Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיכוי לדעת מי נהג ברכב על סמך התמונה הוא קלוש וכמעט בלתי אפשרי

 

יש כמה שיטות וכמה טכניקות להתמודד עם דוחו"ת מצלמה.. באמצעות הסבת

הדו"ח וביצוע פעולות נוספות בשם מבצע העבירה לכאורה. את חלקן כדאי ורצוי

לבצע עוד בשלבים הראשונים שכן קיימת הגבלת זמן (בקשת סגירה או אזהרה וכו').

 

אגב לא פרטת האם מדובר בברירת משפט או בהזמנה לדין,

וההבדל בין הדברים הוא גדול!

 

תוכל לפנות אלי על מנת שאכוון אותך לנתיב הפעולה הנכון.

פורסם
שלום שלום,

 

מציע שתעבירו את הדוח על שם מישהו שאין לו רישיון.

 

ותתחלקו בקנס.

 

אוהד

 

אבל הכי טוב להעביר על שם החתול בבית.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

לי כל העניין הזה לא ברור בכלל.

 

איזה עניין? העניין שבעל הרכב מקבל את הדוח ולעיתים רבות באמת לא ניתן לשחזר מי נהג ברכב.

 

בניו יורק למשל, בשנת 2007 כשהייתי שם, כל דוח של מצלמה מוסב לדוח כספי בלבד ללא התייחסות לנהג, שהם הבינו ומזמן שהם תפסו את הרכב מבצע עבירה ולא נהג מסויים.

 

או שמדינת ישראל תחייב לבצע רישום נסיעות ברכב, זאת על מנת למנוע בעיות כאלה ו/או העברת דוחות ע"ש נהגים שלא נהגו, ולחילופין, תקבע קנסות לבעל הרכב ללא דוח עבירה אישי.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לשיטתך ניתן לעבור רמזור באור אדום, שכולנו אני חושב נסכים שזאת עבירה חמורה מאוד, ללא הענשת הנהג ?

 

כן אני מסכים שלא ייתכן שימזמזו דו"ח על פני תקופה ארוכה, דו"ח צריך להגיע בפרק זמן סביר, להערכתי סביר זה פרק זמן שלא יהיה יותר ארוך משבוע עד שהמעטפה תנחת בתיבת הדואר של בעל הרכב.

פורסם

או שמדינת ישראל תחייב לבצע רישום נסיעות ברכב, זאת על מנת למנוע בעיות כאלה ו/או העברת דוחות ע"ש נהגים שלא נהגו, ולחילופין, תקבע קנסות לבעל הרכב ללא דוח עבירה אישי.

 

לידיעת, הסדר זה קיים בחוק. אומנם מדינת ישראל לא מחייבת רישום נסיעות ברכב, אך סעיף 27ב לפקודת תעבורה קובע חזקת הבעלות ברכב. החוק רואה את בעל הרכב הרשום כמבצע העבירה, אומנם חזקה זו ניתן לסטירה ע''י הוכחה כי ברכב נהג אחר (יש 3 אפשרויות בסעיף). זה אומר כי אם אתה, בעל הרכב, תביא רישום משלך או הוכחות אחרות כי נהג מי שהוא אחר (או אף נהג בלתי ידוע! - אם הרכב נלקח ללא ידיעתך או הסכמתך), לא יראו אותך כאחראי לעבירה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...