Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 106 וחיפושית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

97 הכי אמין ומצויין

 

לחבר שלי יש כזאת אוטו מצויין.

 

עכשיו לגבי חיפושית תלוי מה אתה אוהב לדוגמא קלאסי לך על הכי ישן

אבל אם אמינות זה תלוי איך הבן אדם שמר עליה

בכללי חפש 74 גם יפות וגם אמינות

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אתה מתלבט בין חיפושית ל-106?

 

טוב, אני משוחד..חיפושיתתתת!!!

לדעתי, עדיף לך ללכת על דגמי "סופר ביטל" דהיינו 1302 ו-1303. יש להן התנהגות עדיפה על הדגם הרגיל(1300\1200), תא מטען גדול יותר ולדעתי גם בידוד עדיף.

כאן יש חיפושית מגניבה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45987&highlight=%E7%E9%F4%E5%F9%E9%FA

כמו כן יש את זו מהחתימה שלי..:twisted:

חוץ מזה יש בתפוז פורום חיפושיות. מומלץ לגלוש!!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אתה מתלבט בין חיפושית ל-106?
אני לא מתלבט בין השניים, אני מעוניין בשניהם, ה-106 כאוטו יום יומי, וחיפושית כקלאסיקה גם לשימוש יום יומי וגם כפרוייקט שיפוץ.

( אני מחפש חיפושית שמכאנית וקוסמטית אין לה שום בעיה רק שלא תהייה "משופרת" כי את השיפורים אני רוצה לעשות ולקנות לבד לפי מה שאני ארצה אותו הדבר לגבי ה-106).

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

פורסם
כי בדרך כלל הדור השני של ה106 קצת יותר אמינות ...

משפט גאוני! :-P

 

בד"כ זאת אומרת שגם בפעם הראשונה וגם בפעם השניה והרביעית הדור השני של ה106 הייתה יותר אמינה

בעוד הפעם השלישית של הדור השני של ה106 הייתה פחות אמינה? :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי בדרך כלל הדור השני של ה106 קצת יותר אמינות ...
אמינות? , מה זה אמינות?

מדובר באותם מנועים בדיוק ( למעט ה GTI)

 

מה זה בדרך כלל? , קונים את המשפט בחנויות?

 

עדיין מחכה להסבר.

פורסם
רציתי לשאול איזה מבין דגמי פג'ו 106 הכי אמין בין השנים 93-95, ומה דעתכם על חיפושית בין השנים 70-74.
אולי נחזור לנושא, בבקשה.

 

נ.ב.

אני שאלתי על פג'ו דגמי 93-95 ולא כמו שDEAWOO RACER כתב שנת 97.

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

פורסם

ה-106 הכי אמינה היא משנת 94 מחודש פברואר.

אם אתה מוצא 106 משנת 93 חודש דצמבר היא הכי לא אמינה.

 

עד כד כך שעדיף 106 מפברואר 94 שהתעללו בה והזניחו אותה על פני 106 מדצמבר 93 שמורה ומושקעת.

 

נ.ב. הדגמים הכי אמינים הם אלו שיוצרו בימי שני בשעות הבוקר (הפועלים לא היו עייפים, ובעלי מרץ בתחילת השבוע).

 

נ.ב.2 - עדיף 106 מחודש פברואר 94 שיוצרה ע"י פייר, הוא משקיען, בניגוד לפיליפ שהיה זרקן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ה-106 הכי אמינה היא משנת 94 מחודש פברואר.

אם אתה מוצא 106 משנת 93 חודש דצמבר היא הכי לא אמינה.

 

עד כד כך שעדיף 106 מפברואר 94 שהתעללו בה והזניחו אותה על פני 106 מדצמבר 93 שמורה ומושקעת.

 

נ.ב. הדגמים הכי אמינים הם אלו שיוצרו בימי שני בשעות הבוקר (הפועלים לא היו עייפים, ובעלי מרץ בתחילת השבוע).

 

נ.ב.2 - עדיף 106 מחודש פברואר 94 שיוצרה ע"י פייר, הוא משקיען, בניגוד לפיליפ שהיה זרקן.

הרגת אותי מצחוק, אני רעב, כואב לי לצחוק כרגע.. שונא כיפור.:roflmao::hihi:

 

ולגופו של עניין... האוטו לא חדש אלה בן 10 בערך כך שאין כמעט מכוניות שזהה למצבה של מכוניות אחרת וכל רכב שתמצא יהיה במצב טוב יותר או פחות מהרכב השני, אז השאלה שלך לא רלוונטית.

פורסם
ה-106 הכי אמינה היא משנת 94 מחודש פברואר.

אם אתה מוצא 106 משנת 93 חודש דצמבר היא הכי לא אמינה.

 

עד כד כך שעדיף 106 מפברואר 94 שהתעללו בה והזניחו אותה על פני 106 מדצמבר 93 שמורה ומושקעת.

 

נ.ב. הדגמים הכי אמינים הם אלו שיוצרו בימי שני בשעות הבוקר (הפועלים לא היו עייפים, ובעלי מרץ בתחילת השבוע).

 

נ.ב.2 - עדיף 106 מחודש פברואר 94 שיוצרה ע"י פייר, הוא משקיען, בניגוד לפיליפ שהיה זרקן.

ואתה קורא לעצמך אחראי פורום :x .

אם אתה באמת אחראי פורום, ויש לך הרי מכונית פג'ו, אז תהיה בנאדם ותעזור במקום לזלזל.

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

×
×
  • תוכן חדש...