Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי כפי שהמליצו פה לבחור שמתמחה בניקוי מזרקים, מאחורי אוטו דיפו בר"ג {איפה שאפי אגזוזים}.

אז ככה הוא רצה לבדוק את הרעש שיש לי במנוע ולראות אם יש רעשים משונים , אז מה שהוא עשה הוא מתח לי את החוט של הגז , והעלה לי את הטורים ברכב ממש עד הסוף {3 פעמים הוא עשה את זה}.

כל פעם הוא עשה את זה עד שנראה כאילו המנוע רוצה להתפוצץ , השאלה שלי האם זה בריא ונורמלי.

הוא הביא את המנוע למצב של ניתוק הצתה ואז המנוע פשוט התחיל לפמפם.

בסוף הוא אמר לי שהכל בסדר ולא צריך לעשות ניקוי.

 

 

תודה לעונים, ולמי שקצת התבלבל בקטע של הטורים , אז הרי כשפותחים את מכסה המנוע אפשר למתוח שם את החוט של הגז {ממש כאילו לוחצים גז בתוך האוטו :wink: }

ושוב פעם מה שמטריד אותי זה כשהגיע ניתוק ההצתה והמנוע התחיל לפמפם כי הוא פשוט המשיך למתוח.

אז שאלתי היא האם זה נורמלי מה שהוא עשה {הוא עשה את זה לעוד מישהו לידי}

אחרי זה הוא אמר לי שאם אני מעונין אפשר גם לחבר את האוטו למחשב, אבל בגדול הוא אמר לי שאני לא צריך

 

משה.

 

 

נ.ב

 

הרכב מגאן קופה שנת 2000 90 אלף ק"מ

פורסם

בוא נגיד שלהגיע למנתק זה לא בריא אבל בתור מקרה חד פעמי הבלאי הגבוהה שזה מוסיף הוא אפסי וכל עוד המנוע לא התחמם ורתח לא נוצר נזק ממשי , רק אל תגיע למנתק בשביל הרעש היפה כמו כמה אנשים שאני מכיר.

ים long time no

פורסם
בוא נגיד שלהגיע למנתק זה לא בריא אבל בתור מקרה חד פעמי הבלאי הגבוהה שזה מוסיף הוא אפסי וכל עוד המנוע לא התחמם ורתח לא נוצר נזק ממשי , רק אל תגיע למנתק בשביל הרעש היפה כמו כמה אנשים שאני מכיר.

על טעם ורעש אין מה להיתווכח...

 

בכל מקרה בדיקת ספיקת מזרקים לא נימדדת במנתק הצתה..היא נימדדת במבחנה שנימצאת על מכשיר יעודי לבדיקת ספיקת מזרקים

 

ומה שאמרתי עד עכשיו מראה את הפרופיל שהבעל מיקצוע שהלכת אליו

 

למען הסר ספק רוב הסיכוי שליפני 150000 ק'מ לא תיזדקק לניקוי מזרקים

 

אם אתה מיתעקש ליבחון את העניין של המזרקים לך ל לוזון קרבורטורים רחוב משכית 5 בהרצליה והוא מיקצוען בתחום ולא גנב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אז מה שהוא עשה יכול לגרום נזק או לא כל העסק לקח בערך 11 שניות {כל שלושת הפעמים}

 

תודה

נזק מיידי לא ,לטווח ארוך כן !

תועלת בהחלט לא!!

השאלה באם זה נראה ,לא נכון ועלול להסב נזק , מדוע לא הערת לו במקום,

מיד אחרי הפעם הראשונה, ולא חיכית לפעם השלישית, כדי לשאול בפורום, האם ניגרם/יגרם נזק?

ולסיום מדוע אתה הולך למכון הזרקות דלק(לאחר ככביכול המלצות בפורום,

כדי לבדוק רעשים במנוע??

מה למכון הזרקות , ולרעשים במנוע???!!!

בברכה צביקה הסקרן!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נזק מיידי לא ,לטווח ארוך כן !

תועלת בהחלט לא!!

השאלה באם זה נראה ,לא נכון ועלול להסב נזק , מדוע לא הערת לו במקום,

מיד אחרי הפעם הראשונה, ולא חיכית לפעם השלישית, כדי לשאול בפורום, האם ניגרם/יגרם נזק?

ולסיום מדוע אתה הולך למכון הזרקות דלק(לאחר ככביכול המלצות בפורום,

כדי לבדוק רעשים במנוע??

מה למכון הזרקות , ולרעשים במנוע???!!!

בברכה צביקה הסקרן!

צביקה, כפרה-עיניים-רגליים-גוף-נשמה-ריסים-גבות-עפעפים-נחיריים-קרסוליים, למה בעצבים ?

 

קודם כל, אנחנו יודעים לקרוא גם ללא הדגשה, אז בבקשה תחסוך מאיתנו את ה BOLD.

 

שנית, למה להתעצבן ולהיות ציני כל הזמן ? הרגע....

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
צביקה, כפרה-עיניים-רגליים-גוף-נשמה-ריסים-גבות-עפעפים-נחיריים-קרסוליים, למה בעצבים ?

 

קודם כל, אנחנו יודעים לקרוא גם ללא הדגשה, אז בבקשה תחסוך מאיתנו את ה BOLD.

 

שנית, למה להתעצבן ולהיות ציני כל הזמן ? הרגע....

 

איציק

איציק כפרה עיוני!

אני לא עצבני, אבל כן ציני!

בברכה

צביקה

המוקיר מאד, את מיומנתך המקצועית , ואת תרומתך הרבה לפורום!![פה הייתי חייב את הBOLD]

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דבר ראשון מי הלך אליו ביגלל רעשים במנוע, בסך הכל רציתי לנקות את המזרקים , והוא אמר לי בוא נראה אם המנוע מזייף.

דבר שני כבר ביררתי את הדבר, וזה בסדר גמור מה שהוא עשה.

 

תודה לעונים.

פורסם
דבר ראשון מי הלך אליו ביגלל רעשים במנוע, בסך הכל רציתי לנקות את המזרקים , והוא אמר לי בוא נראה אם המנוע מזייף.

דבר שני כבר ביררתי את הדבר, וזה בסדר גמור מה שהוא עשה.

 

תודה לעונים.

אז למה שלא תעשיר לנו את הידע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז הנה ההבהרה.

הלכתי לעוד שני מקומות שמתעסקים בזה, והם אמרו לי , שהוא בסך הכל ניסה לבדוק אם המנוע מזייף קצת , לפני שהוא מכניס לי את האוטו לבדיקה במחשב {שעולה כסף} הם טענו שגם הם עושים ככה, ובנוסף בפורום אחר עוד 3 אנשים עברו את אותו התהליך {ברור שיותר אני לא אעשה את זה , אבל אמרו לי שמ- 3 פעמים לא ייקרה שום נזק, אני מקווה שזה נכון } יום טוב

הרי אחרי הכל באותו מקום הוא עשה את זה לעוד כמה אנשים, וזה מקום שכולם פה המליצו עליו , בר"ג ליד אפי אגזוזים {וזאת הסיבה היחדה שהלכתי אליו}

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

למשה! במקרה שלך, גם אני הגעתי לאותו איש וברצוני לציין שהמכון שהמליצו לך עליו הוא מן המומחים והגדולים שיש בארץ. ברשותי מכונית מסוג גולף , לפני מס' חודשים הייתה לי בעיה בהזרקת דלק, האוטו היה נחנק בזמן נסיעה. הייתי בחברה קרוב לחודשיים ואיש מהחברה לא יכל לפתור לי את הבעיה. לבסוף, החלטתי להגיע אל אותו מכון (ליד אפי אגזוזים) ואכן הוא פתר לי את הבעיה. מה הקשר בין רעש למזרקים?

×
×
  • תוכן חדש...