Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

שמי מתן ואני הנדסאי אלקטרוניקה.

כיום עובד כטכנאי.

יש לי רקע בהתקנות מערכות לרכב.

חשבתי לפתוח עסק פטור שיבצע התקנות בבית הלקוח של מערכות וידיאו לרכב עם מסך.

היתרון שאני חושב שטמון היום זה מערכות מבוססות מערכת ההפעלה אנדרוויד.

ראיתי שישנם מקומות שדורשים על מערכת כזאת מחיר של 6 אלף שקל.

היום באתר איבאי למשל ניתן לקנות מערכת כשאת במחיר של 1500 שקל והתקנה אצל הלקוח יכול לקחת עוד 1000 שקל גג.

האם מחיר של מערכת כזאת בארץ אצל ספקים יכול להיות בסביבות 1500?..

מה דעתכם על הרעיון שאני חושב?

כיום העסק הפטור שלי הינו גם בתחום המחשבים.

האם הגעה עד בית בלקוח עם כל הציוד הדרוש יכול להיות בעיה?

ההתקנות יבוצעו בעיקר שעות הערב וסופי שבוע.

מה דעתכם האם יש בכך פוטנציאל עיסקי?

תודה.

פורסם

קח בחשבון כמה דברים:

 

- מע"מ

- מס הכנסה

- גודל שוק היעד

- פרסום

- ייבוא המוצרים ( אתה תשלם עליהם מכס, לא כמו מוצרים שכל אחד מזמין פה לעצמו )

 

אחרי כל החישובים, אם אתה רוצה גם רווח, כנראה שהמחיר לא יהיה מאוד רחוק ממה שהמתקינים האחרים דורשים ( אולי הפרש של כמה מאות שקלים )

פורסם
קח בחשבון כמה דברים:

 

- מע"מ

- מס הכנסה

- גודל שוק היעד

- פרסום

- ייבוא המוצרים ( אתה תשלם עליהם מכס, לא כמו מוצרים שכל אחד מזמין פה לעצמו )

 

אחרי כל החישובים, אם אתה רוצה גם רווח, כנראה שהמחיר לא יהיה מאוד רחוק ממה שהמתקינים האחרים דורשים ( אולי הפרש של כמה מאות שקלים )

 

מס הכנסה יש לו גם כיום. הלוואי על כולנו לשלם כמה שיותר מס. זה רק מעיד על הרווחיות היפה.

מע"מ זה בקטנה ויש לזה גם יתרונות.

פורסם
מס הכנסה יש לו גם כיום. הלוואי על כולנו לשלם כמה שיותר מס. זה רק מעיד על הרווחיות היפה.

מע"מ זה בקטנה ויש לזה גם יתרונות.

 

כן, אבל אלא אם הוא מתכוון לעשות את ההתקנות ב"שחור", הוא יאלץ לשלם על כל התקנה אחוזים נכבדים לכרס העבה של המדינה. דבר שיעלה את עלות ההתקנה אם הוא מעוניין להרוויח.

פורסם

חבר יקר, היום כבר אין עוסק פטור, היה עד לפני שנה או משהו כזה , היום כולם עוסק מורשה בלבד. בהצלחה!

צרפתי זה הכי אחי

פורסם

תודה על התגובות.

אני חושב שלא היה לי פה עניין של רוחיות כעוסק פטור.

נגיד שמחזור שלי לא יעלה מעל 77 אלף בשנה שזה עוסק פטור.

כיצד אני יכול להזמין את המערכות בארץ?

ישנם חברות שמשווקות שאני ראיתי כבר את הספקים מביאים סחורה לחנות

האם זה עניין של משא ומתן?..וכל אחד מקבל מחיר שונה מהסוכן?

האם אחריות מסופקת לי על ידי החברה ממנה אני קונה בכמות מסוימת את המערכות?

 

מה החסרונות בכך שלעבוד עצמאי עם הרכב עד בית הלקוח או בחנות?

תודה.

פורסם

למיקום העסק יתרונות וחסרונות. הרבה פעמים אנשים רואים במקום ממוסד כ"יותר רציני ומקצועי" מאשר מישהו שמתקין מבית לבית. מה גם שלא תמיד יש מרח עבודה נוח בבתים של לקוחות.

בנוגע לספקים. כל יבואן מספק מערכות במחירים שונים לפי כמות הרכש. תקנה הרבה - תקבל הנחה.

אחריות ניתנת תמיד על ידי היבואן, וההתנהלות מולו.

×
×
  • תוכן חדש...