Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שמי ליאור, אני מחזיק מספר רכבים נוסטאלגים במחסן במרכז הארץ ( פיזו 205 שנת 85, סיטרואן BX שנת 86 ) אני מאוד אוהב את ההונדה סיוויק שפיץ מה אתם יכולים לספר לי על הרכב הזה? הוא ידני 1600 שמור שנת 91 עם מזגן הגה כח נעילה מרכזית ו4 חלונות חשמל, פשוט יש לי אפשרות לקנות את הרכב ב 3500 ש"ח.

אני מעוניין לאחסן אותו גם ואז בעוד מספר שנים להתחיל פרוייקט שיפוץ מקיף ולהשאיר אותו מקורי ככל האפשר, היום כבר לא רואים את הדגמים האלה בכביש ובעוד מספר שנים בכלל הם יעלמו, תודה לכל מי שיגיב ויעזור.

PEUGEOT 205 GTI 1.9

RENAULT CLIO RSI 1.8

BMW E-30 88

CHEVROLET AVEO BIG רכב חברה ליום יום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני בעד לשמור. זו אחת הצורות היפות של הסיוויק בכל הזמנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תראה, זה פורום של אוהבי מכוניות.

לכן כנראה כמעט כולנו נאמר לך לקנות את הרכב (כאילו שזה כסף שלנו :wink:) לשמרו ולהפוך אותו לאספנות בבוא היום.

זה באמת דגם אטרקטיבי ומוצלח לזמנו (דיי נדיר היום) ו"מגיע" לו להגיע לאספנות, אם ניתן לומר זאת כך.

alfa 156 2.5.

פורסם

אם הכוונה להפוך אותו לאספנות ולשפץ אז למה לחכות עוד כמה שנים שיהיה יותר קשה להשיג חלקים וגם לשלם מחירים גבוהים לפעמים על הזמנות מיוחדות? אם אני הייתי רוצה להפוך רכב לאספנות הייתי משפץ אותו כבר עכשיו ומאחסן אותו לאחר השיפוץ

פורסם

מסכים עם המגיב שמעלי.

חלקים בעוד כמה שנים יעלו בערך שלהם ולעיתים קרובות תצטרך להזמין מחו''ל.

לא חובה להתחיל בשיפוץ כבר עכשיו אבל אני ממליץ לפחות למצוא חלקים לרכב כבר מעתה.

 

כמו שכבר הבנת מהתגובה שלי- ברור שלשמור. מזל טוב:-D

שלומי.

פורסם

הייתי דווקא מציע לך לחפש את הצורה של הסיוויק92-95 זה יהיה הלהיט הבא באספנות(לדעתי) זה הזמן אם אתה בעניין וגם החלפיים שלהם כימעט זהיים עד שנת 2000 ואפילו חלקים בודדים אף המשיכו עוד כמה שנים ככה שחלפים זה לא הכי בעיה

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

×
×
  • תוכן חדש...