Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רפידות הבלמים שברכבי שחוקות למדי וברצוני להזמין רפידות חדשות דרך איביי.

 

1. האם עלי לצפות לקשיים במכס?

 

2. מבין יצרני הרפידות הבאים, מי נחשב לאיכותי? - יצוין שמחיר החלפים דומה (+\-), כך שאין כאן שיקול כספי.

 

היצרנים הם:

bosch

textar (זה היצרן ה"מקורי" של בלמי הרכב)

monroe

bendix

akebono (מישהו מכיר?)

centric

ferodo

 

תודה!

פורסם

אתה בטוח שמשתלם להזמין מחו"ל? פעם אחרונה שבדקתי רפידות לרכב שלי, מחיר המשלוח היה יקר מאוד, בגלל המשקל אני מאמין. לא יודע אם רפידות בלמים כל-כך יקרות בארץ שייצא לך משתלם להזמין אותן מחו"ל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

מדובר באביזר בטיחותי, לא יעשו בעיות עם אישורים של משרד התחבורה?

מה קורה אם מזמינים באריזה מקורית של יצרן הרכב?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כך בחשבון שזה יכול להיות כאב, ראש לא תמיד החלקים שמוכרים בחו"ל מתאמים לדגמים של הארץ ואז זה כבר הופך להרבה פחות משתלם,

יש רפידות של LUCAS, יצרן OEM ברמה מעולה , בוש מצויינים, המחיר מלכתחילה הוא לא ממש יקר 150-300 ש"ח.

פורסם

יש רפידות של LUCAS, יצרן OEM ברמה מעולה , בוש מצויינים, המחיר מלכתחילה הוא לא ממש יקר 150-300 ש"ח.

 

תודה לכולם.

 

אפשר לקבל המלצה על חנות בארץ לרכישת הפריטים?

פורסם

אני חשבתי להזמין רפידות מאיביי, אבל בסוף קניתי בארץ בגלל עלויות המשלוח הגבוהות.

קניתי של TRW ב 235 ש"ח ומרוצה. לגבי המלצה, קניתי בצפון, אז לא נראה לי רלוונטי לגביך.

פורסם

TRW קנו את לוקאס והיום הם מותגים משותפים .

היבואנים הנם "כהן רחמים" שברח' רבניצקי 7 ת"א, טל' 03-5620761

 

bendix - היבואנים הם ברוך גרינברג הנגב 7 ת"א טל' - 03-5380100

http://bgnet.co.il/Brake-disc-pads-and-shoes.htm

 

אפשר להתקשר ולבדוק , לא תמיד הם מוכרים לפרטי לכן בקש חנויות באזורך העובדים איתם .

ואז בצע הזמנה דרך החנות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שוב - תודה לכולם.

 

בדקתי היום את המחירים ואכן צדקו אלה שכתבו שהמחיר בארץ תחרותי ביחס לאיביי וחבל על המאמץ.

כעיקרון גיליתי בארץ רמת מחירים דומה למחירי איביי (חלק+משלוח), בשל משקלו הכבד של החלק המשלוח יקר יחסית אפילו אם מדובר רק ברפידות.

תוסיפו למשוואה את החשש מהמכס, העדר כתובת אם החלק שהתקבל איננו זה שהוזמן - ותקבלו חוסר כדאיות מוחלט ללכת במסלול הזה.

פורסם
מדובר באביזר בטיחותי, לא יעשו בעיות עם אישורים של משרד התחבורה?

מה קורה אם מזמינים באריזה מקורית של יצרן הרכב?

 

אלעד

 

יכולים דווקא לא לאשר להכניס את החלקים מכוון שהם מוגדרים כבטיחותיים.

למען האמת ומנסיון, גם במשרד התחבורה, למרות שיש נוהל מסודר לכאורה (מה מותר להכניס לארץ ביבוא אישי ומה לא) - תמיד יכולות להיות הפתעות.

מחזק את החלטתך לרכוש בארץ, מה גם שהמחירים פה ובחו"ל דומים (כמובן בשקלול תוספת עלות המשלוח מחו"ל).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...