Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אז כמו שכתוב בכותרת , אבל אין את הרכב וחושב בעוד תקופה לקנות אותו חדש לכן מדובר במנוע החדש של ה A3

ולפי דעתי זה לא שווה להוציא עוד 25K על 1.8 סמ"ק , משהו שלא יגביר את הבלאי , ולא יבטל את האחריות ?

תודה

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

לדעתי קודם תקנה (וקודם לזה אפילו - תהייה סגור בכלל על מה שאתה רוצה לקנות).

שיפורים בדר"כ כן יגבירו בלאי וכן יבטלו אחריות (אם היבואן יידע - הוא יבטל לך את האחריות).

alfa 156 2.5.

פורסם

קודם כל תודה לך על תשובתך המפורטת . אם אין את הרכב אסור לשאול ולהתעניין ? וכן אני סגור על האוטו והדגם הזה .

תודה לך על תשובתך , מה אתה רוצה שאני אגיד שיש לי את הרכב בכדי לקבל תשובות ? באמת תודה אחי

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
לדעתי קודם תקנה (וקודם לזה אפילו - תהייה סגור בכלל על מה שאתה רוצה לקנות).

שיפורים בדר"כ כן יגבירו בלאי וכן יבטלו אחריות (אם היבואן יידע - הוא יבטל לך את האחריות).

 

קודם כל תודה לך על תשובתך המפורטת . אם אין את הרכב אסור לשאול ולהתעניין ? וכן אני סגור על האוטו והדגם הזה .

תודה לך על תשובתך , מה אתה רוצה שאני אגיד שיש לי את הרכב בכדי לקבל תשובות ? באמת תודה אחי

 

ידידינו היקר התכוון בסה"כ שקודם כל תרכוש את הרכב או לחילופין תבצע עליו נסיעת מבחן וככה תדע האם 122 כוחות הסוס הבועטים שיוצאים מהאודי יספקו אותך מבלי לבצע כל שיפור שהוא,אני גם מצדד אותו איך אפשר לחשוב כבר על שיפורי כוח כאלה ואחרים מבלי לנסות ולראות איך הרכב מתנהג ומגיב כפי שייצרו אותו.

בכל מקרה יש כיום מגוון רחב של חברות צ'יפים(APR,GIAC וכו') שמספקות מענה לדרישותייך,לגבי נתון האחריות המזל די משחק פה,נכון שברגע שמתקינים לך את הצ'יפ הוא נבנה לכך שלא ידעו שהוא קיים בכלל(מבחינה ויזואלית)אך אני מאמין שאותם יצרני רכב של הקונצרן הנ"ל מייעלות כיום את שיטותיהן על מנת לגלות "חמוצים" כאלה.

פורסם

תודה רבה אחי , אני בסה״כ שאלתי , שאלה שענינה אותי , שאלה שעולה לי בראש הרבה . תודה . עשיתי נסיעת מבחן על הרכב , האוטו מרגיש חזק בהשוואה ב120 כ״ס שיש לי עכשיו ולא חסר לו כוח רק רציתי לדעת אם ניתן להוציא ממנו יותר .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

×
×
  • תוכן חדש...