Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות KIA - בחו"ל 7, בארץ 3. מה הקטע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה שבחו"ל יש 7 שנים אחריות על מכוניות של KIA, ובארץ העניין תופס רק לפיקאנטו ולריו? למה בחו"ל כשאני קונה בדיוק את אותו רכב אני מקבל 7 שנים, ופה רק 3? האם יש לזה סיבה הגיונית?

ואני עוד לא מדבר על ה10 שנים שנותנים בארה'ב...

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך זה שבחו"ל יש 7 שנים אחריות על מכוניות של KIA, ובארץ העניין תופס רק לפיקאנטו ולריו? למה בחו"ל כשאני קונה בדיוק את אותו רכב אני מקבל 7 שנים, ופה רק 3? האם יש לזה סיבה הגיונית?

ואני עוד לא מדבר על ה10 שנים שנותנים בארה'ב...

 

גם הפורטה החדשה 7 שנים והסיד גם .

פורסם
גם הפורטה החדשה 7 שנים והסיד גם .

 

אולי אני מתבלבל ואין על הפיקנטו, אלא על הסיד והריו.

יש רק 2 דגמים שיש עליהם 7, כל השאר - 3.

על הפורטה החדשה, גם כן 3.

פורסם

אז לא קונים עד שמקבלים אחריות כמו שצריך.

המלצתי היא לא לקנות בכלל רכב חדש בישראל, כי זה פשוט לא משתלם במצב הנוכחי.

פורסם
אולי אני מתבלבל ואין על הפיקנטו, אלא על הסיד והריו.

יש רק 2 דגמים שיש עליהם 7, כל השאר - 3.

על הפורטה החדשה, גם כן 3.

 

תיכנס לאתר שלהם יש עוד דגמים שהם 7 שנים

פורסם

על הפורטה החדשה, גם כן 3.

 

אולי כדאי לבדוק את הנתונים לפני שפותחים שרשור?

 

 

http://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2011/03/19999_catalog_forte.pdf

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תיכנס לאתר שלהם יש עוד דגמים שהם 7 שנים

 

גם על הפורטה החדשה הם כותבים באתר 7 שנים.

בפועל נותנים לך רק 3.

פורסם
אולי כדאי לבדוק את הנתונים לפני שפותחים שרשור?

 

 

http://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2011/03/19999_catalog_forte.pdf

 

סליחה על הדאבל, אבל אני לא פותח שרשור ללא "בדיקה".

במקרה רכשתי פורטה חדשה לפני יומיים, ואני יודע מה אני אומר.

למרות שכתוב במקומות שונים וגם באתר שלהם, הם נותנים 3 שנים לכל הדגמים מלבד 2 דגמים, על הריו אני יודע שיש 7, ועל הפיקטנו או הסיד גם 7. כל השאר 3 בלבד.

פורסם

אלא עם על טופס ההזמנה כתוב בגדול ובמובלט משהוא בסגנון של "למרות המפורסם באתר, על רכב זה יש רק 3 שנות אחריות ולא 7 כפי שאנחנו מפרסמים באתר שלנו" אז חביבי, אתה יכול להיות רגוע, יש לך 7 שנות אחריות גם אם איזה עו"ד בשני שקל יצתרך להבהיר להם את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לאף דגם של קיה בישראל אין 7 שנות אחריות.

יש כמה דגמים (פיקנטו, ריו ופורטה) שנהנים מאחריות מורחבת של 4 שנים נוספות על מכלולי ההנעה (מנוע וגיר).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אלא עם על טופס ההזמנה כתוב בגדול ובמובלט משהוא בסגנון של "למרות המפורסם באתר, על רכב זה יש רק 3 שנות אחריות ולא 7 כפי שאנחנו מפרסמים באתר שלנו" אז חביבי, אתה יכול להיות רגוע, יש לך 7 שנות אחריות גם אם איזה עו"ד בשני שקל יצתרך להבהיר להם את זה.

אני אבדוק יותר מאוחר היום מה כתוב בנושא הזה על הטפסים שקיבלנו וחתמנו עליהם.

 

לאף דגם של קיה בישראל אין 7 שנות אחריות.

יש כמה דגמים (פיקנטו, ריו ופורטה) שנהנים מאחריות מורחבת של 4 שנים נוספות על מכלולי ההנעה (מנוע וגיר).

 

אין על הפורטה (החדשה) 4. יש רק 3.

פורסם
לאף דגם של קיה בישראל אין 7 שנות אחריות.

יש כמה דגמים (פיקנטו, ריו ופורטה) שנהנים מאחריות מורחבת של 4 שנים נוספות על מכלולי ההנעה (מנוע וגיר).

 

הייתי בסוכנות קיה לפני כשבוע, וקיבלתי הצעה לריו חדשה, 1.2 ידנית. נאמר בפירוש ש3 שנים אחריות מלאה, ו4 שנים על מנוע גיר וציריות.

 

אז שאף אחד לא ייטעה ויחשוב שמדובר ב7 שנים מלאות, 3 מלאות, 4 על המכלולים שציינתי (בדקתי ממש טוב לגבי הציריות ומסתבר שרשום את זה באמת)

פורסם
הייתי בסוכנות קיה לפני כשבוע, וקיבלתי הצעה לריו חדשה, 1.2 ידנית. נאמר בפירוש ש3 שנים אחריות מלאה, ו4 שנים על מנוע גיר וציריות.

 

אז שאף אחד לא ייטעה ויחשוב שמדובר ב7 שנים מלאות, 3 מלאות, 4 על המכלולים שציינתי (בדקתי ממש טוב לגבי הציריות ומסתבר שרשום את זה באמת)

 

אני יודע שזה ככה ולא באמת 7 שנים מלאות.

בכל זאת, בארה'ב זה 10 שנים (5 ו-5), ובאירופה זה 7 (3 ו-4), ובישראל 3 בלבד, למרות שהם כותבים במפורש באתר שלהם שזה 7 וזה בעצם שקר..


×
×
  • תוכן חדש...