Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. בטח חלק ממכם ישאל מה אני עושה בלילה שישי שבת בשעה מוקדמת מחובר . טוב אהבה לאבא .

לא אספר לכם כרגע סיפור שובר לב אבל האמינו לי כמו שלכל אחד אני בטוח יש אדם אהוב נורא ושאנו מרכינים ראש בפניו כך גם אני .

יש לי אדם בחיים שספג כל כך הרבה ממני ועדיין אוהב אותי ומראה לי זאת בצורה מדהימה. הוא עבר גם מלא בגללי ובשבילי.

בקיצור אני אומר האדם הזה מעלה לי דמעות בעניים רק מלחשוב עליו. בקיצור לעניין

בהמשך אוסיף תמונות של הרכב אני פונה לכולם בשאלה ,בבקשה, בהיוועצות. אני לא מבין כלום בדייטילינג

אביא שוטף ברוב את הרכב

ואני מחליט לפנק אותו וככה פעם בחודש חודשיים לוכח אותו כשמגיע הביתה ונותן שטיפה יסודית אם כמה חומרים שקניתי באייס כמו חומר לניקוי ריפודים לפלסטיקה בפנים ומשו לצמיגים ( שאבא שלי ממש אותו גם לג'נטים והרס אותם ).

אשמח אם תמליצו לי על דייטילינג ואם יעזור לי לשטוף תרכב ילמד אותי איך לשים אוטם איך לקה ווקס וכל זה ופשוט ילמד אותי על החומרים ואיך להשתמש בהם.

אראה לכם תמונות של הרכב בעיקר סריטות שקיימות לרכב אשמח לדעת האם אפשר להעלים

במיוחד פנסים וג'נטים שמקווה לא הלכו לעולמם.

תודה רבה לכולם

20130401_163702.jpg

20130401_163729.jpg

20130401_163747.jpg

20130401_163807.jpg

20130401_163835.jpg

20130401_163854.jpg

20130401_163930.jpg

20130401_163823.jpg

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

הדרך הכי טובה לדעת זה לראות,אני למדתי מה YOUTUBE,יש המון המון מדריכים טובים שם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שאמר יולינקס מעליי,הדרך הטובה ביותר לקבל את הבסיס זה יוטיוב. אבל פה נכנס העניין של האנגלית,ומי שלא מבין כל כך טוב יכול לפספס בקלות דברים חשובים שנאמרים.

בתמונות שהעלת יש נזקים די גדולים,חלקם ניתן לתקן באופן עצמאי, תצטרך הרבה זמן,סבלנות וידיים טובות.

חומרים מאייס לא יעזרו לך, תצטרך להגיע לחנות יותר מקצועית (נסה להגיע לשם עם הרכב כדי שידעו בדיוק איך להדריך אותך)

 

לאחר שתתקן את הנזקים השאר כבר יהיה שטויות.:wink:

פורסם
כמו שאמר יולינקס מעליי,הדרך הטובה ביותר לקבל את הבסיס זה יוטיוב. אבל פה נכנס העניין של האנגלית,ומי שלא מבין כל כך טוב יכול לפספס בקלות דברים חשובים שנאמרים.

בתמונות שהעלת יש נזקים די גדולים,חלקם ניתן לתקן באופן עצמאי, תצטרך הרבה זמן,סבלנות וידיים טובות.

חומרים מאייס לא יעזרו לך, תצטרך להגיע לחנות יותר מקצועית (נסה להגיע לשם עם הרכב כדי שידעו בדיוק איך להדריך אותך)

 

לאחר שתתקן את הנזקים השאר כבר יהיה שטויות.:wink:

 

לאיזה חנות להגיע ..? למי לפנות ?

אגב הרכב הזה בן 5 שנים אני אישית אוהב תרכב הזה ומפנק אותו כפי שיכול ויודע ויהיה לי נעים לפנק את אבא שלי בטיפה מעבר ואם לא לקנות לו רכב חדש אז לפחות לגרום לזה שיראה טוב.

אם יש איזה מישהו שמתעסק בדייטלינג ומוכן הרכב פנים וחוץ אם כל החומרים הנדרשים אשמח להכניס וכמובן לשלם על הטרחה.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

לא יודע עד כמה לאוטוסטור יש משהו להציע בעניין תיקון הפגיעות.

יבגני אכן מתעסק בדיטיילינג,אבל כמו שאמרתי לך קודם,יש מלא עבודה על הרכב עוד לפני הדיטיילינג.

יכול להיות שבנתיים כבר קיבלת כמה הצעות בפרטי,קח דבר אחד בחשבון,אם תעביר את העבודה הזאת של התיקונים לגורם שהוא לא אתה, זה יעלה לך הרבה מרשרשים! (עבודה של הרבה מאוד שעות)

 

החנות שאליה כדאי לך לפנות בשביל כל הציוד זה טופ קולור בתל אביב, יש עוד חנות שמתמחה וברח לי השם.

תעשה חיפוש בגוגל אני בטוח שתמצא.

פורסם

אז רגע לא הבנתי יש לי טעם ללכת ולעשות ניקוי ושטיפה כמו שצריך בדייטילינג(אגב משהו יודע מה המחירים כמה יבגני לוקח )

או שצריך לתקן כמה דברים

אם כן מה איך איפה ? הנזקים המהותיים שאני רואה זה הכמה סריטות אם אפשר לומר גם סוג של עקיצה של אבנים על הקדימה של הרכב בגלל האבנים שעפות ברוח ממשאיות וכו'. כל השאר סריטות שטחיות כמו שהבנתי שאם ואקס אוטם צבע וכו ופלסטלינה יעלמו והאוטו יראה כמו חדש.

מה שגם מזכיר לי את כל עניין הג'נטים

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

את רוב השריטות/קילופי צבע שאני רואה אצלך, אפשר לתקן לבד עם צבע תואם(כתבתי על זה כמה וכמה פעמים) מעיכות פח?

זה סיפור אחר.

פורסם
את רוב השריטות/קילופי צבע שאני רואה אצלך, אפשר לתקן לבד עם צבע תואם(כתבתי על זה כמה וכמה פעמים) מעיכות פח?

זה סיפור אחר.

באוטו לא קיימות מעיכות פח חוץ מאני מודה ממכה בדלת שהשאיר שפשוף ומעיכה קטנה של איזה מטומטם שאני הידיים שלי עדיין בוערות לי לתפוס את מי שנכנס באוטו והשאיר לי את זה אין לרכב מעיכות. יש סריטות כמו על הדלת שילדים יצרו כי אבא שלי זרק כנראה הערה כי שחקו ליד הרחב (קרה בחיפה) ואח כך הקילופים בפגוש האחורי. וזהו הסריטות מהאבנים שעפות מהמשאיות בכבישים שפגעו במכסה מנוע זה הבעיות שראיתי ... ושיש .

 

בכל אופן האם שווה להתעסק ולעשות דייטלינג שכנראה ענן את הרכב ופשוט לפשוט אותו מהצבע שלו ולצבוע בצבע טרי וחדש אנישית חושב צבע כהה ועשיר אולי צבע ברונזה חום זהבהב כזה ואני אשים ריפודים לרכב צבע בז' והחייאתי את הרכב

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
את רוב השריטות/קילופי צבע שאני רואה אצלך, אפשר לתקן לבד עם צבע תואם(כתבתי על זה כמה וכמה פעמים) מעיכות פח?

זה סיפור אחר.

לגבי זה קניתי איזה בקבוקון כזה דמוי טוש אבל הוא נראה כזה כמו המברשות של הבנות ששמות לק

שמודה קניתי גם באייס

אתה יכול לראות שהצבע לא תואם .. התמונה השלישית מלמעלה מישו שפשף אותי בפגוש של הגלגל האחורי

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

אני עובר כל כמה שבועות עם צבע (יש תמיד בבית) על נקודות/קילופי צבע שנגרמים מאבנים עפות

או מכות כאלו או אחרות. מעבר להיבט האסתטי, זה מונע חלודה עתידית. את זה אתה יכול ליישם לבד ללא בעיה

כמובן להקפיד על צבע תואם לפי מספר שרשום ברכב.

חשוב לבקש את הצבע ללא חומר מייבש מהיר. (עולה אצל פחחים 70 עד 120 ש"ח פחית קטנה שנשארת אצלי מעל לשנה )

פורסם

אוקיי תודה על המידע.

רגע ומה אם צבע ולקה ? או שזה בא יחד ???

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

יוגב אתה קונה צבע תואם ופשוט מורח באמצעות מכחול נניח?

חבר, חפש בפורום המדריך השלם לכניסה לעולם הדייטלינג, תענוג לקריאה ודיי מסדר את הראש בנוגע לתחום.

תחזור לפה עם שאלות אחרי הקריאה

פורסם

כמובן צבע תואם. נקודות/מכות אבנים עדיף ליישם עם קיסם שיניים שבור מעט בחוד (להוריד את השפיץ)

מכניסים לצבע, מורידים שאריות ונוגעים בנקודה פעם אחת עד מילוי הנקודה. (לא לשחק הרבה,הצבע לא יוצא חלק)

מכות גדולות עדיף מכחול קטן.

 

חשוב לפני שלב הצביעה לעשות פוליש נקודתי להורדת שבבים מסביב והחלקת המקום-חוזרים על אותה פעולה למחרת

אחרי שהתייבש. מסיימים בווקס/אוטם צבע.

×
×
  • תוכן חדש...