Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי ניסה לעבור ל 100 מגה של הוט?

 

כבר מהפרסום היה ברור שמשהו מסריח. כהרגלן של שחקניות הדור הישן...

אמירה חמקמקה המתייחסת לתעריף לשנה הראשונה צרמה לי באוזן.

אח"כ למדתי מכתבה באינטרנט שהמעבר כרוך בעלות התקנה של ראוטר חדש.

 

ובכל זאת, חשבתי לבדוק ולראות אם זה מסתכם רק במחיר של ראוטר אולי לעשות זאת.

 

התקשרתי ואז הסתבר לי שעצם העובדה שאני בטריפל (שזה מה שמצויין בפרסומות) אינו מזכה אותי בקפיצה ל 100 המיוחל. גם לא ל 30...

 

אני לא בטריפל הנכון. עכשיו יש טריפלים חדשים. שאליהם מצטרפים לקוחות חדשים.

אם אני רוצה לשדרג מהירות, אוכל לעשות זאת ע"י מעבר לטריפל "חדש" ובתוספת זעומה של 20 ש"ח לחודש אזכה להאצה.

יצויין שאני בחבילה שעולה למעלה מ 300 ש"ח.

 

מכיוון שברגע השיחה לא הייתי במוד קרבי - לא התחלתי במסע של חתירה למטרה שבד"כ מסייע.

ציינתי בנימוס שזה די רמאות...המוקדנית מלמלה משהו ששולל את זה. ונפרדנו.

 

עד שהג'אננה תחזור אלי.

 

אין חדש תחת השמש - רק שחקן חדש ורעב ישנה את כללי המשחק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קרה לי דבר דומה. אמרתי לנציגה שאני מתנתק, היא אמרה לי: "מה אתה מאיים עליי? תעשה מה שבא לך".

גוגל - נתק - שלום על ישראל.

אחרי 8 שעות אני מקבל טלפון משימור לקוחות. בקצרה: הסברתי לה שהמוקדנית דיברה לא יפה, ואיך זה הגיוני שמפרסמים מבצע מסוים, שאני כלקוח ותיק לא זכאי לו? זאת אומרת שלפי ההיגיון המעוות שלכם, אם אתנתק, ואחרי יום אתחבר שוב, אני אהיה זכאי למבצע. רק שאם אני מתנתק, אז אני עובר לחברה אחרת.

היא ביקשה שאמתין שנייה, והופ! קיבלתי את המבצע.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שמעתי על המבצע, לא הבנתי את כל הפרטים.

 

המבצע מזכה את לקוחות הוט שבמסלולי טריפל בשדרוג למהירות 100 מגה בתשתית, נכון?

 

אבל ממה שאני הבנתי הוא רק לשנה בלבד, לא?

מה קורה אחרי שנה?

 

מי שכרגע בטריפל ומשלם 300 שקל עם מהירות של 30 מגה נגיד הכל כולל הכל.

ישודרג ל 100 מגה, לאחר שנה יאלץ לשלם הרי את המחיר של 100 מגה שזה מייקר לו את הטריפל מ 300 שקל ליותר.

כי 100 מגה זו מהירות יקרה מאוד ממה שהבנתי.

 

צריך גם מודם מיוחד בשביל 100 מגה משהו עם הוט-בוקס, או שאני טועה? שגם זה כרוך אצלהם בהתקנה ותשלום.

 

ניראה לי שלא כל כך שווה המבצע.

 

תמיד צריך להסתכל למה הם נותנים לנו הטבות, מה עומד מאחורי זה?

או שאני לא מסתכל על זה נכון?

×
×
  • תוכן חדש...