Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוב טיפשותי לפני מס חודשים אישרתי עדכון מהאייטיונס לאייפון והוא ננעל! תכלס לא היה אכפת לי כי קניתי אייפון 4 חדש. אבל אמא שלי שיש לה טלפון בן 5 שבק חיים,ושאלה אותי אם אני צריך את האייפון הישן שלי,הסכמתי לתת לה אותו אחרי שאפרוץ אוץו מחדש ואביא לה אותו "מוכן" עברתי 2 מעבדות,ובמקום להגיד כמו גברים "תשמע אחי אין לי מושג איך לפרוץ אותו" שניהם אמרו לי שהאייפון יכול לשמש גג כ"צעצוע" ואי אפשר לפתוח אותו.

 

אני לא קונה את השטות הזאת,ומאמין שהחבר'ה פשוט חאפרים שלא מבינים מהחיים שלהם.

לגבי האייפון כשמדליקים אותו הוא כותב : comtible sim cards from supported carrier may be used to activate iphone.

 

מיותר לציין שאין לי את הסים הנ"ל,מכיוון שאת האייפון קניתי כשעוד היתי חייל מאיזה הייטקיסט.

מה עושים אחים שלי? האם סופו של האייפון להיות משקולת נייר? או שמא יש פתרון?

סומך עליכם,עד עכשיו אף פעם לא איכזבתם!!

נ.ב כשהאייפון עבד הוא היה סים פרי נרכש באורנג'

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אין לך מה לדאוג. תוריד את זה:

 

https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/redsn0w_win_0.9.15b3.zip?attredirects=0&d=1

 

ותפעיל את זה:

 

http://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS_he.exe

 

שלח לי את המזהה והסיסמא בה"פ.

 

במקביל, אם תרצה, פרסם כאן את השמות של המעבדות האלו, כדי לשרוף אותם.

Stay Dirty

פורסם

אסף שלחתי לך הודעה פרטית לפני כשבוע עם אותה בעיה:lol:

ניסיתי לשנמך גרסא והצלחתי רק ל-4.1,ואז כשניסיתי שוב המכשיר שוב ננעל.

יש לי טורבו סים.

הכנתי קושחה מותאמת שלא תעדכן את המודם,

כרגע שאני מחבר את האייפון לאייטונס הוא זורק לי תקלה 3194 כשאני עושה ריסטור.

ניסתי למחוק את שורות ה-IP בקובץ ה-HOST וגם להתקין מחדש את האייטונס ושום דבר לא עוזר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...