Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי המון וכול אחד טוען אחרת.

רכב (במקרה הנל אופנוע)שהורד מהכביש בעקבות תאונת דרכים בה נפגעה השלדה,יוכל לחזור לכביש במידה ואני מיישר את השלדה אצל מולי(מוסך מקצועי עם סקאנר) למשל?

האם יישור שילדה זה רק למקרים בהם משרד התחבורה לא יודעים שהשלדה התעקמה ואז פשוט מיישרים בחזרה בלי לספר?

אין למיישרי שילדות איזה הסכם עם משרד התחבורה שמתיר להם לעסוק בזה?

פורסם

אני לא יודע מה קורה בעולם האופנועים אבל בעולם הרכבים רכב שהורד מהכביש צריך לעבור תקנה 309 שזו בדיקה במכון טסטיפ/פרונט שבו בודקים את מפשק הגלגלים ומרחק הסרנים (מעבר לשאר הדברים הרגילים שבודקים בטסט רגיל), אם הרכב לא עבר יישור כמו שצריך הערכים לא יהיו תקינים ולא תוכל להחזיר את הרכב לכביש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

החוק קובע כי נזק מכל סוג והיקף שהוא שעולה על 60% מערך הרכב לפי מחירון לוי יצחק הוא רכב פסול לנסיעה ומורד מהכביש ללא אפשרות החזרה. הסתכל בדו"ח שמאי ולפיו תדע מה % הנזק לרכבך.

פורסם

אין חוק כזה שאם יש פגיעה בשילדה יש צורך להוריד את הרכב מהכביש לעולמי עולמים?

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

בעיקרון זה נתון לשיקול דעתו של השמאי, ומכיוון שהשמאי נמצא על הפיירול של חברת הביטוח זה ברור לך מי שולט על הפסיקה שלו.

היום בבוקר ראיתי רכב עם פגיעה בשאסי שחברת הביטוח החליטה להחזיר לכביש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אין חוק כזה שאם יש פגיעה בשילדה יש צורך להוריד את הרכב מהכביש לעולמי עולמים?

 

למי שיש בעיה בהבנה אדגיש שוב כי החוק קובע 60% נזק בכל חלק שהוא ברכב = הורדה לצמיתות מהכביש. נקודה.

פורסם

שמוליק אני כאדם מאוד בעייתי בהבנה, תמיד קורא כמה פעמים :viking: . בכל זאת השאלה שלי לא סותרת את התשובה שלך, תמיד אפשור לשאול עוד על מנת להבהיר מצב מסוים או העמקה של נושא. לא קרה כלום, אז אומרים פשוט שאין קשר.

 

בכל מקרה כווני הייתה לפגיעה בעלת משמעות גבוהה שכן על פי הבנתי מסדנאות באם יש אפשרות ליישור שילדה לאופנוע הדבר מסוכן מאוד על פי דעתם.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...