Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אוטומטי...הצרכים שלי בדיוק הם בגאג' ענק וחסכון בדלק והוצאות שוטפות כמו ביטוח תיקונים אמינות וכו...לכן רכב שהוא בין מסחרי לפרטי עם בגאז' גדול..

פתאום שמעתי על מנוע TSI- מה מי מו? עדיף מזה ? מחיר?

פורסם

באותה הזדמנות, מוכרת רכב שיש לי כרגע- דייהו לאנוס 2000, 275000ק"מ , מצב מכני ממש טוב (אפילו עשיתי לו חצי טיפול אתמול כי חשבתי שהוא עובר לאחותי) . חיצונית לעולם לא ראה פחח ולכן כך זה גם נראה...לכן מחיר גמיש

פורסם
זה אוטומטי...הצרכים שלי בדיוק הם בגאג' ענק וחסכון בדלק והוצאות שוטפות כמו ביטוח תיקונים אמינות וכו...לכן רכב שהוא בין מסחרי לפרטי עם בגאז' גדול..

פתאום שמעתי על מנוע TSI- מה מי מו? עדיף מזה ? מחיר?

 

מנוע טורבו.

לדעתי למי שלא מחפש ביצועים לא צריך את זה, מנוע עם טורבו מן הסתם עולה יותר (טיפולים וכו').

 

תבדוק טוב טוב שהגיר פועל טוב.

אם זה ה6 הילוכים הרווחת, ל7 יש יותר בעיות, אבל יש ויש.

 

נסעתי ברומסטר עם 170KKM עם DSG 6 נראלי (לא בטוח ב100%), חוץ מרעידות בהתחלת נסיעה ומכה פה ושם הכל היה בסדר.

אם נוסעים רגוע הוא פעל טוב. (נראלי היא הייתה 1.6L).

 

באותה הזדמנות, מוכרת רכב שיש לי כרגע- דייהו לאנוס 2000, 275000ק"מ , מצב מכני ממש טוב (אפילו עשיתי לו חצי טיפול אתמול כי חשבתי שהוא עובר לאחותי) . חיצונית לעולם לא ראה פחח ולכן כך זה גם נראה...לכן מחיר גמיש

 

מזה קשור לפה? יש לוח מודעות מכירה, מפרסמים שם.

פורסם

תקראי שרשור טרי בפורום על מכירת רכב ע"י קל אוטו

איני יודע אם זהו חד פעמי או לא, עשי חיפוש בפורום על החברה ןגם ברשת, ותתרשמי.

 

הקילומטרז' גבוה למדי, זה לא תמיד נורא אבל נסי לברר את מי הרכב שימש ולאיזה צורך. ניתן לקבל קצת מושג לפי מצב תא הנוסעים ותא המטען.

ת"א חיפה כל יום עדיף ופחות משפיע על הרכב מאשר ים המלח - ערד - ירושלים - ת"א ובחזרה בכל יום.

חובה לעשות בדיקה במכון שתבחרי, או מוסך (לאו דווקא מורשה) שיעריך את מצב הרכהב והיסטוריית הטיפולים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...