Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יוכלו לתפוס את כולם.

הם יגידו שהם הורידו את הקבצים הללו - אין חוק נגד זה (עדיין), אם הורדת אותם אין עליהם זכויות יוצרים.

 

בכל מקרה - אם דיסקים היו עולים כמו שהם צריכים לעלות (בטח לא 70-90 שקל) אנשים לא היו משקיעים שעות בישיבה מול המחשב וניסיון למצוא את השיר, היו הולכים וקונים.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא יוכלו לתפוס את כולם.

הם יגידו שהם הורידו את הקבצים הללו - אין חוק נגד זה (עדיין), אם הורדת אותם אין עליהם זכויות יוצרים.

 

בכל מקרה - אם דיסקים היו עולים כמו שהם צריכים לעלות (בטח לא 70-90 שקל) אנשים לא היו משקיעים שעות בישיבה מול המחשב וניסיון למצוא את השיר, היו הולכים וקונים.

 

דניאל.

גם אם הורדת את השיר מהאינטרנט (פעולה שבפני עצמה היא כנראה לא בלתי חוקית - וגם זה לא בטוח), עדיין יש עליו זכויות יוצרים. אם אתה משתף אותו ומאפשר לאחרים להוריד ממך - אתה עובר על החוק.

 

לגבי הפסקה השניה - חלק מהדיסקים עולים היום 50-60, וזה כבר יותר סביר. אבל תמיד יהיו כאלו שיעדיפו להוריד מהרשת בחינם, וזה לא לוקח כ"כ הרבה זמן אם מדובר בחומר פופולרי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

שום חברת תקליטים או ארגון כמו הפדרציה הישראלית וכו' לא יצליחו לעצור את

החלפת הקבצים , הם פועלים על עקרון ההפחדה בלבד שלוקחים כמה מקרים ומביאים

אותם לבית המשפט , כך גם בארה"ב , הם חושבים שמעשה זה יצור הרתעה מפני שיתוף

קבצים בקרב המשתמשים הפשוטים אחרי שלא הצליחו להפיל את התוכנות הגדולות.

 

היום ברוב בתי האב בישראל יש חיבור לאינטרנט , וברוב המחשבים הללו ישנן תוכנות שיתוף

קבצים , החל מ קאזה הפופולארית דרך אי מיול , סול סיק וכו' , לתבוע את כל משתפי הקבצים

ואפילו את משתפי הקבצים ה"כבדים" יהיה קשה מאד , אבל לתבוע חלק אקראי מהכבדים

יהיה מרתיע .

 

לסיכום לא צריך להפסיק לשתף קבצים , רק להמשיך וכמה שיותר .

אני לא רואה את עצמי רוכש היום דיסק במחיר גם של 30 ש"ח , פשוט כי אני לא אשקיע

את הסכומים הללו לכל דיסק שממנו אני אוהב אולי רצועה אחת או שניים .

פורסם

המחיר של הדיסקים בארץ הוא שווה ולא יקר בכלל.

 

אני בתור אמן מתחיל יודע כמה עולה להשכיר שעות אולפן וכליי נגינה והקלטה ולהשקיע בפרסום.

ממה שאתה משלם 70 שקל האמן מקבל 15, לכן זהו המחיר.

קנו רק מקורי, אין אצלי דיסק אחד בחדר או ברכב צרוב (חוץ מאחד של טראנסים)

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

סתם מנסים להפחיד את אלו שמורידים שירים

 

היה נסיון לסגור את הקזזה אבל הם הפסידו במשפט ולכן לא סגרו אותו

אזי אם הם היו יוכלים להגיש תביעות היו קודם כל סוגרים את הקזזה.

פורסם

חבר'ה, הכל עניין של אבולוציה...

פעם היו מכינים אלכוהול בבית (בארה"ב), אחרי שראו שזה לא עוזר התירו את החוק היובש...

פעם היה מותר לנסוע 80 קמ"ש היום 110...

פעם פלאפונים והשרות שלהם היה יקר, היום כבר לא...

בקיצור, או שיוזילו עלויות, או שהם יכחדו...

 

אגב, אני מוריד שירים, אם משהו מוצא חן בעיני אני קונה (אין מה להשוות בין המקור לקובץ MP3, גם לא בקידוד איכותי של 192)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...