Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

אני מוכרת רכב משנת 2010. לרכב הוחלפו גיר ומנוע באחריות לחדשים מהיבואן ע"י מוסך מורשה.

האם חובה עלי לציין בפני הקונה עובדה זו?

אשמח לתשובה מהירה.

תודה!

פורסם

כן, זהו פרט מהותי לגבי הרכב ומן הראוי לציין זאת. לי כרוכש זה פרט שחשוב לדעת, בלי קשר על החלטתי לרכוש את הרכב או לא.

מעיניין לדעת את סיבת ההחלפה ובאיזה רכב מדובר. נשמח אם תוכלי לפרט, זו אחת מהמטרות של הפורום, לשתף מידע ויידע.

פורסם

אני הייתי כבר אומר את זה בטלפון כדי שלא יבואו סתם אנשים יקחו את הרכב לבדיקה ואז יגלו את זה ולא ירצו.

כאב ראש מיותר גם לך וגם לקונה

פורסם

מסכים שצריך לעדכן את המתענינים בקניית הרכב בכל הסטורית הטיפולים והתיקונים. השאלה המתבקשת שעולה ותעלה במיידי היא מדוע בוצע התיקון הלא שגרתי הזה ברכב בן 3 . האם ההחלפה קשורה איך שהוא לתאונה, פגם יצור וכ'ו. האם הסיבות לביצוע התיקון הזה לא משכו אחריהם תקלות נוספות פחות מהותיות, חסרים הרבה נתונים שבטוח יעלו תהיות ושאלות איפה שהוא בהמשך. בקיצור חשוב להיות הוגן כלפי המתענינים , זה טוב מאד לשלב הנכחי והרבה יותר לימים שיבואו ולאו דוקא בגלל יום כיפור הקרב ובא!

פורסם

מכרת רכב שהוחלפו בו גיר ומנוע תוך כמה שעות.

אני באמת סקרן לדעת איזה רכב זה, תסכימי לשתף?

מתנדב בארגון ידידים

×
×
  • תוכן חדש...