Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

אני מטפל בנכה שהגיע זמנה להחליף רכב.

כיום היא נוהגת בג'טה TDI אוטומטית עם הגה מרוכך.

 

הדרישות מהרכב :

יכול להיות מעט קטן יותר, אבל לא גדול יותר

 

הגה מרוכך - לא ניתן לוותר על כך.

 

אוטומטי.

 

על כל היתר אפשר לדבר, גם המחיר לא כ"כ מהווה שיקול.

 

אשמח לדעתכם.

פורסם

מה התקציב? מה הנסועה השנתית?

אם מדובר ברכב חדש בתקציב של המשפחתיות, אני ממליץ לבדוק פיגו 308 1.6 , וסיטרואן c4 אפילו בגרסת הדיזל ( אני לא בטוח אם יש אוטומטית ).

פורסם

התקציב פחות משנה, אני מעריך שעד 180-200k.

נסועה שנתית נמוכה כ10000 קמ להערכתי.

הנתון שאותו לא הצלחתי למצוא, הוא לאיזה רכבים יש הגה מרוכך ומה זה לעזאזל.

פורסם

גם אני לא הבנתי מה זה מרכך הגה. אבל אני מניח שמדובר בהגה חשמלי - מה שיש לרוב הרכבים היום. אם זה דבר מוכר - אני מניח שבסוכנות הרכב יוכלו לענות לך על כך.

 

לגבי הרכב, מה דעתה על ג'יפון? הגובה עשוי להקל על כניסה ויציאה מהרכב. אם כן, הפיג'ו 3008 יכול להוות אפשרות.

פורסם

הגה מרוכך לא קשור לסוג התגבור של ההגה. יש הגאים חשמליים שהם יותר כבדים מכמה הגאים שהם מתוגברים הידראולית (תנהג באמריקאיות, קוריאניות של פעם שההגה שלהם קל בצורה מטורפת אפילו שהוא לא חשמלי...).

 

הגה מרוכך אם אני לא טועה זה שיפצור לנכים כדי שיהיה להם יותר קל לנהוג. עושים את זה בהזמנה מיוחדת (כמו הכפתורים לגז וברקס וכדו').

 

ניסאן נוט יכולה להיות אופציה ששווה לשקול. היא קצרה וקלה לחניות (תא מטען לא בולט), די נוחה, שדה ראייה טוב, די מרווחת ובעלת תקרה גבוהה שתורמת לכניסה נוחה יותר לרכב. בקשר להגה מרוכך אני לא יודע אם אפשר להזמין את זה דרך יבואן, אבל אני די בטוח שאפשר להוסיף את זה לכל רכב כמעט.

פורסם

היתרון של גיפון הוא בגובה. מה שאומר שבפתיחת הדלת המושב נמצא בגובה המותניים, מה שלא מאלץ את הגוף להתכופף כדי להיכנס לרכב. כפועל יוצא, גם היציאה תהיה פשוטה יותר.

פורסם
לדעתי הגה מרוכך אינה תוספת מיוחדת, אבל אשמח אם מי שמכיר את התחום יוכל לשפוך על כך אור

 

אני לא כל כך מתמחה, אבל אני די בטוח שהגה "מרוכך" זה תוספת מיוחדת כדי להתאים את הרכב לאדם נכה.

פעם שמעתי שאם יש נכה שמתקשה לתמרן עם ההגה ייתכן וקובעים לו מגבלה שקוראים לה "מוגבל להגה מרוכך". שוב אני לא בטוח, אבל עדיף שתברר את העניין. לדעתי את הדברים האלה עושים במכונים שמתאימים רכבים במיוחד לנכים.

פורסם

הגה מרוכך הינה בד"כ תוספת המותקנת בארץ ע"י חברות האבזור כמו אצ"מ תמ"ן ודומיהם.

 

לכן יש להתייעץ עם חברת האבזור שבחרתם לפני הזמנת הרכב על מנת לוודא שניתן לבצע את ריכוך ההגה בדגם שבחרתם לרכוש.

 

האם יש לה מתקן הרמה לכיסא הגלגלים או רובוט שמכניס את הכסא לתא המטען?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הגה מרוכך אם אני לא טועה זה שיפצור לנכים כדי שיהיה להם יותר קל לנהוג. עושים את זה בהזמנה מיוחדת (כמו הכפתורים לגז וברקס וכדו').

 

אני לא כל כך מתמחה, אבל אני די בטוח שהגה "מרוכך" זה תוספת מיוחדת כדי להתאים את הרכב לאדם נכה.

 

הגה מרוכך הינה בד"כ תוספת המותקנת בארץ ע"י חברות האבזור כמו אצ"מ תמ"ן ודומיהם.

 

לכן יש להתייעץ עם חברת האבזור שבחרתם לפני הזמנת הרכב על מנת לוודא שניתן לבצע את ריכוך ההגה בדגם שבחרתם לרכוש.

 

האם יש לה מתקן הרמה לכיסא הגלגלים או רובוט שמכניס את הכסא לתא המטען?

 

למען הדורות הבאים- צדקתם כולכם.

שוחחתי עכשיו עם תמן ואכן זהו איבזור נוסף לרכב שמותקן ע"י חברות האבזור.

 

תודה!

פורסם

ממליץ לבדוק מעבר לרובוט - מתקן ההרמה עושה שמות בצריכת הדלק וביציבות של הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שמעתי על מרכך שיער ועל מרכך כביסה. על מרכך הגה עוד לא. אנא האר את העיני ואולי של עוד כמה חברים כאן. בכל מקרה מצטרף להמלצה לגבי ה-C4, רכב מאוד נוח ומרווח, חסכוני והיגוי קל

×
×
  • תוכן חדש...