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1037170630/Car-wash-cleaning-supplies-soft-handle-curviplanar-tyre-brush-carpet-brush-mat-anti-slip-grip.jpg

 

או שעדיף את זאת,

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/1322070010_1/Freeshipping-Blue-flooring-cleaning-brush-carpet-brush-mat-car-brush-household-cleaning-brush.jpg

 

או בכלל עדיף את של CG,

http://www.autostore.co.il/image/users/151426/detail/big/3892268-6795.jpg

 

בנוסף,

באיזה דילולים הכי משתמשים עם ה- APC של מגווירס?

1:4 לכתמים קשים

מה עוד ?

 

תודה רבה לעוזרים.

 

1:10 לפלסטיקה דשבורד וכו'..

m7kj.jpg
פורסם

לדעתי כל מברשת קשה טובה, אבל עדיף ידית אחיזה ארוכה, כי אתה רוצה להעיף את הלכלוך בזוית ימינה-שמאלה ולי היה יותר קל עם ידית..

משהו כזה:

201301111321580.27_13.jpg

פורסם

אם אתה לא מוצא בכל סופר כמעט יש את המברשות של ההברקת נעליים בכ10 שקלים. אחת שחורה ואחת חומה עם זיפים יותר עדינים. זול ונגיש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לשטיחים וריפודים כל מברשת בעלת סיבי ניילון צפופים מאוד.

לג'אנט עדיף משהו צפוף אבל רך וגמיש יותר.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

לפי ההגיון, לריפודים עדיפה מברשת עדינה יותר.

המברשת השלישית של cg היא נראית לי הכי נורמלית.

אני אישית קניתי מברשת נעליים, היא רכה ונוחה לעבודה (ועולה הרבה פחות).

 

לצמיגים כבר טענו לפני (בארני) שהוא ממליץ על מברשת רכה, לי יש את המברשת הייעודית של cg הקעורה ואני יכול להעיד שהיא מאוד מאוד קשה ולדעתי עדיפה על הרכה.

אני מתיז עליהם apc מדולל 1:10 עם ראש מקציף של סנו, יש קצף לא רע ועובר עם המברשת.

צריך מברשת קשה כדי לקרצף טוב ולהוריד את כל הלכלוך שנדבק מהכביש, לדעתי מברשת עדינה דורשת חומר אגרסיבי יותר או בריכוז גבוה.

המברשת הקשה מוצגת יחד עם המברשת של cg שאתה הצגת, באוטוסטור.

 

עריכה: אחרי שקראתי שוב נוכחתי לדעת שבארני כתב ״ג׳אנטים״ ולא צמיגים, אז אני מסכים איתו 100 אחוז, לג׳אנט צריך מברשת רכה ועדינה שלא תפגע בגימור. אני משתמש במברשת צבע לצלעות החיצוניות ובמברשות מחודדות של cg וקארפלן לג׳אנטים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...