Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדיוק בסיטואציה שלך, נוהג -35-40 דקות בפקקים שבין כפר סבא להרצליה על מיאטה שנת 2008 ידנית.

בהתחלה, אחרי כמה שנים שלא נסעתי על ידני גמגמתי איזה שבוע שבועיים, אבל זה בסוף הפך לטבע שני.

 

כן, אוטומטי\רובוטי בהחלט יותר נוח בפקקים, אבל מיאטה זה לא רכב שקונים בשביל נוחות. המיאטה היא מוצר מאוד ממוקד, היא לא מנסה לעשות הכל הכי טוב, היא מנסה להפוך את הנהיגה למהנה, מאתגרת, חינוכית ומערבת. זה נכון גם בפקקים, אתה צריך להיות יותר ממוקד ומעורב מכל המשפחתומתיות שמנמנמות את דרכן בפקקים לעבודה וחזור (לא שיש בזה משהו רע).

 

ההילוכים במיאטה מאוד קצרים ותצטרך להעביר הרבה הילוכים בנסיעה, לפי דעתי זה נפלא, יכול להיות שבגלל המצב שלך תחשוב אחרת. על לפניו הקלאץ' לא קשה מידי ועם קצת תרגול הגיר הזה פשוט נפלא, המוט, הקלאץ', הכל.

 

לגבי הבעיה ברגל אין לי הרבה דברים חכמים להגיד, אתה מכיר את הגוף שלך.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפיתרון האידיאלי הוא לנסות - לשכור רכב ידני ל3 ימים ולראות איך זה מרגיש. אני מאמין שאחרי הנסיון הנ"ל תהיינה תשובות לכל השאלות.

פורסם

פשוט מאוד, תשכור רכב ידני לשבוע ימים ותראה איך זה.

לי אישית יוצא לנסוע די הרבה בפקקים על גיר ידני ואני לא יכול להגיד שאני סובל, החוכמה היא פשוט לתפוס מרחק מסויים מהרכב שמקדימה ואז יוצא שפשוט אפשר לגלוש בהילוך 1. מה שכן כל ה״סבל״ הזה נעלם כשאתה רוצה להנות מהרכב.

פורסם

לגבי השכרת רכב - אני לא מאמין שזה אפשרי כי אני בן 18. מה שכן, כשאני חושב על זה, אני יכול לקחת דרכים אחרות במקום לזחול על איילון. אז אני לא מאמין שזה יהיה כזה נורא.

לגבי הרגל - אני מאמין שאני אסתדר, היות ותנוחת הנהיגה במיאטה (NC למתעניינים) מביאה את הרגליים שלי למצב יחסית ישר וזה עוזר למזער את הבעיות.

.Your average Notepad

פורסם

מניסיון שלי, לא נורא בכלל.

בקליאו ספורט היה לי מצמד שסרב למות אבל היה קשה מאוד וזה היה סביל בהחלט.

בלאון אחריה המצמד היה קל יותר וכלל לא מורגש בפקקים.

עכשיו עם אאודי בעלת DSG אני לא יכול להגיד שהפקקים הפכו לחוויה מהנה.

אומר לך יותר מזה, בכל הרכבים אישתי נוהגת מדי פעם וכאשר נשאלה אם הDSG מקל עליה בפקקים היא אמרה שזה כלל לא משנה לה, אז קטונתי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני נוהגת גם על גיר ידני וגם על אוטומוט.

לא אשקר ולא אכחיש שזה מאוד נעים ברגע שעומדים בפקק להיות עם אוטומט,

אבל זה גם לא הכי נורא להיות עם גיר ידני בגודש תנועה.

מנסיון של שנים פשוט שומרים מרחק גדול מאוד מהרכבים נוסעים על הילוך נמוך,

ולא צריך להאיץ ולבלום כל מספר מטרים מהרכב שנעצר לפניך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בגיר רגיל החכמה היא לא להדבק לתחת של הרכב שלפניך ולכ הזמן לבחוש בתיבת הילוכים ולתת עיסוק מתמיד לרגל שמאל, החכמה היא למצוא מהירות ממוצעת שגורמת לך לנסע כל הזמן מבלי להתעסק יותר מדי בתיבה או בקלאץ, ותאמין לי שעם הזמן אתה לומד לנהג נכון יותר בפקק מאשר נהג הליסינג מצוי שבטוח שאם הוא נדבק לתחת של זה שלפניו הוא יגיע לפניך כשמרבית הנסיעה שלוהופכת ללא נעימה שבנויה על האצה חזקה וברקס חזק מדי כמה שניות (לא אכנס אפילו לענין בלאי עבור הבלמים וצריכת הדלק המוגברת בנסיעה שכזו)

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אם אתה לא עומד בפקק בעליה (מעבר בפיקא/חורב/פרויד בשעות הלחץ בחיפה פעמיים ביום לפני שהמציאו את מנהרות הכרמל) העומס בנהיגה בגיר ידני גבוהה יותר מאשר באוטומט אבל לא נורא.

פורסם
לגבי השכרת רכב - אני לא מאמין שזה אפשרי כי אני בן 18. מה שכן, כשאני חושב על זה, אני יכול לקחת דרכים אחרות במקום לזחול על איילון. אז אני לא מאמין שזה יהיה כזה נורא.

לגבי הרגל - אני מאמין שאני אסתדר, היות ותנוחת הנהיגה במיאטה (NC למתעניינים) מביאה את הרגליים שלי למצב יחסית ישר וזה עוזר למזער את הבעיות.

 

אז תנוחת הישיבה שלך לא נכונה ותגרום ליותר בעיות ברגליים

כדי לכוון תנוחת ישיבה נוחה ומתאימה הרגל השמאלית שלך צריכה ללחוץ על הקלאץ' עד הסוף ולהישאר מכופפת מעט

הרגל הימנית שלך אמורה ללחוץ על הבלם עד הסוף ולהישאר מכופפת מעט (אבל לא נתקלתי ברכב שבו הבלם ירד נמוך יותר מהקלאץ' ככה שהרגל השמאלית אמורה לסדר אותך)

 

ברכב אוטומט רק הרגל הימנית צריכה ללחוץ על הבלם עד הסוף ולהישאר מכופפת מעט

 

אגב כנ"ל גם לגבי הידיים, הן אמורות להישאר מכופפות בכל מצב החזקה של ההגה.

לכל הנושא הזה יש סיבה מאוד חשובה, בתאונה ההגה והדוושות קורסים כולם, אם הרגליים והידיים שלך "נעולות" (במצב ישר לחלוטין) על ההגה והדוושות, הקריסה שלהם עלולה לשבור לך את העצמות בידיים וברגליים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פחות את העצמות, יותר את המפרקים עצמם - זו פגיעה מאד קשה. כשהגפיים מכופפות השרירים לוקחים על עצמם חלק ניכר מהעומס. כשמפרקים נעולים (ולנעול מפרקים זה אינסטינקט שכמעט בלתי אפשרי להתנגד לו) הם נפגעים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בתאונה רצינית כשהמפרקים יוצאים מהמקום לפעמים גם העצמות נשברות מזה.

אה ושכחתי גם את הנושא של כריות האוויר, גם זו שבהגה שפותחת את הנעילה של המרפקים בצורה אלימה וקשה אבל בכיוון הכיפוף הנכון

וגם זו של הברכיים (ברכבים שיש בהם) ששם המצב יותר קשה כי הם מכופפים את הברכיים בכיוון הפוך בצורה אלימה וקשה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אז תנוחת הישיבה שלך לא נכונה ותגרום ליותר בעיות ברגליים

 

אני חושב שלא הסברתי את עצמי נכון. תנוחת הישיבה שלי בסדר גמור, בשום מצב אף אחד מהמפרקים שלי לא ננעל. מה שהתכוונתי לומר, זה שיחסית לרכב ממוצע, במיאטה הרגליים יושבות גבוה באופן יחסי לאגן (דוגמה קיצונית לרגליים ש׳יושבות גבוה׳ הן מכוניות F1). זה עוזר למזער את הבעיה שלי (למתעניינים, זו הגבלה של בערך 30% בדורסיפלקציה של רגל שמאל לעומת ימין).

.Your average Notepad

פורסם

אוקיי אז לא מדובר על כך שהרגליים ישרות (הכוונה שהשוק-ברך-ירך נמצאות בקו ישר)

 

אני לא חושב שמישהו יוכל לתת לך תשובה חד משמעית בגלל ההגבלה הפיזית שלך, ולדעתי האישית נהיגה על רכב שכור ידני לא תתן לך הרבה בגלל שהתנוחה במיאטה שונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אגב,

המגבלה שלך היא אורטופדית או נירולוגית? כלומר בעיית קורדינציה בתפקוד (ובד"כ מלווה גם בבעיה אורטופדית).

תלוי בבעיה, יתכן ויגבילו אותה מתישהוא ברישיון.

יפעע..


×
×
  • תוכן חדש...