Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(רכב) עד 40,000 ש"ח, יד 1-2, 2003-2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

סוף כל סוף הצלחתי לגייס סכום מכובד של 40,000 ש"ח לרכישת רכב ליחיד.

אני מעוניין ברכב אוטומט באזור 2003-2006, בעל נפח של 1600 ושיהיה חסכוני בצורה סבירה בדלק (~12 ליטר/ק"מ ומעלה).

אני רוצה שהרכב יהיה אמין ועמיד וישרת אותי למשך השנה-שנתיים הקרובות לפחות.

השאיפה היא לראות מוסך כמה שפחות ובמידה וכן שמחירי החלפים לא יהיו בשמיים.

 

האפשרויות שבדקתי עד היום:

1) הונדה סיויק - הבנתי שהביטוח והטיפולים יחסית יקרים אבל הרכב יחסית חסכוני ומאד אמין.

2) פולקסווגן גולף FSI - קראתי שיש רכבים שמתחילות להן בעיות בתיבת הילוכים והתחממות מנוע וזה הולך איתם עד הסוף ולכן הרבה אנשים מוכרים אותה.

 

אשמח להצעות והמלצות.

פורסם
שלום,

 

סוף כל סוף הצלחתי לגייס סכום מכובד של 40,000 ש"ח לרכישת רכב ליחיד.

אני מעוניין ברכב אוטומט באזור 2003-2006, בעל נפח של 1600 ושיהיה חסכוני בצורה סבירה בדלק (~12 ליטר/ק"מ ומעלה).

אני רוצה שהרכב יהיה אמין ועמיד וישרת אותי למשך השנה-שנתיים הקרובות לפחות.

השאיפה היא לראות מוסך כמה שפחות ובמידה וכן שמחירי החלפים לא יהיו בשמיים.

 

האפשרויות שבדקתי עד היום:

1) הונדה סיויק - הבנתי שהביטוח והטיפולים יחסית יקרים אבל הרכב יחסית חסכוני ומאד אמין.

2) פולקסווגן גולף FSI - קראתי שיש רכבים שמתחילות להן בעיות בתיבת הילוכים והתחממות מנוע וזה הולך איתם עד הסוף ולכן הרבה אנשים מוכרים אותה.

 

אשמח להצעות והמלצות.

 

הייתי הולך על פוקוס 2008 מהצורה החדשה (איתותים במראות). לא הכי חסכוני אבל אמין ובטוח מאוד. עם תקציב כזה אתה יכול לנסות פוקוס 2000 סמ"ק 2007. רכב מעולה ולא שותה הרבה יותר דלק מגרסת ה1600. לדעתי אם תמצא רכב עם 120 אלף קילומטר פחות או יותר הוא יחזיק לך יפה עד 200 אלף בלי בעיות מיוחדות.

פורסם

המלצה שתפורה עליך, רנו מגאן 2009 בגלל:

1. צריכת דלק 1:12 (משולב 30% בינעירוני 70% בעירוני).

2. אחריות 3 שנים (תבדוק מול הספונסר אם זה עדיין קיים), שנה על מנוע + גיר + חשמל, שנה שניה ושלישית על מנוע וגיר.

3. נח מאוד

4. בטיחותי.

5. אמין ביחס למה שמספרים עליו.

6. נכנס לתקציב בשנתון גבוהה.

7. ממליץ על קרסו טרייד אין, הם יקרנים אבל עדיין בתקציב.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

2) פולקסווגן גולף FSI - קראתי שיש רכבים שמתחילות להן בעיות בתיבת הילוכים והתחממות מנוע וזה הולך איתם עד הסוף ולכן הרבה אנשים מוכרים אותה.

 

יש לה, בעיות אחרות אולם נטייה להתחממות היא בוודאי לא אחת מהן

(וגם, תיבת הילוכים בדור 5 לא).

פורסם
הייתי הולך על פוקוס 2008 מהצורה החדשה (איתותים במראות). לא הכי חסכוני אבל אמין ובטוח מאוד. עם תקציב כזה אתה יכול לנסות פוקוס 2000 סמ"ק 2007. רכב מעולה ולא שותה הרבה יותר דלק מגרסת ה1600. לדעתי אם תמצא רכב עם 120 אלף קילומטר פחות או יותר הוא יחזיק לך יפה עד 200 אלף בלי בעיות מיוחדות.

 

האמת שהרכב הקודם שלי היה פיאסטה ואחרי כל הכוויות שהיו לי עם פורד החלטתי לגוון ולהתרחק מהן כרגע.

אני לא מחפש רכב בשנתון גבוהה כי אני מאמין שהביטוח יעלה יותר, לא?

אני לא רוצה רכב שיעבור את ה 1600 סמ"ק, באמת שאין צורך.

פורסם
המלצה שתפורה עליך, רנו מגאן 2009 בגלל:

1. צריכת דלק 1:12 (משולב 30% בינעירוני 70% בעירוני).

2. אחריות 3 שנים (תבדוק מול הספונסר אם זה עדיין קיים), שנה על מנוע + גיר + חשמל, שנה שניה ושלישית על מנוע וגיר.

3. נח מאוד

4. בטיחותי.

5. אמין ביחס למה שמספרים עליו.

6. נכנס לתקציב בשנתון גבוהה.

7. ממליץ על קרסו טרייד אין, הם יקרנים אבל עדיין בתקציב.

 

זה ישמע מפגר, אבל אני לא מעוניין בצרפתיות.

לא יודע למה, מאז ומתמיד לא אהבתי ולא תיכננתי לכיוון שלהם בקנייה הנוכחית.

תודה בכל מקרה :)

פורסם

המלצה שלי - תחפש קורולה 2005, אולי 2006 במצב שמור.

חסכונית יחסית, אמינה ולא יקרה בביטוחים וטיפולים (מול סיוויק או ג'טה).

אל תרד לשנתונים 2003-2004, בשנתיים האלה היו מספר דיווחים על תקלות של ממיר+מחשב ובוצה במנוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
סיוויק 2005-2006, רכב אמין וחסכוני, טיפולים לא בהרבה יותר יקרים אם אתה לא מטפל במוסך מורשה יבואן.

 

ידוע לך אולי מה החסרונות שלה?

אני גם מתלבט אם אני צריך רכב כזה גדול... אין לי משפחה ואני לא נוסע יותר מ 1-2, גג 3

פורסם

שתיהן, מכוניות מעולות

הגולף, מאובזרת הרבה יותר נוחה הרבה יותר

וגם יפה יותר (לטעמי).

 

הסיוויק יותר אמינה, פחות מתקלפת ומשדרת מוצקות מן הסתם תחזוקתה תהיה זולה יותר

הכל תלוי באקזמפלר הספציפי לדעתי, עליך לחפש את 2 הרכבים האלו

ולקנות את האקזמפלר הטוב מבינם.

פורסם

אם תוכל למתוח את התקציב, תוכל לקנות יונדאי i30 שנת 2008

רכב אמין ולא יקר מבחינת טיפולים וביטוח

יש הרבה ממנו בשוק, כך שתוכל להתמקח על המחיר

×
×
  • תוכן חדש...