Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה פריוס ומחירה בארץ


עומר
שימו לב! השרשור הזה בן 7142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2986109,00.html

 

למי שלא יודע, או מתעצל לקרוא את הכתבה - הטויוטה פריוס (Prius) הוא רכב הייברידי, שפועל

על מנוע חשמלי משולב במנוע בערה פנימית. הוא תוכנן מראש בתור כזה, כך שלא מדובר ברכב

שפשוט הלבישו עליו מנוע חשמלי בנוסף למנוע בנזין.

 

בכתבה מצויין ששיווק הפריוס בישראל מתחיל, במחיר של בין 190,000 ל-200,000 שקלים,

וזאת לאחר שהתקבלה החלטה ע"י שר האוצר להפחית מס קניה על מכוניות ידידותיות לסביבה,

דוגמת הפריוס.

 

עכשיו... יש כאן בעיה.

איך, לעזאזל, יש להם את החוצפה לדרוש מחיר כזה, וזאת עוד אחרי הפחתה של מס הקניה?

הרי הרכב עולה בארה"ב $20,000, $4,000 פחות ממיאטה שעולה $24,000 (ובארץ 165,000

שקלים). אימפרזה WRX, שנמכרת בארה"ב ב-MSRP של $25,000, עולה בארץ 200,000 שקלים

(ונדמה לי שמחיר ה-MSRP בארה"ב מדבר על מכונית מאובזרת פחות מאשר זאת שנמכרת בארץ

כגרסת הבסיס). באנגליה, למי שתוהה, הפריוס עולה 17,250 פאונד (שוב, retail). המיאטה

באיזור 17,500 פאונד. מס הקניה שהופחת תורגם ישירות לכסף נוסף בכיסו של היבואן...

 

עכשיו אני רק מצפה לראות את יוניון מוטורס מפרסמים את עצמם בתור חברה שאיכפת לה מאיכות הסביבה... :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכאלה שמחירה של הטויוטה פריוס לא נוח יש אלטרנטיבות אחרות

כמו ההונדה סיוויק IMA שמחירה כ- 140,000 ש"ח

או הסובארו אימפרזה שיש לה אפשרות לתידלוק של גז וגם מחירה בסביבות

ה- 140,000 ש"ח ואפילו פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכאלה שמחירה של הטויוטה פריוס לא נוח יש אלטרנטיבות אחרות

כמו ההונדה סיוויק IMA שמחירה כ- 140,000 ש"ח

או הסובארו אימפרזה שיש לה אפשרות לתידלוק של גז וגם מחירה בסביבות

ה- 140,000 ש"ח ואפילו פחות.

הבעיה העיקרית של מכוניות ממונעות גז זה שאין עדיין תשתית תדלוק נורמלית ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך, לעזאזל, יש להם את החוצפה לדרוש מחיר כזה, וזאת עוד אחרי הפחתה של מס הקניה?

זה לא כזה פשוט. ייבוא הפריוס מחייב הקמת תשתית לוגיסטית מתאימה והכשרת מכונאים. בגלל היותה של הפריוס מה שהיא, מכונית היברידית מתקדמת, נדרשת השקעה גדולה עוד יותר מהרגיל.

 

היבואן צפוי למכור בארץ כמויות קטנות יחסית, לא יותר מעשר בחודש, לטענתו (שנתמכת בפרסומים אחרים שנתקלתי בהם) משום שטויוטה לא עומדת בביקוש הרב בעולם לפריוס.

 

תוסיף לזה שבכל מקרה הוא לא יתקשה למכור את הכמות שהוקצתה לו גם ב-190 אלף שקל....

 

ומכאן המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לארק אני יכול רק להוסיף לך ולהגיד

שכמו שלא יקנו את המכונית בארץ ככה גם לא יביאו מכונית למכירה בארץ

 

ואני לא מבין למה מייבאים אותם

הכוונה איזה קונה פוטנציאלי יקנה מכונית שעדיין אין תשתית לקנייתה

אין מכונאים ואין אנשי מיקצוע

ואם עדיין לגבי הגז לא אירגנו תשתית נורמלי אז מה אתה יכול לצפות מפרוייקט גדול כזה

 

ליפני שהמדינה מייבאת לכאן את שיא הטכנולוגיה וומכריזה שהיא חלק מהעולם המערבי והמודרני והיא שומרת על איכות הסביבה

היא הייתה צריכה להכין בסיס להגעתה

ומיכייון שטויוטה היא היחידה בארץ בינתיים ולא ממש ניפתח השוק

אז היא גם לא הכינה את התשתית

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כזה פשוט. ייבוא הפריוס מחייב הקמת תשתית לוגיסטית מתאימה והכשרת מכונאים. בגלל היותה של הפריוס מה שהיא, מכונית היברידית מתקדמת, נדרשת השקעה גדולה עוד יותר מהרגיל.

 

היבואן צפוי למכור בארץ כמויות קטנות יחסית, לא יותר מעשר בחודש, לטענתו (שנתמכת בפרסומים אחרים שנתקלתי בהם) משום שטויוטה לא עומדת בביקוש הרב בעולם לפריוס.

 

תוסיף לזה שבכל מקרה הוא לא יתקשה למכור את הכמות שהוקצתה לו גם ב-190 אלף שקל....

 

ומכאן המחיר.

דווקא חשבתי על זה, ולדעתי, זה נראה קצת כמו בעיית הביצה והתרנגולת.

אם תמכור במחיר גבוה, לא תוכל למכור הרבה רכבים - ולכן יש לדרוש מחיר גבוה, על מנת לכסות את

ההוצאות (כי לא תמכור מספיק רכבים... :roll: ).

אמנם לא הוקצבו ליבואן הרבה מכוניות בשלב זה (עקב הביקוש הגבוה בשאר העולם), אבל גם אחרי

שהוא יקבל עוד יחידות - אני לא מאמין שהמחיר יופחת. כלומר - או שמוכרים מעט מאוד יחידות במחיר

מופרז (Civic Type-R בארץ, anyone?), או שמציעים מחיר נורמאלי, מוכרים יותר, וכך מכסים את

ההשקעה של הקמת התשתית, או שמוכרים במחיר מופרז, והופכים את הרכב לגימיק.

 

מישהו באמת מאמין שבעוד מספר חודשים, לאחר שתכוסה העלות הראשונית של ההכשרה והתמיכה

ברכב (אגב, אני נוטה האמין שהמנוע החשמלי אמין למדי וקל לטיפול), יופחת המחיר? כי אני לא.

 

 

עומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כזה פשוט. ייבוא הפריוס מחייב הקמת תשתית לוגיסטית מתאימה והכשרת מכונאים. בגלל היותה של הפריוס מה שהיא, מכונית היברידית מתקדמת, נדרשת השקעה גדולה עוד יותר מהרגיל.

 

היבואן צפוי למכור בארץ כמויות קטנות יחסית, לא יותר מעשר בחודש, לטענתו (שנתמכת בפרסומים אחרים שנתקלתי בהם) משום שטויוטה לא עומדת בביקוש הרב בעולם לפריוס.

 

תוסיף לזה שבכל מקרה הוא לא יתקשה למכור את הכמות שהוקצתה לו גם ב-190 אלף שקל....

 

ומכאן המחיר.

זה לא קשור המחיר למציאות, אז תסביר לי למה הסמארט רואדסטר עולה 200 אלף שקל שבחוץ

לארץ נמכרת 12 אלף ליש"ט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...