Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 166 1998 - נזילה מהרדיאטור


shais01
שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שנה טובה.

 

אלפא 166 1998, V6 3.0 ידנית.

הוחלף רדיאטור לפני 3 שנים לרדיאטור תחליפי שסופק ע"י בשן רדיאטורים, לפי האריזה תוצרת שוודיה, לך תדע.

נוזל קירור יעודי - פראפלו.

לאחרונה הופיעה נזילה קלה מאוד מהחלק העליון שמאלי (צד הנהג) מהאזור העשוי פלסטיק.

הנזילה מהיקף בליטה עגולה שבמרכזה חלק מתכתי, לדעתי תושבת שאיננה בשימוש. מתחתיה יש בליטה זהה המשמשת כתושבת.

הנזילה סטטית - נוזל גם כאשר המנוע כבוי ואין לחץ במערכת.

אובדן נוזל קירור - מינימאלי.

 

א. יש דרך לאטום הנזילה? לא מחפש פתרונות חאפריים ואם צריך הרדיאטור יוחלף (הפעם במקורי :? ) אבל אם אפשר לתקן בצורה איכותית - אני מקשיב. זה רדיאטור שעשה בערך 15,000 ק"מ.

ב. מסוכן ליסוע ככה? בשבועיים הקרובים אני די לא פנוי.

 

תודה לכולם ושבת שלום.

 

שי

2013-09-06 11 25 19.JPG

2013-09-06 11 25 29.JPG

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף דחוף ורק למקורי.ה166 שלי עברה יישור קו יסודי עם חלפים חדשים ומקוריים בלבד לפני מספר שבועות והדבר היחיד שלא הוחלף הוא הראדיאטור (החלפתי טרמוסטט ,צנרת,ומיכל עיבוי). לפני משהו כמו שבועיים שמתי לב שמחוג החום קצת עולה. למחרת נסעתי למכונאי שלי כי לא איתרתי שום נזילה. קצת לפני שהגעתי למוסך האור ברמזור מתחלף,אני לוחץ על הדוושה בהילוך ראשון מושך את הסל"ד למעלה בשביל הכיף ושומע פיצוץ קטן-סילון של נוזל כחול עף לי על השימשה הקדמית ואני מתפלל שמדובר בנוזל ניקוי של השמשות-הפעלה של המגבים מותירה שכבה שמנונית -פאראפלו....מסתבר שמאחר והבעלים הקודמים השתמש בעיקר במי ברז מהולים בנוזל בלמ"ז הראדיאטור נאכל

ומאחר ומדובר ברכב חזק עם עומסים הוא פשוט התפוצץ. אל תיסע עם רדיאטור במצב כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי שי, עניתי בשרשור השני.

אם בסוף תחליף, שמור הישן.

 

אז אני אענה לך כאן, כדי לא לחטוף את השרשור ההוא.

נכון, בהתחלה זה נראה מגניב להחזיק שתי gtv, וה ts היתה מקורית ושמורה שממש כאב הלב להיפרד ממנה אבל מתי שהוא נפל לי האסימון שבכל מצב אעדיף את ה v6 ומכאן שהחזקת השניה זה בזבוז, מה גם ששני חברים גילו בה עניין רב, עד שהעיקש מביניהם שבר אותי. מבסוט ממנה עד הגג.

וכן, תהיה קופה מתי שהוא לצד ה gtv. הדילמה אם 4 או 5 (אם נמצא) צילינדרים.

 

למה לשמור את הרדיאטור הישן, בהנחה ויוחלף?

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיותרות חיובית [יש לך מקום איחסון]

אין לי מושג מדוע הרדיאטור החזיק כה מעט. אם ניתן לתקן את הנוכחי בעלות סבירה ובכ"ז תעדיף חדש לשקט נפשי, שיהיה לך כפתרון זמני אם חלילה גם החדש לא יחזיק. יש תקופות בהן נוצר מחסור זמני בחלק זה ובמיכל העיבוי. ככל שאני חושב על זה, אולי הרעיון מיותר. רדיאטור שיושב במחסן לא הולך ומשתפר...

אגב, ניתן להשיג פאראפלו מהול מראש אם כי הרוב לא מחזיקים במיידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...