Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יד ראשונה עד 18000 ש״ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רציתי לשאול מהו הרכב הטוב ביותר שאוכל להשיג הן מבחינת תצרוכת דלק והן מבחינת תחזוקה טיפולים וכדומה בטווח של עד 18000 ש״ח. ראיתי יונדאי גטס 1.4 שנת 2005 בטווח וכן רנו קליאו b ll 1.4 שנת 2005 או אקסנט שנת 2004 .. האם אלו כדאיות? או שעדיף ללכת על משהו אחר?

 

תודה מראש

פורסם
שלום

רציתי לשאול מהו הרכב הטוב ביותר שאוכל להשיג הן מבחינת תצרוכת דלק והן מבחינת תחזוקה טיפולים וכדומה בטווח של עד 18000 ש״ח. ראיתי יונדאי גטס 1.4 שנת 2005 בטווח וכן רנו קליאו b ll 1.4 שנת 2005 או אקסנט שנת 2004 .. האם אלו כדאיות? או שעדיף ללכת על משהו אחר?

 

תודה מראש

על איזה סוג תיבת הילוכים מדובר?

אם זה ידני כולם טובות עם יתרון קטן ליונדאים בנושא מחירי תחזוקה אבל יכול להיות תזולל בקצת יותר דלק לא בהרבה.

מנוע 1400 בגטס מגיע רק משנת 2006 והאקסנט היא בכלל משפחתית קומפקטית.

 

עוד כמה אופציות זה פיאט פונטו ספייס יחסית חסכונית בשתי התיבות ואחזקה זולה.

פיג'ו 206.

אם זה אוטומט:

קליאו יש גיר בעייתי אבל בשנתונים האלה כבר רוב הסיכויים עבר שיפוץ,לגבי הפיג'ו אני לא בטוח שזה אותו סוג הגיר ב100% אם כן, זה השנים הראשונות שלו לכן היו לו מחלות ילדות כמו בקליאו.

הגטס גיר אמין אבל לא חסכוני לפחות עד שעברו ל1400 ומעלה והאקסנט יש לה צריכה של משפחתית משהו כמו 1:10

×
×
  • תוכן חדש...