Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לך מה לדאוג.

תחשוב על זה כאילו נסיעה במצב-חסכון..

התחלת נסיעה זה ראשון-שני ואז היא מדלגת בקלות להילוך רביעי-חמישי כאשר אין לחץ על הגז לטורים גבוהים = קרי האצה מהירה.

כל עוד אתה חי בשלום עם האצה האיטית הזאת זה בסדר גמור.

רוצה האצה מהירה? שמור על הגז לחוץ יפה ותקבל האצה מכובדת או עבור למצב ידני.

 

- הכותב הינו בעלים של קורולה 2008 מעל 3 שנים.

 

- אם במעבר של ההילוכים יש לך דפיקה (לא גמגום טיפוסי של גיר ידני) - כאן יש בעיה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אין לך מה לדאוג.

תחשוב על זה כאילו נסיעה במצב-חסכון..

התחלת נסיעה זה ראשון-שני ואז היא מדלגת בקלות להילוך רביעי-חמישי כאשר אין לחץ על הגז לטורים גבוהים = קרי האצה מהירה.

כל עוד אתה חי בשלום עם האצה האיטית הזאת זה בסדר גמור.

רוצה האצה מהירה? שמור על הגז לחוץ יפה ותקבל האצה מכובדת או עבור למצב ידני.

 

- הכותב הינו בעלים של קורולה 2008 מעל 3 שנים.

 

- אם במעבר של ההילוכים יש לך דפיקה (לא גמגום טיפוסי של גיר ידני) - כאן יש בעיה.

 

למה שתהיה בעיה אם יש דפיקה קטנה במעבר?

פורסם

בס"ד

 

אני דווקא מאוד מרוצה מהתיבה, אני מרגיש בשליטה הרבה יותר גדולה לעומת נסיעה באוטומט.

רק הדאיג אותי עניין הקלאצ, כי כבר יצא לי להחליף קלאצ ב105K, שזה קמ נמוך למדי להחלפת קלאצ.

פורסם

שרידות המצמד נמצאת ביחס ישר לאופי השימוש בו. אם תעמוד בשיפוע ותחזיק את הרכב באמצעות המצערת, אתה יכול להיות בטוח שתוך כמה אלפי ק"מ בודדים אתה תצטרך כבר לשים מצמד חדש.

 

כל תיבות ההילוכים האוטומטיות כיום, בין אם הן פלנטריות, רובוטיות או רציפות, הן מבוקרות מחשב. הפרמטרים שעל-פיהם המחשב מחליט מתי להעביר הילוך מתוכנתים מראש ע"י היצרן, וכמו שלעתים קורה, אפשר גם לעדכן את התוכנה במידה והיצרן מוצא לנכון לעשות זאת.

אם אתה עדיין סבור שהתיבה מתנהגת באופן לא תקין, אתה יכול להיכנס למוסך כדי להתחבר עם סורק תקלות ולבדוק האם יש בעיה כלשהי, אבל ההימור שלי הוא שאתה עושה מהומה על לא מאומה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...