Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם חושבים על נהיגה עם מערכת שכזו המובנית ברכב (לא after market) אשר למיטב הבנתי

 

אמורה למנוע מהנהג מעבר לא מתוכנן של נתיב, להאט במידה והוא קרוב מידי לרכב שלפניו וכו'?

 

עד כמה שאני מכיר את הנהג הישראלי שמזגזג במידה רבה, נכנס לרווח שבינך לרכב שלפניך ומאלץ אותך להאט עוד

 

על מנת לשמור על מרווח תקין, הוא לא יאהב את זה. אני חושב שזו מערכת חובה בכל מכונית. אולי ככה סוף סוף

 

תרבות הנהיגה פה תשתפר.

 

מה דעתכם?

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

סיפור דומה לצליל האזהרה כשאתה נוסע בלי חגורה. או מתעלמים (ויש כאלה שמתעלמים למשך כמה דקות עד שזה נעלם) או שמים חגורה.

 

קשה לי להאמין שמערכות סטייה מנתיב לא יהיו ניתנות לכיבוי, מה קורה בכבישים משובשים או לא צבועים, או לחילופין צבועים בצורה שגויה?

 

בכל אופן אלה לא מערכות זולות נכון להיום ויקח זמן להכניס אותם בצורה המונית לשוק הרכבים. תראה את הסיפור של חיישני רוורס שלמרות כל הדיבורים עדיין לא נחשבים בתור אביזר בטיחות חובה ברכבים.

Polo GTI (6R) 2012

פורסם

אני מסכים איתך, ברכב שלי מותקנת מערכת של איווקס ומרגישים את ההבדל בנסיעה. הלוואי והייתה חובה על התקנת המערכת בכל רכב, אני בטוח שהיינו שומעים פחות על תאונות דרכים..

פורסם

אני גם חושב שמערכות מסוג זה הינן מערכות עזר לא רעות בכלל, בעיקר בשל הפונקציה לשמירת רווח (ופחות בגלל התרעת סטיה מהנתיב או התקרבות למכשול, אם כי לדעתי גם זה מועיל).

 

הרבה מאוד נהגים שחושבים שהם זהירים שומרים רווח שגם אם הוא נראה גדול - מתגלה ככקטן מדי. אפילו ספירת שניות יכולה להתברר כבלתי מדויקת, אם לא שמת לב שהרכב ממול בדיוק האט משום מה. מכשיר עזר הוא בהחלט מבורך במקרה זה.

 

עם זאת, יש להשים לב לפרט אחד. למיטב הבנתי, ברירת המחדל של המכשיר הינה להתריע רק על מרחק הקטן משניה אחת מהרכב ממול. מרחק זה הינו קצר מדי ולא בטיחותי. הגדילו את ברירת המחדל של המכשיר לכ-2 שניות. .

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני מסכים איתך, ברכב שלי מותקנת מערכת של איווקס ומרגישים את ההבדל בנסיעה. הלוואי והייתה חובה על התקנת המערכת בכל רכב, אני בטוח שהיינו שומעים פחות על תאונות דרכים..

 

ואני גם בטוח שתקציב סוכנות הפרסום ששלחה אותך היה גדל :roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה אתם חושבים על נהיגה עם מערכת שכזו המובנית ברכב (לא after market) אשר למיטב הבנתי

 

אמורה למנוע מהנהג מעבר לא מתוכנן של נתיב, להאט במידה והוא קרוב מידי לרכב שלפניו וכו'?

 

עד כמה שאני מכיר את הנהג הישראלי שמזגזג במידה רבה, נכנס לרווח שבינך לרכב שלפניך ומאלץ אותך להאט עוד

 

על מנת לשמור על מרווח תקין, הוא לא יאהב את זה. אני חושב שזו מערכת חובה בכל מכונית. אולי ככה סוף סוף

 

תרבות הנהיגה פה תשתפר.

 

מה דעתכם?

 

בבונים, אוהבים מונוליט?

http://www.youtube.com/watch?v=ML1OZCHixR0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מומלץ לראות מ: 2:06 עד הסוף כדי להבין למה התכוונתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סליחה על התגובה המאוחרת, רק עכשיו ראיתי שהגבתם.

 

כנראה ש"הבבונים" הנוהגים בכבישנו לא יאהבו את המערכת, וזאת לשון המעטה!

 

אבל, וזה אבל גדול, המערכת הזו נכנסת כרכיב מובנה ברכבי היוקרה, ומשם תזלוג אל שאר הרכבים.

 

לדעתי זהו צעד אחד נוסף אל עתיד בו התנועה תוצא מהידיים של הגורם האנושי ותהיה ממוחשבת לגמרי.

 

נכון, מידי פעם יהיו "באגים" והמערכת תייצר תאונות - אבל כנראה שהרבה פחות ממה שיש היום.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם
ואני גם בטוח שתקציב סוכנות הפרסום ששלחה אותך היה גדל :roll:

 

סך הכל הגבתי לשרשור.. מכאן ועד לקפוץ למסקנות כאלה הדרך ארוכה

שתהיה שבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...