Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש לקנות רכב עד 35K, (עדיף פחות).

הסתכלתי לכוון הפולקסווגן פולו גיר רגיל - 2003 ומעלה

בעקרון השימוש שלי ברכב זה לנסוע לעבודה כל יום (ממש 10 דקות) ומדי פעם נוסע למשפחה ולחברים (עד שעה נסיעה)

מדי פעם גם אסע לאיזה טיול (שעתיים ומעלה) אך אלו פעמים יותר שכיחות.

הייתי רוצה לדעת מה אתם ממליצים בתחום מחירים הזה ובתנאי השימוש האלה - האמינות והדלק זה כמובן הפרט הכי חשוב, אך גם נוחות, יציבות וחוזק גם משחק פקטור.

 

תודה!

פורסם

שלום רב,

ממליץ בחום על רנו מגאן 2008 .עונה על כל הפרמטרים שביקשתה ואף יותר,תמורת הסכום שציינת אתה מקבל אוטו חזק בטיחותי מאוד וחסכוני [1/12]מרווח ואמין,בקיצור לא כסף לרכב שנת 2008...

בהצלחה!:lol:

פורסם

רנו מגאן יהיה יותר אמין מבחינת תיקונים (וגם מחירי חלקים) מפולקסווגן פולו? או שזה רק בגלל ההבדל של השנים?

פורסם

אשמח גם להצעות של מכוניות יותר קומפקטיות.. כי תאמת אני לא צריך את כל הגודל הזה של הרנו...

פורסם
אשמח גם להצעות של מכוניות יותר קומפקטיות.. כי תאמת אני לא צריך את כל הגודל הזה של הרנו...

 

שלום יותם

 

אופציה אחרת שאפשר לשקול היא רכב שנתון 2013 מהניילונים עם 0 ק"מ,מדובר על ליסינג פרטי חדשני שמוצע בחברות הליסינג השונות במסגרתו אתה מקבל רכב חדש למשך שנתיים וחצי, ומשלם במשך 30 חודשים את שווה הערך של ירידת הערך של הרכב ובתום התקופה מחזיר את הרכב לחברת הליסינג ללא התחייבות לעסקת המשך מצדך או התעסקות עם מכירת הרכב.

לדוגמה – ניסאן אקו מיקרה מודל 2013: מקדמה של 15,000 ש"ח ו- 30 תשלומים של 693 ש"ח. סך התשלום שווה להוצאה שלך אם תקנה רכב ותמכור אותו אחרי שנתיים וחצי – שלוש שנים.

ובעסקה מסוג זה גם תקבל מענה יפה לדרישות שציינת קודם לכן:"האמינות והדלק זה כמובן הפרט הכי חשוב, אך גם נוחות, יציבות וחוזק גם משחק פקטור."

 

בהצלחה

 

גיל

×
×
  • תוכן חדש...