Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

נכנסתי בקטנה לתחום עוד לפני שהפורום הזה נפתח, מביקורות שראיתי למדתי על הפלסטלינה ועל קארפלן שהיו מומלצים.

רכשתי בזמנו קיט פלסטלינה ווקס של קארפלן, יישמתי על 3 רכבים ועוד נשאר לי קצת חומר.

את הפלסטלינה פתח קרוב משפחה כשלא הייתי נוכח והשתמש בכולה כגוש אחד (ולכן אני צריך להזמין אחת חדשה, נוטה לכיון הפשוטות מאייביי).

כעיקרון, הוא (וגם אני כשהשתמשתי) לא ראינו הבדלים בין לפני ואחרי, כנראה שאין כתמים עקשניים במיוחד על הרכבים.

 

כעיקרון אני רוצה לעשות עכשיו טיפול נוסף, הפעם להשתמש באוטם (כדי להאריך עד כמה שניתן את מרווח הטיפולים) ולנסות להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה מפעם קודמת.

אני שוקל גם אולי להשתמש בשאריות הווקס שיש לי, וכאן שאלה גדולה, האם הוא שווה משהו? אני אישית לא אמרתי "וואו" אחרי היישום.

 

הרכב הוא של ההורים אשר באופן קבוע מעבירים אותו בשטיפה אוטומטית (ואלא אם אני אגיע ואשטוף בעצמי, מה שאין לי זמן וכוח לעשות) ישאר ככה.

 

אני לא רוצה להתחיל להתפזר ולקנות מלא מוצרים ולהוציא הרבה כספים רוצה לעשות את המינימום שאפשר כדי להגיע לתוצאות טובות.

מטליות מיקרופייבר יש לי של ניקול, גם חדשות שאפשר לייעד ליישום החומרים.

 

אשמח לקבל המלצות לחומרים ופעולות לביצוע, ואיפה לרכוש. אין לי בעיה להמתין גם חודשיים לחומרים שיגיעו מחו"ל, הנושא אינו קריטי.

תודה מראש.

פורסם

1-פלסטלינה לא מורידה כתמים,היא מסירה לכלוך שנדבק לרכב כמו גרגרים,לאחר מכן האם תעביר את היד הרכב יהיה חלק.

2-הקרפלן מבחינת ברק עושה את העבודה,אולי הצבע שלך במצב לא טוב?

איזה שנה הרכב? ביצעת לו פוליש פעם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
1-פלסטלינה לא מורידה כתמים,היא מסירה לכלוך שנדבק לרכב כמו גרגרים,לאחר מכן האם תעביר את היד הרכב יהיה חלק.

2-הקרפלן מבחינת ברק עושה את העבודה,אולי הצבע שלך במצב לא טוב?

איזה שנה הרכב? ביצעת לו פוליש פעם?

 

תודה על התגובה.

1. ידוע, הכוונה הייתה ללכלוך, פשוט לא ראינו הבדל בין הלפני והאחרי, והפלסטלינה עברה חלק (עם חומר הסיכוך המיוחד שהיה בערכה) ולא נתקעה בשום מקום.

2.3. הצבע עצמו במצב מעולה, עד כמה שראיתי אין סווירלס, הרכב בן שנתיים בקושי, פוליש עדיין לא (וגם לא חושב שיש צורך), פשוט רציתי להגיע לתוצאה של "וואו" הרכב עבר טיפול ונראה עכשיו מעולה! זאת בהשוואה למראה הניקיון הסטנדרטי כשהוא יוצא מהשטיפה.

פורסם
שלום לכולם,

 

נכנסתי בקטנה לתחום עוד לפני שהפורום הזה נפתח, מביקורות שראיתי למדתי על הפלסטלינה ועל קארפלן שהיו מומלצים.

רכשתי בזמנו קיט פלסטלינה ווקס של קארפלן, יישמתי על 3 רכבים ועוד נשאר לי קצת חומר.

את הפלסטלינה פתח קרוב משפחה כשלא הייתי נוכח והשתמש בכולה כגוש אחד (ולכן אני צריך להזמין אחת חדשה, נוטה לכיון הפשוטות מאייביי).

כעיקרון, הוא (וגם אני כשהשתמשתי) לא ראינו הבדלים בין לפני ואחרי, כנראה שאין כתמים עקשניים במיוחד על הרכבים.

 

כעיקרון אני רוצה לעשות עכשיו טיפול נוסף, הפעם להשתמש באוטם (כדי להאריך עד כמה שניתן את מרווח הטיפולים) ולנסות להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה מפעם קודמת.

אני שוקל גם אולי להשתמש בשאריות הווקס שיש לי, וכאן שאלה גדולה, האם הוא שווה משהו? אני אישית לא אמרתי "וואו" אחרי היישום.

 

הרכב הוא של ההורים אשר באופן קבוע מעבירים אותו בשטיפה אוטומטית (ואלא אם אני אגיע ואשטוף בעצמי, מה שאין לי זמן וכוח לעשות) ישאר ככה.

 

אני לא רוצה להתחיל להתפזר ולקנות מלא מוצרים ולהוציא הרבה כספים רוצה לעשות את המינימום שאפשר כדי להגיע לתוצאות טובות.

מטליות מיקרופייבר יש לי של ניקול, גם חדשות שאפשר לייעד ליישום החומרים.

 

אשמח לקבל המלצות לחומרים ופעולות לביצוע, ואיפה לרכוש. אין לי בעיה להמתין גם חודשיים לחומרים שיגיעו מחו"ל, הנושא אינו קריטי.

תודה מראש.

 

אפשר כיוון? מה בדיוק אתה מחפש? אנחנו מדברים על אוטם בלבד? או עוד משהו?

יש לך תקציב? האם קראת קצת בפרום על אוטמים ויש משהו מסויים שנראה לך מעניין?

 

תמיד יש הבדלים בין הלפני ואחרי כאשר עושים פלסטלינה. וההבדל לא בא לידי ביטוי בכתמים.

 

הווקס שברשותך הוא ווקס סביר. יש בו כנראה אפס אחוזי קארנובה. והוא יחזיק מעמד עד שבועיים/חודש/חודש וחצי/חודשיים/שלושה (בספק).

הכל תלוי כמובן בהכנה שאתה עושה טרם יישום הווקס ובשמירה לאחר יישום הווקס.

 

במידה ותעשה שטיפה אוטמטית אז הווקס ירד מיידית (לדעתי).

כמו כן חבל על הכסף של אוטם הצבע במידה והרכב יעבור שטיפות אוטו'.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
ת

2.3. הצבע עצמו במצב מעולה, עד כמה שראיתי אין סווירלס, הרכב בן שנתיים בקושי, פוליש עדיין לא (וגם לא חושב שיש צורך),

 

איך זה מסתדר עם זה שההורים שלך שוטפים רוב הזמן במכונות אוטומטיות?

הרכב שלי בן שנה וקצת ושטפתי במשך שנה שלמה במכונות אוטומטיות ויש לא מעט סווירלס.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

בהחלט תעלומה :shock:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יצא לי לראות רכב בן שלושה חודשים שעבר רק שטיפות ידניות ויש לא מעט סווירלס

מה לעשות ככה הרכבים כנראה יוצאים מהמפעל

פורסם
איך זה מסתדר עם זה שההורים שלך שוטפים רוב הזמן במכונות אוטומטיות?

הרכב שלי בן שנה וקצת ושטפתי במשך שנה שלמה במכונות אוטומטיות ויש לא מעט סווירלס.

 

שאלה טובה.

אני מודה שלא הלכתי ובדקתי את כל הרכב, זה היה במבט חטוף.

בכל מקרה כשהרכב יוצא משטיפה הוא נראה מרשים (אני כנראה משוחד, אני ממש אוהב את הצבע, כחול בהיר), בהתעלם כמובן מהשפשופים הקטנים שהוא עבר לצערי ..

 

אם אפשר לעשות אותו עוד יותר נוצץ ומרשים, וכמובן הגנה לטווח ארוך - זה מה שאני מחפש.

 

מדוע השטיפה האוטומטית מורידה את הווקס/אוטם, זה לא משהו שאמור להשאר דבוק לרכב ?

אז מה בעצם אתה מציעים לי? שאם הרכב עובר בשטיפה אוטומטית דינו נקבע מראש ואין טעם לעשות כלום?

פורסם

מדוע השטיפה האוטומטית מורידה את הווקס/אוטם, זה לא משהו שאמור להשאר דבוק לרכב ?

אז מה בעצם אתה מציעים לי? שאם הרכב עובר בשטיפה אוטומטית דינו נקבע מראש ואין טעם לעשות כלום?

 

שאלה טובה.

יש מישהו בקהל שמיישם אוטמי צבע רציניים ושוטף במכונות אוטו'?

האם לדעתכם האוטם מחזיק מעמד ואם כן אז לכמה זמן?

 

תראה phpclub הרבה מהחברים בפורום כאן קצת משוגעים וחלקם הגדול להערכתי מעדיף להמנע ממכונות אוטו'.

אני בספק אם תמצא כאן מישהו

שמשקיע כסף באוטמים וחומרים יקרים (משמע רוצה לתת לרכב את הטוב ביותר)

וגם הולך למכונות שטיפה (משמע זורק כסף לפח ולרוב מקבל רכב חבוט/שרוט)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
שאלה טובה.

יש מישהו בקהל שמיישם אוטמי צבע רציניים ושוטף במכונות אוטו'?

האם לדעתכם האוטם מחזיק מעמד ואם כן אז לכמה זמן?

 

תראה phpclub הרבה מהחברים בפורום כאן קצת משוגעים וחלקם הגדול להערכתי מעדיף להמנע ממכונות אוטו'.

אני בספק אם תמצא כאן מישהו

שמשקיע כסף באוטמים וחומרים יקרים (משמע רוצה לתת לרכב את הטוב ביותר)

וגם הולך למכונות שטיפה (משמע זורק כסף לפח ולרוב מקבל רכב חבוט/שרוט)

 

+1!

לפני שהחלטתי להכנס לטיפולים יותר מעמיקים לרכב ולקנות חומרים (הרבה חומרים!) יקרים, נדרתי נדר שמרגע זה אני שוטף בעצמי.

אגב, מהרגע שתשטוף את הרכב לבדך, כבר בפעם הראשונה תראה שינוי מאוד משמעותי וזה כאילו שהצבע חזר לחיים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...