Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע לקראת החום מלאתי גז במזגן של הרכב ובדיוק כמו בשנה שעברה יש לי בעיה : המזגן מקרר (אפילו מקפיא) אבל בשלב מסויים לאחר נסיעה של 40 דקות לערך האוויר שיוצא מהמזגן מתחיל להיות חלש יותר מכשיצא שהתחלתי את הנסיעה וכמו כן שמתי לב לחלק במזגן שקפא (ממש נהיה מכוסה בשכבת קרח, מצורפת תמונה) שיכול להיות שהוא קשור לבעיה.

 

למישהו יש רעיון או יודע ממה יכולה לנבוע הבעיה?

2013-03-15 13.51.41.jpg

פורסם

קודם כל תודה על התגובה.

על פי מה את אומר אומר שהשסתום תפוס האם קרה לך מקרה דומה ?

ואם מישהו יוכל להגיד לי מה הוא החלק בתמונה והאם הוא צריך להיות במצב כזה של קיפאון? (ממש שכבה של קרח)

פורסם
קודם כל תודה על התגובה.

על פי מה את אומר אומר שהשסתום תפוס האם קרה לך מקרה דומה ?

מיקום: בת ים

עיסוק: חשמלאות רכב

אם מישהו יוכל להגיד לי מה הוא החלק בתמונה והאם הוא צריך להיות במצב כזה של קיפאון? (ממש שכבה של קרח)

כנראה שהבחור יודע על מה הוא מדבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא שאלתי בצורה של זילזול. אם יש לו מקום בבת ים והוא מתעסק עם זה אני אשמח לדעת איפה זה כדי שאגש לשם לתיקון הבעיה.

פורסם

החלפת השסתום הינו תהליך פשוט מאוד.

1. ניקוז מערכת הקרר מגז.

2. הוצאת דיסקת האבטחה של שסתום הבקרה והוצאת השסתום.

3. בזמן ההרכבה יש למרוח שמן המתאים למערכת המיזוג של הרכב על האטם.

4. מילוי מחדש של המערכת בגז.

 

פנה אל ניניו בהודעה פרטית.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...