Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לדעת מה זה ''רכב חילוט''.

 

רכב שנלקח מבעליו כי נקנה מכספים לא כשרים לדוגמא כספי סמים

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

בעיקרון זה רכב מוחרם שהמשטרה רשאית למכור אותו?

ואם זה רכב שהורחם לצמיתות (מחרימים לצמיתות?), עקב עבריינות תנועה חמורה זה גם רכב שרשאים למכור אותו?

 

נ.ב יש מכרזים כאלה גם רכבי צה''ל?

שלומי.

פורסם

^^ יש.

לא כדאי לקנות מהמשטרה, הרכבים שחוטים, כל שוטר שמקבל אוטו "קורע" אותו, קילומטראז' בשמיים ובעיות עד אין סוף, בור ללא תחתית.

מחירי זנות כי אין מה לעשות, אף אחד לא יקנה אוקטביה 2009 עם 350 אלף ק"מ, ומספר לא קטן של נהגים שלא אכפת להם מהרכב.

גם כמו שזכור לי נכון במכרז הקודם לאף רכב לא היה מפתח רזרבה. מסתורי מאוד.. :|

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם
בעיקרון זה רכב מוחרם שהמשטרה רשאית למכור אותו?

ואם זה רכב שהורחם לצמיתות (מחרימים לצמיתות?), עקב עבריינות תנועה חמורה זה גם רכב שרשאים למכור אותו?

 

נ.ב יש מכרזים כאלה גם רכבי צה''ל?

 

הבעיה ברכבים חלוטים שאתה קונה על "עיוור". לא מוצגת לך בדיקה לרכב.

לגבי צה"ל - לדעתי היום כל הרכבים ה"לבנים" הם בהשכרה ולא בבעלות צה"ל

 

^^ יש.

לא כדאי לקנות מהמשטרה, הרכבים שחוטים, כל שוטר שמקבל אוטו "קורע" אותו, קילומטראז' בשמיים ובעיות עד אין סוף, בור ללא תחתית.

מחירי זנות כי אין מה לעשות, אף אחד לא יקנה אוקטביה 2009 עם 350 אלף ק"מ, ומספר לא קטן של נהגים שלא אכפת להם מהרכב.

גם כמו שזכור לי נכון במכרז הקודם לאף רכב לא היה מפתח רזרבה. מסתורי מאוד.. :|

 

למשטרה יש גם רכבים צמודים לבעלי תפקידים, לא רק ניידות.

פורסם

שאלה טובה.

לדעתי אלו רכבים שהמשטרה קונה, כמו שהמדינה קונה רכבים למשרדי הממשלה השונים,כנסת,שופטים וכו..

פורסם

אני מאמין שרוב הרכבים האלו (ניידות לשעבר וכו') נקנים ע"י סוחרים מקצועיים וחלק גדול מהם מפורק לחלקי חילוף.

 

לגבי רכבי החילוט שנמכרים ללא אפשרות לבדוק את הרכב זה כמו להמר ברולטה, מצד אחד אתה יכול ליפול על רכב שמור ומדהים במחיר בדיחה ומהצד השני אתה יכול לגלות שהרכב שקנית בכלל לא במצב נסיעה (ואולי אפילו בכלל בלי גיר ומנוע) שלא לדבר על תיקוני שלדה חובבניים.

 

אם ראית את התוכנית בערוץ ההיסטוריה על החברה שקונים תכולת מחסנים רק לפי מבט חטוף מהדלת ומקווים למציאות זה בדיוק העיניין.

 

נראה לי שווה בעיקר למי שקונה מס' רכבים ואז המציאות יכולות לכפות על הנפילות.

פורסם

פעם ראיתי שם בלאנו שנת 2000 רכב חילוט,רציתי ללכת עליה עד שהסתכלתי מלמטה וראיתי מנוע ששוכב לו שם מפורק מכל הצנרת וחיווט . מסכן זה שהוציא את הרכב הזה (לא זוכר את הסכום המדוייק אני רק זוכר שזה לא היה כל כך רחוק ממחיר השוק בפועל)

 

הימור לא פשוט.

×
×
  • תוכן חדש...