Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

בגדול, מדובר בהתקדמות יוצאת מהכלל של הפורד, ממליץ על האוטו בחום.

למשפחה עם ילדים (לא גדולים) מדובר באחלה דבר, לאנשים גדולים הוא לא מומלץ כבר, חסר בו קצת מקום שהתא מטען תופס לדעתי.

יש לי אותו שנה ואיפה לא נסעתי איתו, בשלג, בחול, מה לא, אוטו חבל על הזמן.

אבל, יש לי שאלה.

לאחרונה- בכמה חודשים האחרונים, שמנו לב למשהו מוזר, כל פעם שהטור עובר כמו מהילוך שני לשלישי, יש מן רעידה כזאת מעצבנת.

מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

חבר אחד שממש מבין ברכבים ומתעסק עם זה המון, אמר לי שכנראה, צריך לאפס את המחשב של האוטו ואז זה יסתדר, אבל אני רוצה חוות דעת מכם, נראה לי שגם פה מסתובבים הרבה תותחים מהתחום.

בטוח שלא רק לי התקלה הזאת הופיעה פתאום.

 

עוד קטע מעצבן- במערכת סטריאו, הבס קצת יצא מאיפוס, והוא מלווה לעיתים ברעידות מעצבנות.

האוטו שייך לחברת אלדן, איך אני מטפל בזה?? זה יקר לתקן כזה דבר?

חוץ מזה באמת שהאוטו הזה מגניב ואני מאוד מבסוט, רק חבל על הדברים האלה.

תודה מראש!!

פורסם

לא ברור מה אתה שובר את הראש?

תכניס אותו למוסך...גם רכב ליסינג וגם באחריות.

כל עוד אין נזק-שבר-תאונה, לא מחייבים אותך.

תן להם לשבור את הראש.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...