Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

camericalguys ?

לא שמעתי, בטח חברה חדשה או משהו. יש לך דוגמא למוצרים שלהם?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אין עדיין חברה שנקראת "החבר'ה המסחריים":wink:

בכל אופן אין חנויות כאלה באשדוד.

 

עריכה-דימה זה לא יפה לגנוב לי ככה הערות ציניות.

פורסם
אין עדיין חברה שנקראת "החבר'ה המסחריים":wink:

בכל אופן אין חנויות כאלה באשדוד.

 

עריכה-דימה זה לא יפה לגנוב לי ככה הערות ציניות.

 

הערה שלי היא תמימה לחלוטין. אני אשמח לשמוע אודות החברה, אולי הם ממש טובים מי יודע.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יש באשדוד שטיפת מכוניות שמוכרת מוצרים של מגווירס, תסתכל ברשימת המפיצים שלהם בשרשור של מג'ס.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
camericalguys ?

לא שמעתי, בטח חברה חדשה או משהו. יש לך דוגמא למוצרים שלהם?

 

 

 

לא צריך להכשיל בן אדם על זה שהוא טועה בשם המותג.

 

Chemical Guys , זה הכל.

 
 

 

 
 
פורסם
לא צריך להכשיל בן אדם על זה שהוא טועה בשם המותג.

 

Chemical Guys , זה הכל.

 

מבחינתך זו טעות מבחנתי זו זילות. כשאני לא יודע איך אומרים מילה אני בודק אותה ולא רושם למשל שמיטיילינג עד שלא הבנתי שככה אכן רושמים.

אל תנסה לשכנע אותי שאתה צודק ואני ממש לא אנסה לשכנע אותך שאני צודק.

 

התחום הפך להיות מאוד "חם".

המון יוזרים חדשים מתחברים לכאן.

רושמים המון שטויות עד שיקבלו אישור לצרף לינקים ולדבר בפרטי.

לא עושים חיפוש , לא קוראים את כללי הפורום.

ולא תורמים הרבה לדיון.

 

אחרי שאמרתי את זה אני אוסיף שזה ממש לא מופנה לפותח השרשור. לא סתם בקשתי ממנו "דוגמא למוצרים שלהם", מבחנתי זאת הייתה הדרך לשלוח אותו לאתר שלהם להכיר את המוצרים ועל הדרך לשים לב לשם המדוייק של המותג.

 

קצת ציניות לא תהרוג אף אחד, בשביל הרגישים הכנתי את החתימה שלי במיוחד.

 

מבטיח לך שכולנו נרוויח מפורום איכותי יותר כאשר אנשים יהיו קצת יותר רציניים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
מבחינתך זו טעות מבחנתי זו זילות. כשאני לא יודע איך אומרים מילה אני בודק אותה ולא רושם למשל שמיטיילינג עד שלא הבנתי שככה אכן רושמים.

אל תנסה לשכנע אותי שאתה צודק ואני ממש לא אנסה לשכנע אותך שאני צודק.

 

התחום הפך להיות מאוד "חם".

המון יוזרים חדשים מתחברים לכאן.

רושמים המון שטויות עד שיקבלו אישור לצרף לינקים ולדבר בפרטי.

לא עושים חיפוש , לא קוראים את כללי הפורום.

ולא תורמים הרבה לדיון.

 

אחרי שאמרתי את זה אני אוסיף שזה ממש לא מופנה לפותח השרשור. לא סתם בקשתי ממנו "דוגמא למוצרים שלהם", מבחנתי זאת הייתה הדרך לשלוח אותו לאתר שלהם להכיר את המוצרים ועל הדרך לשים לב לשם המדוייק של המותג.

 

קצת ציניות לא תהרוג אף אחד, בשביל הרגישים הכנתי את החתימה שלי במיוחד.

 

מבטיח לך שכולנו נרוויח מפורום איכותי יותר כאשר אנשים יהיו קצת יותר רציניים.

^^+1 כל מילה בסלע (בנוגע ליוזרים החדשים והעצלנים) מבלי לפגוע בכבודו של תמיר:wink:.

פורסם

אם טעיתי במילה זה לא אומר שאני לא רוצה להבין וללמוד את כל משהולך בפורום הזה אני לומד כל יום משהוא חדש מפה וכבר מתחיל תהליכים כדי להיתקדם ולנסות אותם במציעות וכך אני גם לומד יותר ויותר .

×
×
  • תוכן חדש...