Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

היום מכרתי את הסיטרואן C4 שנת 2004 גדם SXPK.

מאוד אהבתי את הרכב, אבל מכרתי מסיבה כספית וגם רצון לטוס לארצות הברית לטיול משפחתי ששם ברצוני להיות לפחות חצי שנה.

התחלתי כבר לחפש רכב שישמש אותי למטרות של הגעה לעבודה בעיקר.

משהו פשוט ונוח.

חשבתי על כיון יונדאי גטס שנתונים 03-05.

בסביבות מחיר 16000 שקל.

האם כדאי לי לחפש גדם כזה שהינו ליסינג או השכרה ?

בהנחה שהקילומטרז' של הרכב עבר את ה-160 אלף?

המטה שלי שישרת אותי חצי שנה עד הטיסה ואז אני משאיר אותו לאבא שלי שיסע עליו מהבית לבית הקפה כל יום וזהו.

עם זאת אני רואה הרבה מכוניות שכבר עברו המון וגם גדולות ועם חשש שהכל בלאי ותקלות בשפע.

עם זאת ראיתי גם גטס שרוצים עליה 13000 אלף אבל החליפו לרכב מנוע וגיר והבחור מתחייב בבדיקה.

בסוף אני חושב שאם אני יעשה בשנתיים בערך 35000 אלף קילומטר אז הגטס זה רכב סביר ואמין ומתאים עבורי.

מה דעתכם ?

תודה וחג שמח.

×
×
  • תוכן חדש...