Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו S80 או ביואיק לה-קרוס 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטובת חבר שמעוניין לקנות. מתלבט בין הרכבים הנל לשנת 2006.

הביואיק בעל מנוע 3600 ׁ(כנראה צרכן דלק...ׂ ) - אבל לנסיעה שנתית של כ9000 ק"מ זה לא שיקול משמעותי.

מה שחשוב :

א. בטיחות לנוסעים (לרבות תאונות צד ).

ב.אמינות - במובן של מיעוט תקלות ואם כבר קורות - שניתן יהיה לאתר את הבעיה במהירות\בקלות.

ג. הנאה מבצועי הרכב...

כאמור צריכת דלק אבזור ומרחב פנימי לא רלוונטים.

תודה.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

על איזה דגם של ה-S80 אתה מדבר? איזו שנה, גם 2006?

בכל מקרה - אין לי ניסיו ןאישי עם הנ"ל, אבל אני די בטוח שהוולו תהיה יותר בטוחה.

 

לגבי אמינות, כדאי שנדע איזה דגם מדובר בדיוק וכנ"ל לגבי הביצועים

פורסם

''לגבי אמינות, כדאי שנדע איזה דגם מדובר בדיוק וכנ"ל לגבי הביצועים ,,,,

בהחלט פתוח להמלצות ביחס לדגם...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מבחינת אמנות ועלויות אחזקה קטונתי מלהגיב, אבל...

הלקרוס של 2006 הן מכוניות עם מנוע גדול, הרבה איבזור במעט כסף אבל לא קרובות לתת את תחושת הנוחות, העושר ואיכות של בוולבו (אפילו שמדובר שמדובר בשנתה האחרונה/ לפני אחרונה של אותה S80) המושבים, הריפודים, הדש בורד, ההיגוי, הבלמים, הבטיחות בכולם הוולבו עדיפה, ובדגמים מסויימים גם בכוח מנוע ואיבזור.

אם כבר ביואיק אז הייתי בודק את הלוצרן, נסעתי בה נסיעה קצרה אמנם, אבל זו הייתה חתיכת נסיעה חלקה :)

×
×
  • תוכן חדש...