Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצלמות שממוקמות באיזור השמשה הקדמית תמיד מצריכות מתקן ל"הדבקה" וכמובן צריך כל פעם להוציא ולהחזיר את המצלמה בכל פעם שעוזבים את הרכב.

 

אני מעוניין במצלמה שפועלת מהרגע שהרכב נדלק ואין צורך להתעסק איתה מלבד במקרה שרוצים לחלץ ממנה צילום ספציפי. והכי חשוב, שתהיה חבויה במקום כלשהו (גריל\פגוש קדמי?) שלא אצטרך להתעסק איתה בכל כניסה ויציאה מהרכב.

 

מישהו נתקל בפיתרון כזה?

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

לא בעיה לבנות לה קייס שיוברג לגריל. רק צריך לחשוב על פתרון שיאפשר גישה לSD ופתרון לחשמל. המהדרין היו מעבירים מסכון קטנטן לתא הנוסעים כדי לראות מה מצולם.

 

אפשר גם לבצע פרוייקט לצילום היקפי מהרכב... :roll:

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

א. למה אתה צריך לפרק את המצלמה כל פעם ?

ב. יש מצלמה שאת שמה אני לא זוכר כרגע, המצלמה היא קטנה (לא כוללת מסך) ונדבקת לשמשה עם דבק דו"צ (לא עם וואקום), אולי זה מה שאתה צריך ?

 

עריכה: לזאת התכוונתי http://www.aliexpress.com/item/2012-NEWEST-HD-720P-CAR-DVR-with-G-Sensor-120-degree-wide-angle-D-A8/566785095.html

אגב כבר היה שרשור דומה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=464206

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

רעיון לא טוב בכלל. העדשה תתכסה אבק וג'יפה מהר מאד, ואז לא תראה כלום.

היתרון בזה שהמצלמה מאחורי השמשה זה שאת השמשה יש מגבים שמנקים, ומדי פעם גם עוברת ניקוי יסודי.

יש מצלמות קטנות שלא דורשות מתקן ואקום, אלא נצמדות עם דבק דו"צ, נסתרות מאחורי המראה ולא צריך 'לתחזק' אותן.

לי יש אחת כזאת, ממליץ. נקראת A8 DVR.

 

http://www.aliexpress.com/item/New-Wide-Angle-H264-HD720P-In-Car-DVR-Dash-Camera-Video-Register-Recorder-Cam-A8/726412271.html

 

הנה ביקורת עליה :

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נשמע מיותר. מה אתה מתכוון לצלם בדיוק? את הפגוש של האוטו שמולך שיסתיר הכל? אם מישהו ייכנס בך מהצד ויברח, יכול להיות שהוא בכלל לא ייכנס לפריים. יש עוד שלל סיבות למה זה רעיון לא פרקטי.

פורסם
לא בעיה לבנות לה קייס שיוברג לגריל. רק צריך לחשוב על פתרון שיאפשר גישה לSD ופתרון לחשמל. המהדרין היו מעבירים מסכון קטנטן לתא הנוסעים כדי לראות מה מצולם.

 

אפשר גם לבצע פרוייקט לצילום היקפי מהרכב... :roll:

הקייס עם החיבורים נשמע טוב. אבל אני ממש לא מעוניין בשום דבר נוסף בתא הנוסעים, גם ככה הוא קלאסטרופובי עם שטח חלון קטן (מיאטה)

 

 

א. למה אתה צריך לפרק את המצלמה כל פעם ?

 

 

כי זה קורא לגנב, כל הגלאי ראדר ושאר האדג'טים לא צריכים להשאר גלויים כשאתה לא ברכב.

 

נשמע מיותר. מה אתה מתכוון לצלם בדיוק? את הפגוש של האוטו שמולך שיסתיר הכל? אם מישהו ייכנס בך מהצד ויברח, יכול להיות שהוא בכלל לא ייכנס לפריים. יש עוד שלל סיבות למה זה רעיון לא פרקטי.

 

זה לא שחור ולבן, לכל מצלמה זווית צילום אחרת, חלקן יותר רחבות, חלקן פחות, ברור לי שהפתרון הזה הוא בצד הפחות רחב. לגבי הגובה בו תמוקם המצלמה, יש בזה משהו.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
הקייס עם החיבורים נשמע טוב. אבל אני ממש לא מעוניין בשום דבר נוסף בתא הנוסעים, גם ככה הוא קלאסטרופובי עם שטח חלון קטן (מיאטה)

 

 

 

 

 

כי זה קורא לגנב, כל הגלאי ראדר ושאר האדג'טים לא צריכים להשאר גלויים כשאתה לא ברכב.

 

 

 

זה לא שחור ולבן, לכל מצלמה זווית צילום אחרת, חלקן יותר רחבות, חלקן פחות, ברור לי שהפתרון הזה הוא בצד הפחות רחב. לגבי הגובה בו תמוקם המצלמה, יש בזה משהו.

 

אני כבר כמעט שנה עם מצלמות ברכב ואני אף פעם לא מוריד אותם.

תסתכל פה מה הבנאדם עשה, לפי דעתי זה הפתרון הכי טוב בשבילך:

www .forum .dashcamtalk .com /viewtopic.php?f=7&t=1108 (תוריד רווחים)

פורסם

לא יודע להגיד לך לגבי מצלמה בפגוש קידמי, אבל אני התלבשתי על המצלמת רוורס בפגוש בשביל לקבל צילום אחורי בנוסף למצלמה שמיקמתי על הדשבורד.

תקנה רק DVR לרכב (משהו בסגנון הזה) ותחבר לו איזה מצלמה שאתה רוצה בפגוש הקידמי פשוט...

 

דרך אגב, אצלי המצלמה בפגוש לא סובלת מבעיית לכלוך אבל מצד שני זה פגוש אחורי...

פורסם

בקשר ללכלוך: לא בעיה לבנות קייס מגן, עם פרספקס או פלסטיק שקוף חסין פגעי מז"א/ונדליזם (בהנחה שיראו את זה). זה לא אמור להיות יקר לייצר דבר כזה בגודל של מצלמה טיפוסית, אפילו DIY.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה יכול לבנות קייס, אבל זה לא יפתור לך את הבעיה. זה יגן על המצלמה מהלכלוך, אבל הלכלוך יישאר על הקייס,

והמצלמה עדיין תצלם לכלוך. תצטרך לבנות קייס עם מגבים ושפריצר :-)

 

המצלמה הקטנה שנתתי נסתרת מאחורי המראה, לא לוקחת שום מילימטר משדה הראיה, ולא מושכת תשומת לב מבחוץ.

אף אחד לא יפרוץ רכב בשביל שטות כזאת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לא יודע להגיד לך לגבי מצלמה בפגוש קידמי, אבל אני התלבשתי על המצלמת רוורס בפגוש בשביל לקבל צילום אחורי בנוסף למצלמה שמיקמתי על הדשבורד.

תקנה רק DVR לרכב (משהו בסגנון הזה) ותחבר לו איזה מצלמה שאתה רוצה בפגוש הקידמי פשוט...

 

דרך אגב, אצלי המצלמה בפגוש לא סובלת מבעיית לכלוך אבל מצד שני זה פגוש אחורי...

 

 

הDVR הזה מסוגל לקבל רק סיגנל וידאו SD, לא HD. זה כבר די קילר לעניין. לא מכיר כזה בHD, אולי יש, אבל הוא יהיה מאד יקר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כנראה שמצלמה שמורכבת על\במקום המראה המרכזית יהיה הפיתרון האופטימלי. לוקח הכי פחות מקום בקבינה, הכי פחות בולט מבחוץ, ממוקם מאחורי השמשה.

 

סה"כ נראה כמו פתרון לא רע:

http://www.youtube.com/watch?v=f2YFGowq4II דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

לא ממש אופטימלי. זה מגדיל את שטח המראה באופן משמעותי למדי (כמו מראה פנורמית).

גם לא בטיחות במיוחד במקרה של תאונה.

ברכבים החדשים יש גם מראות מתוחכמות יותר שיש להן עמעום אוטומטי נגד סינוור, ואז מאבדים גם את זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לי יש CAR DVR כבר כמעט שנה. מהסוג הפשוט והגדול.

לא הוצאתי אותו פעם אחת מהמקום המיועד שלו, הוא תמיד על השמשה.

לא מבין את הפראנויה של להחביא אותה כל פעם, ואני גר בעיר ששורצת בני דודים וונדליסטים.

×
×
  • תוכן חדש...