Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר המון עזרה מסלבה1982, אובחנה המצערת אצלי כתקולה (לא ניתן לבצע כיול). הזמנתי חדשה מאיביי (125 פאונד כולל משלוח, למתעניינים). אני אמנם לא מכונאי, אבל יש לי ניסיון עם כלי עבודה (טכנאי מערכות צריח בטנק בצבא ובאזרחות) ולכן ארצה לבצע את ההסרה של המצערת הישנה והתקנת החדשה (יש לי אפשרות לבצע את הכיול) אבל לא הצלחתי למצוא ספרות טכנית \ מדריכים בנושא. יש איפה לראות הוראות החלפה ואילו כלים צריך?

פורסם

עם קצת עזרה מאבא הצלחנו לבצע את ההחלפה! אני אתן פה קצת מידע, שיהיה לבאים אחרי.

 

כלים: מפתח אלן (אני לא זוכר את הגודל, סט אלנים סטנדרטי יספיק, כדאי שיהיה ארוך בשביל אחד הברגים במצערת עצמה), מפתח כוכב (לא זוכר גודל, סט סטנדרטי יספיק גם כאן, בשביל הברגים של הבית התחתון של פילטר האוויר) ומברג פיליפס.

 

זמן עבודה: חצי שעה לאדם לא מנוסה.

 

תהליך: מוציאים את "המכסה" מפלסטיק עם כיתובים עליו (4 ברגי אלן), מפרקים את המכסה העליון של בית פילטר האוויר (שישה מסוג אלן, אם אני זוכר נכון), מפרקים מכסה תחתון של בית הפילטר (שני ברגי כוכב ופין עשוי מגומי - בלחץ לשחרר אותו, צריך לשחרר גם שני צינורות אוויר). כאן כבר אפשר לראות את המצערת וארבעת ברגי האלן שלה (צריך לשחרר את המחבר החשמלי, ואת הכבל שתפוס בחלק הפלסטיק שזז. להזהר שלא לאבד את האטם אלומיניום). עכשיו כל שנשאר זה לחבר את המצערת החדשה ואת הכבל+מחבר שלה, ואת כל מכסי פילטר האוויר (והפילטר עצמו כמובן). ולבצע כיול דרך המחשב.

פורסם

היי, שמח שהסתדרת. מצטער שלא הצלחתי לעזור לך היום. אל תשכח לבצע כיול מצערת כפי שמתאור באתר הזה:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

תתייחס למה שרשום בהסבר הראשון:

Procedure for performing a Throttle Body Alignment on Cable-Throttle Cars:

אני אשמחמאם תוכל בבקשה לעדכן אם הבעיה נפתרה והאוטו עובד יציב.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

ביצעתי את הכיול [098] 3 פעמים, בדיוק כמו שכתוב באתר. בנתיים הבעיה הישנה (טורים נמוכים לאחר התנעה) לא מופיעה. תודה רבה על כל העזרה!

פורסם
עם קצת עזרה מאבא הצלחנו לבצע את ההחלפה! אני אתן פה קצת מידע, שיהיה לבאים אחרי.

 

כלים: מפתח אלן (אני לא זוכר את הגודל, סט אלנים סטנדרטי יספיק, כדאי שיהיה ארוך בשביל אחד הברגים במצערת עצמה), מפתח כוכב (לא זוכר גודל, סט סטנדרטי יספיק גם כאן, בשביל הברגים של הבית התחתון של פילטר האוויר) ומברג פיליפס.

 

זמן עבודה: חצי שעה לאדם לא מנוסה.

 

תהליך: מוציאים את "המכסה" מפלסטיק עם כיתובים עליו (4 ברגי אלן), מפרקים את המכסה העליון של בית פילטר האוויר (שישה מסוג אלן, אם אני זוכר נכון), מפרקים מכסה תחתון של בית הפילטר (שני ברגי כוכב ופין עשוי מגומי - בלחץ לשחרר אותו, צריך לשחרר גם שני צינורות אוויר). כאן כבר אפשר לראות את המצערת וארבעת ברגי האלן שלה (צריך לשחרר את המחבר החשמלי, ואת הכבל שתפוס בחלק הפלסטיק שזז. להזהר שלא לאבד את האטם אלומיניום). עכשיו כל שנשאר זה לחבר את המצערת החדשה ואת הכבל+מחבר שלה, ואת כל מכסי פילטר האוויר (והפילטר עצמו כמובן). ולבצע כיול דרך המחשב.

הי,

לגבי הפין מגומי: פשוט למשוך את בית הפילטר כלפי מעלה?

האם הצינורות אויר נמצאים מתחת לבית הפילטר?

פורסם

לגביי הפין גומי: למעלה וקצת לשחק איתו, הוא אמור לצאת בסופו של דבר.

הצינורות מתחברים לבית הפילטר מצד שמאל, ולא מתחת - אחד שמן (קרוב יותר לכוון הפנסים) ואחד דק יותר (מתחבר קרוב יותר לכוון השמשה, יש לו מעין תפס גומי מעליו גם).

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...