Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל האופנוענים שלום,

האם יש בעיה בהזמנת רדיאטור לאופנוע מאיביי? מה הסיכוי שאדון מכס יחליט "להתלבש" עליי?

הרי לא מדובר במוצר ענקי...

 

תודה.

פורסם

אין בעיה כול עוד ישלח אליך דרך USPS .

אם דרך פדקס, יגזרו עליך קופון שמן שעדיף יהיה לך להשאיר להם אותו "מתנה".

 

רענן

פורסם
החבילה נשלחת מסין כך ששתי האפשרויות לא מתאימות.

אז צפויות לי בעיות?

לדעתי הוא התכוון שבכללי לא כדאי לך להשתמש בחברת שלחויות, אלא בדואר הרגיל. במקרה של סין China Post / Hong-Kong Post או מה שזה לא יהיה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני לא מבין את האנשים הללו שעושים רולטת מכס. רוצה למנוע מעצמך עוגמת נפש ואכזבה? צא בהנחה שזה כן יעצר במכס וכן תתבקש לשלם מסים. רוב הסיכוים שזה כן ייעצר.

כאדם שמזמין הרבה מחו"ל אני יכול לומר שהטענה ששליחה ב USPS כביכול מבטיחה שהחבילה תישאר מתחת לרדאר של המכס היא אשליה ותו לא. כל חבילה שמכילה מוצר ממתכת כל שהיא תמיד נבדק כאשר אני הזמנתי. אני משתדל להאמין שכל חבילה נבדקת בצורה כלשהיא אחרת לא בעיה לשלוח אמל"ח לישראל דרך הדואר.

מה שכן, שליחה דרך EMS, UPS, FEDEX ואחרים אשר מוגדרים כדואר אקפסרס מחייב הכנה נפשית לעובדה שהחברות הללו הולכים להשחיל מחיר גבוה בעבור כל עניין העמילות מכס שלהם. מי שרוצה להימנע מזה שפשוט מאוד לא יזמין דרכם. כל דואר רגיל שלא מוגדר אקספרס לא ייחיבו אתכם בשקל שחוק אחד בעבור בדיקת החבילה.

 

רק כדרך אגב, באיזה אופנוע מדובר ובכמה קנית את הרדיאטור?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כל חבילה שמכילה מוצר ממתכת כל שהיא תמיד נבדק כאשר אני הזמנתי. אני משתדל להאמין שכל חבילה נבדקת בצורה כלשהיא אחרת לא בעיה לשלוח אמל"ח לישראל דרך הדואר.

 

האם לדעתך הגוף שבודק ביטחונית את החבילות לפני עליתן למטוס, הוא אותו הגוף שדורש ממך לשלם מכס?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

גם כשחבילה מגיעה לארץ היא נבדקת בטחונית. עובדה, כאשר מדינות בעולם רוצות ללמוד על ביטחון הן פונות לישראל.

לא הייתה לי מעולם חבילה שמכילה חפץ מתכתי ששוקלת יותר ממחברת שלא נפתחה. חבילה שלא נפתחה עוברת שיקוף כל שהוא אני מאמין. זוהי אחת הסיבות מדוע ישנן חבילות לוקחות חודש עד אשר הן מגיעות ללקוח. לא בגלל שלוקח חודש לחבילה להגיע אלא גם בגלל שהיא שוכבת על מדף כלשהוא ומחכה לקבל אישור. הרי זוהי הטענה שחברות הבדלרות טוענות. בגלל שהן מחוייבות לספק ללקוח את החבילה במהירות שהרי הן נשלחו באקספרס הם חייבים לבדוק חבילות רבות בזמן קצר, לכן הם משתמשות בתוספת כוח אדם. לפיכך העלות שלהן היא גבוהה יותר ולכן הם מחייבים את הלקוח בדמי שיחרור גבוהים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לפי מה שאתה טוען, לא אפשרי להכניס ארצה מכשיר סלולרי ללא בדיקת המכס.

משקל חבילה מגיע גם לחצי קילו. המוצר מתכתי, מכיל משדר רדיו, ואפילו מכיל סוללת ליתיום.

ועובר חופשי כאילו היה בובת פרווה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
לפי מה שאתה טוען, לא אפשרי להכניס ארצה מכשיר סלולרי ללא בדיקת המכס.

משקל חבילה מגיע גם לחצי קילו. המוצר מתכתי, מכיל משדר רדיו, ואפילו מכיל סוללת ליתיום.

ועובר חופשי כאילו היה בובת פרווה.

 

וואלה?

ידידי, אני מעוניין לעשות אצלך הזמנה לשני מכשירי אייפון חמש. אני מוכן לשלם לך במזומן את המחירים שמוכרים אותם בחו"ל פלוס עמלה. נראה אותך מכניס אותם לארץ בלי שיעצרו במכס.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אייפון 5 עדיין לא הזמנתי וגם אין בכוונתי.

אבל די בשיטוט קצר ברשת כדי להבין איך הדברים עובדים.

אם החבילה נשלחת באחת מהחברות העממיות, מדובר בסטטיסטיקה.

ואם בחברת שילוח "יוקרתית", הסיכויים משתפרים פלאות. לדעתי כי יש לחברה אינטרס לגבות את עמלת השחרור מהמכס.

 

דוגמא לתפארת היא העובדה שכל מדינת ישראל מפוצצת במכשירים סיניים שאין להם אישור ממשרד התקשורת ומעולם לא נבדקו.

באותה מידה שמכשיר סיני ללא אישור הצליח להשתחל, אפשר להשחיל גם כל פלאפון אחר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

רק כדרך אגב, רק שתבין עד כמה המכס קשוח ביותר על הזמנת סוללריים יוקרתיים מחו"ל. אם אינני טועה היה כאן חבר פורום שהזמין אייפון שבור לחלוטין בתור חלקי חילוף. עכשיו, למכס יש כנראה תעריף שונה למכשיר עבור חלקים ולמכשיר תקין.

החברה במכס פתחו לו את החבילה וחיברו את המכשיר למטען. למרבה הפליאה המכשיר נדלק והם קבעו לו שזה לא אייפון לחלפים אלא אייפון תקין ולכן רצו לחייב אותו בדמי מכס שונים. תתפלא אבל הוא אכן שילם את ההפרש בלית ברירה.

 

בכל מקרה, אפשר לדוש בנושא הזה שעות על גבי שעות. העצה הכי טובה שאני יכול לתת למישהו היא כגודל התקווה כך גודל האכזבה. אל תצפו שהחבילה לא תיעצר וככה לא תתאכזבו. יש לעשות מראש את השיקלול הסופי של עלות הפריט לאחר משלוח ומסים. אם זה שווה אז להזמין, אם בונים שזה לא ייעצר אז אתם עלולים להתאכזב. או שלא.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כמו שאמרתי - סטטיסטיקה.

ואמורים להיות יותר קשוחים במכשירי רדיו שאין להם אישור כניסה לארץ. שהרי יכולים לשבש תדרים שבשימוש הצבא והמשטרה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אני לא מבין את האנשים הללו שעושים רולטת מכס. רוצה למנוע מעצמך עוגמת נפש ואכזבה? צא בהנחה שזה כן יעצר במכס וכן תתבקש לשלם מסים. רוב הסיכוים שזה כן ייעצר.

כאדם שמזמין הרבה מחו"ל אני יכול לומר שהטענה ששליחה ב USPS כביכול מבטיחה שהחבילה תישאר מתחת לרדאר של המכס היא אשליה ותו לא. כל חבילה שמכילה מוצר ממתכת כל שהיא תמיד נבדק כאשר אני הזמנתי. אני משתדל להאמין שכל חבילה נבדקת בצורה כלשהיא אחרת לא בעיה לשלוח אמל"ח לישראל דרך הדואר.

מה שכן, שליחה דרך EMS, UPS, FEDEX ואחרים אשר מוגדרים כדואר אקפסרס מחייב הכנה נפשית לעובדה שהחברות הללו הולכים להשחיל מחיר גבוה בעבור כל עניין העמילות מכס שלהם. מי שרוצה להימנע מזה שפשוט מאוד לא יזמין דרכם. כל דואר רגיל שלא מוגדר אקספרס לא ייחיבו אתכם בשקל שחוק אחד בעבור בדיקת החבילה.

 

רק כדרך אגב, באיזה אופנוע מדובר ובכמה קנית את הרדיאטור?

 

ידידי, אני לא עושה רולטה. אני רק מנסה לעזור לחבר.

מדובר בהונדה cr250. עדיין לא רכשתי כלום.

כל רדיאטור יעלה 280 שקלים בערך.

פורסם
וואלה?

ידידי, אני מעוניין לעשות אצלך הזמנה לשני מכשירי אייפון חמש. אני מוכן לשלם לך במזומן את המחירים שמוכרים אותם בחו"ל פלוס עמלה. נראה אותך מכניס אותם לארץ בלי שיעצרו במכס.

 

אתה יודע שכבר איזה חמשה-שה "מכשירי GPS" הגיעו לחברי הפורום ללא מעבר שם ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הזמנתי רדיאטור מאיביי והוא הגיע ללא בדיקת מכס, כך גם אגזוז קומפלט, אבל... זאת לא אינדיקציה אלא מזל גרידא.

אל תבנה על כך שהחבילה לא תעצר במכס

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...